Ik dacht dat jij ging slapen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Dat hadden ze er hier al van gemaakt, of het Nederlandse Triesjard
Mij denken mij iets gemist hebben . . .quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:13 schreef broer het volgende:
Wat een bizar mailtje! Ongelofelijk dat dj's zo op hun flikker krijgen.
Als dit echt is, moeten ze bij 3FM toch echt eens gaan nadenken of ze niet liever een jukebox willen laten draaien.
Met een vooraf opgestelde playlist is m.i. niks mis, het voorkomt bijv. dat je in 3 opeenvolgende programma's dezelfde plaat tegenkomt (de MH niet meegerekend uiteraard). Sterker nog, ik denk niet dat je zonder kan. Een zender zal toch z'n "identiteit" moeten bewaken, ik zou i.i.g. raar opkijken als Hans Schiffers ineens met AC/DC aan komt zetten op radio 2, en een "muziekpolitie" lijkt me daar het aangewezen instrument voor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:13 schreef broer het volgende:
Wat een bizar mailtje! Ongelofelijk dat dj's zo op hun flikker krijgen.
Als dit echt is, moeten ze bij 3FM toch echt eens gaan nadenken of ze niet liever een jukebox willen laten draaien.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mij denken mij iets gemist hebben . . .![]()
Ten Page Pilot - In the cityquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:23 schreef DeRCT14 het volgende:
Aww hoe heette dat ene hele vette nummer nou dat net voor middernacht werd gedraaid? Let's go get stoned in the city ofzo? Echt hele vette stoner was dat
Als je goede dj's met een ruime smaak hebt, is dat probleem nooit aan de orde, denk ik. Ik luister regelmatig naar KX en hoor maar heel weinig platen te vaak. Als je dj's de vrijheid laat, gaan ze ook beter zoeken en vrijer draaien, is mijn stellige overtuiging.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:25 schreef Sersjee het volgende:
Met een vooraf opgestelde playlist is m.i. niks mis, het voorkomt bijv. dat je in 3 opeenvolgende programma's dezelfde plaat tegenkomt (de MH niet meegerekend uiteraard). Sterker nog, ik denk niet dat je zonder kan. Een zender zal toch z'n "identiteit" moeten bewaken, ik zou i.i.g. raar opkijken als Hans Schiffers ineens met AC/DC aan komt zetten op radio 2, en een "muziekpolitie" lijkt me daar het aangewezen instrument voor.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:24 schreef ThunderChild het volgende:
Mij denken mij iets gemist hebben . . .![]()
RJ las een mailtje voor dat hij van de muziekpolitie had gekregen. Ze tikten hem op zijn vingers omdat hij de laatste tijd te veel van de playlist afweek en 'er een potje van maakte'.quote:
was dus op de radio?quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
RJ las een mailtje voor dat hij van de muziekpolitie had gekregen. Ze tikten hem op zijn vingers omdat hij de laatste tijd te veel van de playlist afweek en 'er een potje van maakte'.
Ah, hij is binnen.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:19 schreef broer het volgende:
RJ, als je toch op de rebelse toer bent - post dat mailtje ook even hier.
Dat wordt morgen maar even terug luisteren . . .quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:31 schreef broer het volgende:
RJ las een mailtje voor dat hij van de muziekpolitie had gekregen. Ze tikten hem op zijn vingers omdat hij de laatste tijd te veel van de playlist afweek en 'er een potje van maakte'.
O, dat heb ik dan weer niet meegekregen. Is het interessant genoeg om terug te lezen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:34 schreef ThunderChild het volgende:
(Dacht ff dat je Roel-Jewel bedoelde, dat speelde nl. vanavond . . .)
ik vind van nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:36 schreef broer het volgende:
[..]
O, dat heb ik dan weer niet meegekregen. Is het interessant genoeg om terug te lezen?
Neuh. Roel heeft wel eens van die buien dat ie denkt te weten hoe het werkt bij 3, waarna een of meerdere 3FM-ers melden dat ie er naast zit. Het went.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:36 schreef broer het volgende:
[..]
O, dat heb ik dan weer niet meegekregen. Is het interessant genoeg om terug te lezen?
Tja, wat je interessant vind . . .quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:36 schreef broer het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:42 schreef Sersjee het volgende:
Neuh. Roel heeft wel eens van die buien dat ie denkt te weten hoe het werkt bij 3, waarna een of meerdere 3FM-ers melden dat ie er naast zit. Het went.
Zoiets vermoedde ik al.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:43 schreef ThunderChild het volgende:
Tja, wat je interessant vind . . .![]()
Gewoon draaien wat je leuk vindt. En als ze je eruit gooien klop je lekker bij KX aan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:41 schreef rjvandevelde het volgende:
ach ja geneuzel om de playlist:) Komende weken weer gewoon playlist hanteren... en daarna.............;)
Ja klopt inderdaad! Die is erg cool.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:53 schreef broer het volgende:
O, en als het requesttijd is: de mashup van The Police en Duffy is echt bijzonder goed uitgepakt.
KX betaalt heel slecht volgens mij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:46 schreef broer het volgende:
[..]
Gewoon draaien wat je leuk vindt. En als ze je eruit gooien klop je lekker bij KX aan.
Helaas. Maar geen probleem - zet ik mijn iTunes gewoon even aan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:58 schreef rjvandevelde het volgende:
Beetje jammer dat ik dit nu pas lees
Ik zie me al aankomen bij de woningbouwvereniging met een stapeltje cd's die ik voor ze ga draaien bij wijze van huur betalen...quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:02 schreef broer het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Alles voor de muziek. Toch?
Haha dan heb je wel humor:)quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zie me al aankomen bij de woningbouwvereniging met een stapeltje cd's die ik voor ze ga draaien bij wijze van huur betalen...
Denk alleen wel da'k dan m'n riante casa kwijt raak... Ze zijn daar niet zo van de humor.quote:
Nee hoor, het is tijd om op te staan!quote:Op woensdag 4 februari 2009 03:14 schreef DaMook het volgende:
Zo was ik weer, ipv 1 werden het 4 afleveringen van ncis
.
Maar volgens mij is het bedtijd.
Geen idee! Ik verbaas me er ook over.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:06 schreef 3FMaster het volgende:
Hoe komt 'et dat 'et gister best wel druk was, maar 'et nu hier leeg is
Helaasch wel jaquote:
Tsja.. heb er gisteren al genoeg over gebaaldquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Helaasch wel ja. Ook deze keer zie je maar weer waarom we videobeelden moeten gebruiken tijdens voetbalwedstrijden. Hockey gebruikt ze, waarom voetbal niet dan...
![]()
Genoeg over voetbal
En met zo'n muziekgestapo in functie nóg drie keer Buddy Holly op één dag en twee keer Stones binnen een half uur draaienquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Als je goede dj's met een ruime smaak hebt, is dat probleem nooit aan de orde, denk ik. Ik luister regelmatig naar KX en hoor maar heel weinig platen te vaak. Als je dj's de vrijheid laat, gaan ze ook beter zoeken en vrijer draaien, is mijn stellige overtuiging.
Maar goed, je kunt je afvragen of zoiets ook kan voor een 'publieksstation' als 3FM. Neemt niet weg dat ik als luisteraar liever een dj hoor die graag zijn eigen muziek wil laten horen dan iemand die alleen maar plaatjes aan elkaar lult.
Sinds begin dit jaar dacht ik.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:05 schreef Marc63 het volgende:
Goeiemorgen
Doet Giel dat lijstje van 5 al lang? Van Velthuyzen doet dat ook in de ochtendshow op Veronica.
In dat geval is Rick niet echt origineel. Toevallig dat ik het dan nu pas voor het eerst hoor. Niet dat ik veel Giel luister, maar ik heb toch wel regelmatig het laatste uur gehoord de afgelopen weken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds begin dit jaar dacht ik.
Iig een paar weken.
Oh, en morgen Room Eleven op de gang bij Giel!
Ik ben al wel redelijk wakker geschud, vooral door de kou.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pff dat gevoel herken ik nu trouwens ook.. Ben zo duf als een garnaal
Morgenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:05 schreef Marc63 het volgende:
Goeiemorgen
Doet Giel dat lijstje van 5 al lang? Van Velthuyzen doet dat ook in de ochtendshow op Veronica.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben al wel redelijk wakker geschud, vooral door de kou.
Op het Mediapark hier ligt er op de voetpaden toch wel een paar centimeter sneeuw.
quote:
Morgenquote:
Echt te ranzig idd, heb 't gewoon afgezet. Doe zoiets maar vrijdagnacht in de freaknacht, maar niet nadat ik m'n twee boterhammen met chocoladevlokken naar binnen heb gegooid.quote:
Dat wordt Ekdom dan. Dat oeverloze gezeik over het verleden is echt heel erg overbodig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
wordt straks lastig politiek luisteren of ekdom luisteren
Say what?!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:43 schreef Marc63 het volgende:Run
Mogen ze vaker draaien. Zeker nu Leona Lewis er een gedrocht van heeft gemaakt.
meen je niet?! hier in Het Noorden schijnt zoals altijd de zon en ik heb nog geen sneeuw gezien. Naja, de zon is wat overdreven, maar in elk geval geen sneeuw. Trouwens qua kou valt het ook wel meequote:Op woensdag 4 februari 2009 09:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben al wel redelijk wakker geschud, vooral door de kou.
Op het Mediapark hier ligt er op de voetpaden toch wel een paar centimeter sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |