quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Happy idioot-groot-postgetal-day to you
Happy idioot-groot-postgetal-day to you
Happy idioot-groot-postgetal-day
Happy idioot-groot-postgetal-day
Happy idioot-groot-postgetal-day to you!
Ik wel!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Nouw... mensen vinden mn foto niet mooi....
Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga eens een cursus vlaggen nemenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zei 't toch: zet 't bier maar vast koud. [ afbeelding ]
CLittonquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:34 schreef muisje-eliza het volgende:
deze is voor mij straks![]()
nu nog n C-naam
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Nog meer ritties?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
nu nog n C-naam
Wat voor kleurtje heeft hij? Amerikaans blauw (agouti) ofzo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
nu nog n C-naam
rattery Woodsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nog meer ritties?
Waar haal je deze vandaan dan?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wel!OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wel!I know, ik twitterde 'm al speciaal naar jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah (iets) blauw met agouti...t blauwe weet ze nog niet helemaalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:36 schreef Brennel het volgende:
[..]
Wat voor kleurtje heeft hij? Amerikaans blauw (agouti) ofzo?
Wat een scheetjeen zo'n mooie brede bles.
Trustequote:
Ohja hij was al slapenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:37 schreef borisz het volgende:
En L-L ga je zaterdag nog het duel tegen Frankrijk kijken ?
jah met pa of moe van Karin dr ratteryquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wie?![]()
Beetje leuk stamboompje er achter?
iets te veel groothoek effect en je kijkt niet blijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Dan heb ik die wel makkelijk ontdekt zoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Stiekeme fetish van RJ? Die oorlel?
Hoi DM!
nachtje doortrekkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:43 schreef Sirolf het volgende:
En ook morgen gaat de wekker weer om 6 uur, dus 3x raden wat ik nu ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |