quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Happy idioot-groot-postgetal-day to you
Happy idioot-groot-postgetal-day to you
Happy idioot-groot-postgetal-day
Happy idioot-groot-postgetal-day
Happy idioot-groot-postgetal-day to you!
Ik wel!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Nouw... mensen vinden mn foto niet mooi....
Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga eens een cursus vlaggen nemenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zei 't toch: zet 't bier maar vast koud. [ afbeelding ]
CLittonquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:34 schreef muisje-eliza het volgende:
deze is voor mij straks![]()
nu nog n C-naam
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Nog meer ritties?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
nu nog n C-naam
Wat voor kleurtje heeft hij? Amerikaans blauw (agouti) ofzo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
nu nog n C-naam
rattery Woodsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nog meer ritties?
Waar haal je deze vandaan dan?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wel!OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wel!I know, ik twitterde 'm al speciaal naar jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah (iets) blauw met agouti...t blauwe weet ze nog niet helemaalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:36 schreef Brennel het volgende:
[..]
Wat voor kleurtje heeft hij? Amerikaans blauw (agouti) ofzo?
Wat een scheetjeen zo'n mooie brede bles.
Trustequote:
Ohja hij was al slapenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:37 schreef borisz het volgende:
En L-L ga je zaterdag nog het duel tegen Frankrijk kijken ?
jah met pa of moe van Karin dr ratteryquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wie?![]()
Beetje leuk stamboompje er achter?
iets te veel groothoek effect en je kijkt niet blijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Dan heb ik die wel makkelijk ontdekt zoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Stiekeme fetish van RJ? Die oorlel?
Hoi DM!
nachtje doortrekkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:43 schreef Sirolf het volgende:
En ook morgen gaat de wekker weer om 6 uur, dus 3x raden wat ik nu ga doen.
Ik denk hetzelfde als wat ik nu ga doen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:43 schreef Sirolf het volgende:
En ook morgen gaat de wekker weer om 6 uur, dus 3x raden wat ik nu ga doen.
Groothoek heb je gelijk in, maar kan niet veel anders als ik m zelf in mn hand moet houdenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
iets te veel groothoek effect en je kijkt niet blij
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
I know, ik twitterde 'm al speciaal naar jou![]()
Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wel, weet nog helemaal niet hoe mijn weekend eruit ziet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:37 schreef borisz het volgende:
En L-L ga je zaterdag nog het duel tegen Frankrijk kijken ?
Was nog niet gaan slapen, we hebben dipjes in de verbinding. Ik wil steeds Nederlands praten tegen mijn Ierse huisgenoten![]()
Dan laat jij je vriend toch een fototje van je nemen? Maar ik vind hem wel geslaagdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Groothoek heb je gelijk in, maar kan niet veel anders als ik m zelf in mn hand moet houden
En ik ging voor "nieuwsgierig"
Dank jequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Slaap lekker Floris en Dichterbijer!
dat zou leuker zijn als ik er twee hadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zou 'm Cudi vs Crookers noemen. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef Joncho het volgende:
daar gaat m'n plaat, hij heeft t drie dagen volgehouden. Oh ja goedenavond allemaal
Of Creditcrisisquote:
De profielfoto in mn FoBo heeft mn vriend gemaakt... de rest ik toch echt zelf (behalve die boomfotoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan laat jij je vriend toch een fototje van je nemen? Maar ik vind hem wel geslaagdBeter dan die ramp foto's die ik zelf dan weer es maak
[..]
Dank je
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:55 schreef Brennel het volgende:
[..]
Of Creditcrisis![]()
Kruikje ligt m'n bed te verwarmen
Chupacabra?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:56 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe heet dat zogenaamde wezen wat in zuid amerika koeien leegzuigt
Ja, klopt. En het mooiste zou dan zijn als ze héél erg verschillen. Zoals dag, en nacht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat zou leuker zijn als ik er twee had
Verwarming wat hoger zetten wil ook wel helpen . . .quote:
Ik heb alleen gaskachels, en die in de slaapkamer is stukquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Verwarming wat hoger zetten wil ook wel helpen . . .
Staat Clitton ook op het lijstje?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan moet ie wel vet worden![]()
* muisje-eliza schrijft m erbij
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Staat Clitton ook op het lijstje?
En dan nog zo'n volle lift ook. My worst nightmarequote:Op woensdag 4 februari 2009 00:03 schreef Sersjee het volgende:
Wat is dat Twitter toch leuk! Überheld Stephen Fry zit vast in de lift en twittert vrolijk foto's in de rondte...
oh serieus...na vanmiddag werd ik m zat en heb ik m uit mn lijstje geknikkerdquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:03 schreef Sersjee het volgende:
Wat is dat Twitter toch leuk! Überheld Stephen Fry zit vast in de lift en twittert vrolijk foto's in de rondte...
Die staat al tijden in m'n favorieten. Leuk om die man te volgen, en de reacties die hij altijd krijgt ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:03 schreef Sersjee het volgende:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:08 schreef Brennel het volgende:
Lieve mensen, ik laat het hier voor wat het is. Slaap lekker!
Idem. Tot morgenavond, trustequote:Op woensdag 4 februari 2009 00:08 schreef Brennel het volgende:
Lieve mensen, ik laat het hier voor wat het is. Slaap lekker!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh serieus...na vanmiddag werd ik m zat en heb ik m uit mn lijstje geknikkerd
Absoluut. De man is in mijn boek al jaren een held, maar sinds ik 'em via Twitter volg is z'n status alleen maar gegroeid... Ik zeg het niet gauw over iemand die ik niet persoonlijk ken, maar ik hou van die manquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die staat al tijden in m'n favorieten. Leuk om die man te volgen, en de reacties die hij altijd krijgt ook.
Tja, dat doet ie nou eenmaalquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sorriemaar hij was zo aan t kwekken vanmiddag
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, dat doet ie nou eenmaal![]()
Jonathan Ross (nog zo'n held van overzee) is nog erger, die repliet op zo'n beetje alles wat aan hem gericht is. Ik dacht dat het gister was dat ie een hele berg vragen over z'n varkens ging beantwoorden, erg grappig!
En wat zeg je tegen iemand die dus GEEN twitter heeft ??quote:
Niksquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En wat zeg je tegen iemand die dus GEEN twitter heeft ??
Is het niet Restart?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Richard in Irish is trouwens: Ristart (geen idee of ik dat goed schrijf overigens...)
Nu ga ik slapen...
Hang zequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |