Gewoon draaien wat je leuk vindt. En als ze je eruit gooien klop je lekker bij KX aan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:41 schreef rjvandevelde het volgende:
ach ja geneuzel om de playlist:) Komende weken weer gewoon playlist hanteren... en daarna.............;)
Ja klopt inderdaad! Die is erg cool.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:53 schreef broer het volgende:
O, en als het requesttijd is: de mashup van The Police en Duffy is echt bijzonder goed uitgepakt.
KX betaalt heel slecht volgens mij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:46 schreef broer het volgende:
[..]
Gewoon draaien wat je leuk vindt. En als ze je eruit gooien klop je lekker bij KX aan.
Helaas. Maar geen probleem - zet ik mijn iTunes gewoon even aan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:58 schreef rjvandevelde het volgende:
Beetje jammer dat ik dit nu pas lees
Ik zie me al aankomen bij de woningbouwvereniging met een stapeltje cd's die ik voor ze ga draaien bij wijze van huur betalen...quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:02 schreef broer het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Alles voor de muziek. Toch?
Haha dan heb je wel humor:)quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zie me al aankomen bij de woningbouwvereniging met een stapeltje cd's die ik voor ze ga draaien bij wijze van huur betalen...
Denk alleen wel da'k dan m'n riante casa kwijt raak... Ze zijn daar niet zo van de humor.quote:
Nee hoor, het is tijd om op te staan!quote:Op woensdag 4 februari 2009 03:14 schreef DaMook het volgende:
Zo was ik weer, ipv 1 werden het 4 afleveringen van ncis
.
Maar volgens mij is het bedtijd.
Geen idee! Ik verbaas me er ook over.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:06 schreef 3FMaster het volgende:
Hoe komt 'et dat 'et gister best wel druk was, maar 'et nu hier leeg is
Helaasch wel jaquote:
Tsja.. heb er gisteren al genoeg over gebaaldquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Helaasch wel ja. Ook deze keer zie je maar weer waarom we videobeelden moeten gebruiken tijdens voetbalwedstrijden. Hockey gebruikt ze, waarom voetbal niet dan...
![]()
Genoeg over voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |