quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Happy idioot-groot-postgetal-day to you
Happy idioot-groot-postgetal-day to you
Happy idioot-groot-postgetal-day
Happy idioot-groot-postgetal-day
Happy idioot-groot-postgetal-day to you!
Ik wel!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Nouw... mensen vinden mn foto niet mooi....
Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga eens een cursus vlaggen nemenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zei 't toch: zet 't bier maar vast koud. [ afbeelding ]
CLittonquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:34 schreef muisje-eliza het volgende:
deze is voor mij straks![]()
nu nog n C-naam
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Nog meer ritties?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
nu nog n C-naam
Wat voor kleurtje heeft hij? Amerikaans blauw (agouti) ofzo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
nu nog n C-naam
rattery Woodsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nog meer ritties?
Waar haal je deze vandaan dan?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wel!OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wel!I know, ik twitterde 'm al speciaal naar jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah (iets) blauw met agouti...t blauwe weet ze nog niet helemaalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:36 schreef Brennel het volgende:
[..]
Wat voor kleurtje heeft hij? Amerikaans blauw (agouti) ofzo?
Wat een scheetjeen zo'n mooie brede bles.
Trustequote:
Ohja hij was al slapenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:37 schreef borisz het volgende:
En L-L ga je zaterdag nog het duel tegen Frankrijk kijken ?
jah met pa of moe van Karin dr ratteryquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wie?![]()
Beetje leuk stamboompje er achter?
iets te veel groothoek effect en je kijkt niet blijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Dan heb ik die wel makkelijk ontdekt zoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Stiekeme fetish van RJ? Die oorlel?
Hoi DM!
nachtje doortrekkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:43 schreef Sirolf het volgende:
En ook morgen gaat de wekker weer om 6 uur, dus 3x raden wat ik nu ga doen.
Ik denk hetzelfde als wat ik nu ga doen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:43 schreef Sirolf het volgende:
En ook morgen gaat de wekker weer om 6 uur, dus 3x raden wat ik nu ga doen.
Groothoek heb je gelijk in, maar kan niet veel anders als ik m zelf in mn hand moet houdenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
iets te veel groothoek effect en je kijkt niet blij
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
I know, ik twitterde 'm al speciaal naar jou![]()
Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wel, weet nog helemaal niet hoe mijn weekend eruit ziet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:37 schreef borisz het volgende:
En L-L ga je zaterdag nog het duel tegen Frankrijk kijken ?
Was nog niet gaan slapen, we hebben dipjes in de verbinding. Ik wil steeds Nederlands praten tegen mijn Ierse huisgenoten![]()
Dan laat jij je vriend toch een fototje van je nemen? Maar ik vind hem wel geslaagdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Groothoek heb je gelijk in, maar kan niet veel anders als ik m zelf in mn hand moet houden
En ik ging voor "nieuwsgierig"
Dank jequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Slaap lekker Floris en Dichterbijer!
dat zou leuker zijn als ik er twee hadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zou 'm Cudi vs Crookers noemen. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef Joncho het volgende:
daar gaat m'n plaat, hij heeft t drie dagen volgehouden. Oh ja goedenavond allemaal
Of Creditcrisisquote:
De profielfoto in mn FoBo heeft mn vriend gemaakt... de rest ik toch echt zelf (behalve die boomfotoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan laat jij je vriend toch een fototje van je nemen? Maar ik vind hem wel geslaagdBeter dan die ramp foto's die ik zelf dan weer es maak
[..]
Dank je
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:55 schreef Brennel het volgende:
[..]
Of Creditcrisis![]()
Kruikje ligt m'n bed te verwarmen
Chupacabra?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:56 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe heet dat zogenaamde wezen wat in zuid amerika koeien leegzuigt
Ja, klopt. En het mooiste zou dan zijn als ze héél erg verschillen. Zoals dag, en nacht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat zou leuker zijn als ik er twee had
Verwarming wat hoger zetten wil ook wel helpen . . .quote:
Ik heb alleen gaskachels, en die in de slaapkamer is stukquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Verwarming wat hoger zetten wil ook wel helpen . . .
Staat Clitton ook op het lijstje?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan moet ie wel vet worden![]()
* muisje-eliza schrijft m erbij
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Staat Clitton ook op het lijstje?
En dan nog zo'n volle lift ook. My worst nightmarequote:Op woensdag 4 februari 2009 00:03 schreef Sersjee het volgende:
Wat is dat Twitter toch leuk! Überheld Stephen Fry zit vast in de lift en twittert vrolijk foto's in de rondte...
oh serieus...na vanmiddag werd ik m zat en heb ik m uit mn lijstje geknikkerdquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:03 schreef Sersjee het volgende:
Wat is dat Twitter toch leuk! Überheld Stephen Fry zit vast in de lift en twittert vrolijk foto's in de rondte...
Die staat al tijden in m'n favorieten. Leuk om die man te volgen, en de reacties die hij altijd krijgt ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:03 schreef Sersjee het volgende:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:08 schreef Brennel het volgende:
Lieve mensen, ik laat het hier voor wat het is. Slaap lekker!
Idem. Tot morgenavond, trustequote:Op woensdag 4 februari 2009 00:08 schreef Brennel het volgende:
Lieve mensen, ik laat het hier voor wat het is. Slaap lekker!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh serieus...na vanmiddag werd ik m zat en heb ik m uit mn lijstje geknikkerd
Absoluut. De man is in mijn boek al jaren een held, maar sinds ik 'em via Twitter volg is z'n status alleen maar gegroeid... Ik zeg het niet gauw over iemand die ik niet persoonlijk ken, maar ik hou van die manquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die staat al tijden in m'n favorieten. Leuk om die man te volgen, en de reacties die hij altijd krijgt ook.
Tja, dat doet ie nou eenmaalquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sorriemaar hij was zo aan t kwekken vanmiddag
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, dat doet ie nou eenmaal![]()
Jonathan Ross (nog zo'n held van overzee) is nog erger, die repliet op zo'n beetje alles wat aan hem gericht is. Ik dacht dat het gister was dat ie een hele berg vragen over z'n varkens ging beantwoorden, erg grappig!
En wat zeg je tegen iemand die dus GEEN twitter heeft ??quote:
Niksquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En wat zeg je tegen iemand die dus GEEN twitter heeft ??
Is het niet Restart?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Richard in Irish is trouwens: Ristart (geen idee of ik dat goed schrijf overigens...)
Nu ga ik slapen...
Hang zequote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Is het niet Restart?![]()
Sleep tight.![]()
Ik dacht dat jij ging slapen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Dat hadden ze er hier al van gemaakt, of het Nederlandse Triesjard
Mij denken mij iets gemist hebben . . .quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:13 schreef broer het volgende:
Wat een bizar mailtje! Ongelofelijk dat dj's zo op hun flikker krijgen.
Als dit echt is, moeten ze bij 3FM toch echt eens gaan nadenken of ze niet liever een jukebox willen laten draaien.
Met een vooraf opgestelde playlist is m.i. niks mis, het voorkomt bijv. dat je in 3 opeenvolgende programma's dezelfde plaat tegenkomt (de MH niet meegerekend uiteraard). Sterker nog, ik denk niet dat je zonder kan. Een zender zal toch z'n "identiteit" moeten bewaken, ik zou i.i.g. raar opkijken als Hans Schiffers ineens met AC/DC aan komt zetten op radio 2, en een "muziekpolitie" lijkt me daar het aangewezen instrument voor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:13 schreef broer het volgende:
Wat een bizar mailtje! Ongelofelijk dat dj's zo op hun flikker krijgen.
Als dit echt is, moeten ze bij 3FM toch echt eens gaan nadenken of ze niet liever een jukebox willen laten draaien.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mij denken mij iets gemist hebben . . .![]()
Ten Page Pilot - In the cityquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:23 schreef DeRCT14 het volgende:
Aww hoe heette dat ene hele vette nummer nou dat net voor middernacht werd gedraaid? Let's go get stoned in the city ofzo? Echt hele vette stoner was dat
Als je goede dj's met een ruime smaak hebt, is dat probleem nooit aan de orde, denk ik. Ik luister regelmatig naar KX en hoor maar heel weinig platen te vaak. Als je dj's de vrijheid laat, gaan ze ook beter zoeken en vrijer draaien, is mijn stellige overtuiging.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:25 schreef Sersjee het volgende:
Met een vooraf opgestelde playlist is m.i. niks mis, het voorkomt bijv. dat je in 3 opeenvolgende programma's dezelfde plaat tegenkomt (de MH niet meegerekend uiteraard). Sterker nog, ik denk niet dat je zonder kan. Een zender zal toch z'n "identiteit" moeten bewaken, ik zou i.i.g. raar opkijken als Hans Schiffers ineens met AC/DC aan komt zetten op radio 2, en een "muziekpolitie" lijkt me daar het aangewezen instrument voor.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:24 schreef ThunderChild het volgende:
Mij denken mij iets gemist hebben . . .![]()
RJ las een mailtje voor dat hij van de muziekpolitie had gekregen. Ze tikten hem op zijn vingers omdat hij de laatste tijd te veel van de playlist afweek en 'er een potje van maakte'.quote:
was dus op de radio?quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
RJ las een mailtje voor dat hij van de muziekpolitie had gekregen. Ze tikten hem op zijn vingers omdat hij de laatste tijd te veel van de playlist afweek en 'er een potje van maakte'.
Ah, hij is binnen.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:19 schreef broer het volgende:
RJ, als je toch op de rebelse toer bent - post dat mailtje ook even hier.
Dat wordt morgen maar even terug luisteren . . .quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:31 schreef broer het volgende:
RJ las een mailtje voor dat hij van de muziekpolitie had gekregen. Ze tikten hem op zijn vingers omdat hij de laatste tijd te veel van de playlist afweek en 'er een potje van maakte'.
O, dat heb ik dan weer niet meegekregen. Is het interessant genoeg om terug te lezen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:34 schreef ThunderChild het volgende:
(Dacht ff dat je Roel-Jewel bedoelde, dat speelde nl. vanavond . . .)
ik vind van nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:36 schreef broer het volgende:
[..]
O, dat heb ik dan weer niet meegekregen. Is het interessant genoeg om terug te lezen?
Neuh. Roel heeft wel eens van die buien dat ie denkt te weten hoe het werkt bij 3, waarna een of meerdere 3FM-ers melden dat ie er naast zit. Het went.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:36 schreef broer het volgende:
[..]
O, dat heb ik dan weer niet meegekregen. Is het interessant genoeg om terug te lezen?
Tja, wat je interessant vind . . .quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:36 schreef broer het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:42 schreef Sersjee het volgende:
Neuh. Roel heeft wel eens van die buien dat ie denkt te weten hoe het werkt bij 3, waarna een of meerdere 3FM-ers melden dat ie er naast zit. Het went.
Zoiets vermoedde ik al.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:43 schreef ThunderChild het volgende:
Tja, wat je interessant vind . . .![]()
Gewoon draaien wat je leuk vindt. En als ze je eruit gooien klop je lekker bij KX aan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:41 schreef rjvandevelde het volgende:
ach ja geneuzel om de playlist:) Komende weken weer gewoon playlist hanteren... en daarna.............;)
Ja klopt inderdaad! Die is erg cool.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:53 schreef broer het volgende:
O, en als het requesttijd is: de mashup van The Police en Duffy is echt bijzonder goed uitgepakt.
KX betaalt heel slecht volgens mij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:46 schreef broer het volgende:
[..]
Gewoon draaien wat je leuk vindt. En als ze je eruit gooien klop je lekker bij KX aan.
Helaas. Maar geen probleem - zet ik mijn iTunes gewoon even aan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:58 schreef rjvandevelde het volgende:
Beetje jammer dat ik dit nu pas lees
Ik zie me al aankomen bij de woningbouwvereniging met een stapeltje cd's die ik voor ze ga draaien bij wijze van huur betalen...quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:02 schreef broer het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Alles voor de muziek. Toch?
Haha dan heb je wel humor:)quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zie me al aankomen bij de woningbouwvereniging met een stapeltje cd's die ik voor ze ga draaien bij wijze van huur betalen...
Denk alleen wel da'k dan m'n riante casa kwijt raak... Ze zijn daar niet zo van de humor.quote:
Nee hoor, het is tijd om op te staan!quote:Op woensdag 4 februari 2009 03:14 schreef DaMook het volgende:
Zo was ik weer, ipv 1 werden het 4 afleveringen van ncis
.
Maar volgens mij is het bedtijd.
Geen idee! Ik verbaas me er ook over.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:06 schreef 3FMaster het volgende:
Hoe komt 'et dat 'et gister best wel druk was, maar 'et nu hier leeg is
Helaasch wel jaquote:
Tsja.. heb er gisteren al genoeg over gebaaldquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Helaasch wel ja. Ook deze keer zie je maar weer waarom we videobeelden moeten gebruiken tijdens voetbalwedstrijden. Hockey gebruikt ze, waarom voetbal niet dan...
![]()
Genoeg over voetbal
En met zo'n muziekgestapo in functie nóg drie keer Buddy Holly op één dag en twee keer Stones binnen een half uur draaienquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Als je goede dj's met een ruime smaak hebt, is dat probleem nooit aan de orde, denk ik. Ik luister regelmatig naar KX en hoor maar heel weinig platen te vaak. Als je dj's de vrijheid laat, gaan ze ook beter zoeken en vrijer draaien, is mijn stellige overtuiging.
Maar goed, je kunt je afvragen of zoiets ook kan voor een 'publieksstation' als 3FM. Neemt niet weg dat ik als luisteraar liever een dj hoor die graag zijn eigen muziek wil laten horen dan iemand die alleen maar plaatjes aan elkaar lult.
Sinds begin dit jaar dacht ik.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:05 schreef Marc63 het volgende:
Goeiemorgen
Doet Giel dat lijstje van 5 al lang? Van Velthuyzen doet dat ook in de ochtendshow op Veronica.
In dat geval is Rick niet echt origineel. Toevallig dat ik het dan nu pas voor het eerst hoor. Niet dat ik veel Giel luister, maar ik heb toch wel regelmatig het laatste uur gehoord de afgelopen weken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds begin dit jaar dacht ik.
Iig een paar weken.
Oh, en morgen Room Eleven op de gang bij Giel!
Ik ben al wel redelijk wakker geschud, vooral door de kou.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pff dat gevoel herken ik nu trouwens ook.. Ben zo duf als een garnaal
Morgenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:05 schreef Marc63 het volgende:
Goeiemorgen
Doet Giel dat lijstje van 5 al lang? Van Velthuyzen doet dat ook in de ochtendshow op Veronica.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben al wel redelijk wakker geschud, vooral door de kou.
Op het Mediapark hier ligt er op de voetpaden toch wel een paar centimeter sneeuw.
quote:
Morgenquote:
Echt te ranzig idd, heb 't gewoon afgezet. Doe zoiets maar vrijdagnacht in de freaknacht, maar niet nadat ik m'n twee boterhammen met chocoladevlokken naar binnen heb gegooid.quote:
Dat wordt Ekdom dan. Dat oeverloze gezeik over het verleden is echt heel erg overbodig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
wordt straks lastig politiek luisteren of ekdom luisteren
Say what?!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:43 schreef Marc63 het volgende:Run
Mogen ze vaker draaien. Zeker nu Leona Lewis er een gedrocht van heeft gemaakt.
meen je niet?! hier in Het Noorden schijnt zoals altijd de zon en ik heb nog geen sneeuw gezien. Naja, de zon is wat overdreven, maar in elk geval geen sneeuw. Trouwens qua kou valt het ook wel meequote:Op woensdag 4 februari 2009 09:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op het Mediapark hier ligt er op de voetpaden toch wel een paar centimeter sneeuw.
Wat doe jij op het mediapark?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:13 schreef Sirolf het volgende:
1 op de 3x als ik langs TMF zap is dat gedrocht te horen. Straks gaat iedereen nog denken dat Snow Patrol Leona Lewis gecoverd heeftquote:
Nou, liever niet zeg. Wat een krampachtig dramaquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zou 3FM ook wel vaker mogen draaien
Final Straw vind ik het mooiste album. How to be Dead en Chocolate zijn ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:44 schreef Glacier het volgende:
Goeie plaat van Snow PatrolVond ze toen toch nog net iets leuker dan nu
Die zijn er al genoeg die dat al denkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
1 op de 3x als ik langs TMF zap is dat gedrocht te horen. Straks gaat iedereen nog denken dat Snow Patrol Leona Lewis gecoverd heeft
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die zijn er al genoeg die dat al denken
Kluunquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die verschrikkelijk slechte 'column' van Kluun.
Over Kluun liever niet nee.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Kluun. Breek me de bek niet open.
Veronica?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oh bij VeronicaNu belfast child
. Straks om 10:00 AV-time!
Misschien had ik moeten blijven hangen na MorgenRick.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oh bij VeronicaNu belfast child
. Straks om 10:00 AV-time!
Ja, dat was Boris. Klonk best wel lekker idd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:52 schreef Glacier het volgende:
Column was idd afgrijselijk..wel leuke plaat dit nu van Boris (zo te horen?)
Die zit op Veronica?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:54 schreef Marc63 het volgende:
Misschien had ik moeten blijven hangen na MorgenRick.
Vroeger wel idd. Maar toen werd er natuurlijk ook alleen maar goede muziek gemaakt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry! maar af en toe draaien ze wel vette muziek
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vroeger wel idd. Maar toen werd er natuurlijk ook alleen maar goede muziek gemaakt.
uuhm okayquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:03 schreef Marc63 het volgende:
Al een paar maand, maar sinds maandag op werkdagen tussen 6 en 9.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:06 schreef on_air het volgende:
Ah, top vijf ikhaatditnummerintens.
Shiny Happy (I see dead) Peoplequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat staat er nog meer in die top 5?
Graaf Telquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Shiny Happy (I see dead) People
Love Shack
What's Up
Alles van Anastacia
More than Words
Wind of Change
If I Were a Boy.
Oh wacht... ik moet meer naar Graaf Tel gaan kijken...
Heel erg mee eens.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Shiny Happy (I see dead) People
Love Shack
What's Up
Alles van Anastacia
More than Words
Wind of Change
If I Were a Boy.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hans, doe toch normaal man, idioot!
Whehe! sorry Cosquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Duffy kan opzich wel leuk zingen, maar dit. DITquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:25 schreef -Hans- het volgende:
Duffy ! dit gaat weer een geweldige AV worden
Dan weet je tenminste dat Hans er is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ach, 't is best te doen maar het eind van de plaat is een beetje over den topquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Duffy kan opzich wel leuk zingen, maar dit. DIT.
Kan iemand me uitleggen welke noot van dat nummer wèl het beluisteren waard isquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:25 schreef -Hans- het volgende:
Duffy ! dit gaat weer een geweldige AV worden
Hans rocks, laat daar geen twijfel over bestaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste dat Hans er is.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Graaf Tel
Morgenvroeg nog op Damrak 70?
10 uur heb ik een gesprek met hem. Geen idee wat ie allemaal wil weten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:31 schreef on_air het volgende:
[..]. Je komt op gesprek met Jan Huisman!
Wat is morgen vroeg?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:29 schreef Sirolf het volgende:
Denk niet wit, denk niet wit!
Denk niet zwart, denk niet zwart!
Denk niet zwart-wit!
Hihihi.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
10 uur heb ik een gesprek met hem. Geen idee wat ie allemaal wil weten.
Zingen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Hihihi.
Eigenlijk, als begroeting, moet je zijn "jingle" zingen. Op de toon van de reclame "....maakt het leven makkelijk".
Jan (en dan iets verhoogd) Huisman, Jan Huisman!
Misschien de laatste seconde van de plaat ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan iemand me uitleggen welke noot van dat nummer wèl het beluisteren waard is
de laatste noot , slaak van opluchting dat het afgelopen is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan iemand me uitleggen welke noot van dat nummer wèl het beluisteren waard is
quote:Woensdag - Je voelt 'm aankomen - HaKkUhDaG! Stem hieronder!
DJ Paul Elstak - Promised land
Mark Oh - Love song
Interactive - Forever young
Ik heb hier de happy hardcore box top100 liggen van een paar jaar geleden, 4 CD's. Alleen rab heeft geloof ik maar een halve CD ooit gekregen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de keuze waaruit je kan kiezen worden wel steeds slechter
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb hier de happy hardcore box top100 liggen van een paar jaar geleden, 4 CD's. Alleen rab heeft geloof ik maar een halve CD ooit gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |