Wat doe jij op het mediapark?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:13 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben al wel redelijk wakker geschud, vooral door de kou.
Op het Mediapark hier ligt er op de voetpaden toch wel een paar centimeter sneeuw.
1 op de 3x als ik langs TMF zap is dat gedrocht te horen. Straks gaat iedereen nog denken dat Snow Patrol Leona Lewis gecoverd heeftquote:
Nou, liever niet zeg. Wat een krampachtig dramaquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zou 3FM ook wel vaker mogen draaien
Final Straw vind ik het mooiste album. How to be Dead en Chocolate zijn ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:44 schreef Glacier het volgende:
Goeie plaat van Snow PatrolVond ze toen toch nog net iets leuker dan nu
Die zijn er al genoeg die dat al denkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
1 op de 3x als ik langs TMF zap is dat gedrocht te horen. Straks gaat iedereen nog denken dat Snow Patrol Leona Lewis gecoverd heeft
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die zijn er al genoeg die dat al denken
Kluunquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die verschrikkelijk slechte 'column' van Kluun.
Over Kluun liever niet nee.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Kluun. Breek me de bek niet open.
Veronica?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oh bij VeronicaNu belfast child
. Straks om 10:00 AV-time!
Misschien had ik moeten blijven hangen na MorgenRick.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oh bij VeronicaNu belfast child
. Straks om 10:00 AV-time!
Ja, dat was Boris. Klonk best wel lekker idd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:52 schreef Glacier het volgende:
Column was idd afgrijselijk..wel leuke plaat dit nu van Boris (zo te horen?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |