Grappigquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:21 schreef bork het volgende:
Vandaag in het Historisch Nieuwsblad -> http://www.hetkamperlijntje.nl
Staan o.a. een paar leuke filmpjes op
heeft die ook niet heul tijdelijk daar gereden?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:34 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk gedaan ja, maar heb toch alweer een foutje gevonden. Er wordt namelijk gesuggereerd dat Wadsloper 3103 VeenExpress is geworden, maar deze heeft voor NoordNed/Arriva gereden
dat is nog niet het ergste: de plan u wordt een hondekop genoemd....quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:34 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk gedaan ja, maar heb toch alweer een foutje gevonden. Er wordt namelijk gesuggereerd dat Wadsloper 3103 VeenExpress is geworden, maar deze heeft voor NoordNed/Arriva gereden
Alleen jammer dat de makers niet weten wat een "rode duivel" is, ze noemen Plan U een Hondekop en een "Dieseldrie" (mat '34) is opeens een DE3 (wat juist een Plan U is).quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:21 schreef bork het volgende:
Vandaag in het Historisch Nieuwsblad -> http://www.hetkamperlijntje.nl
Staan o.a. een paar leuke filmpjes op
Het is inderdaad een drie delig diesel electrisch stel, maar het is niet gebruikelijk om dat een DE3 te noemen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:59 schreef Peterselieman het volgende:
De Dieseldrie (mat'34) is ook een DE3
Dat doen ze helemaal niet, er staat dat de neus van Plan U is "geinspireerd" op mat '54. Niets aan gelogen toch?quote:
klik dan maar eens op Materieel en dan nummer 6; daar staat anders letterlijk "Plan U (de Hondekop)".quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:53 schreef ReisT het volgende:
Dat doen ze helemaal niet, er staat dat de neus van Plan U is "geinspireerd" op mat '54. Niets aan gelogen toch?
Nee is geen regie fout maar zoals hier boven ook gezegt een trein tbv de voetbal.. Om alle supporters richting FC Twente te kunnen vervoeren.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weer een regiefout van de NS, normaal komen er geen dubbeldekkers in Twente.
Dus een strategische zet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:21 schreef thats-me het volgende:
[..]
Nee is geen regie fout maar zoals hier boven ook gezegt een trein tbv de voetbal.. Om alle supporters richting FC Twente te kunnen vervoeren.
hehe, daar heb je gelijk in. Maar ik zag maandag/dinsdag hier ook een DD-AR rijden...gewone dienstregeling. Heel apartquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus een strategische zet.
Ze hadden ook IRM's kunnen inzetten, maar die zijn te waardevol om gemist te worden.
Dit in tegenstelling tot de DD-AR die er spartaans uitziet.
volgens mij worden hier in twente ook wel VIRM's ingezet voor supportersvervoer hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus een strategische zet.
Ze hadden ook IRM's kunnen inzetten, maar die zijn te waardevol om gemist te worden.
Dit in tegenstelling tot de DD-AR die er spartaans uitziet.
het is wel eens vaker voorgekomen dat er een ddar in de intercity naar schiphol heeft gezeten.... moet er niet aan denken, dan neem ik wel een trein laterquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hehe, daar heb je gelijk in. Maar ik zag maandag/dinsdag hier ook een DD-AR rijden...gewone dienstregeling. Heel apart
Er is één kop bewaard, staat naar ik meen in Blerick.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:26 schreef Doc__Zenith het volgende:
Even iets anders: van het SM'90, is daar nou nog een kop van bewaard gebleven of is alles gesloopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |