Typvautquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:12 schreef DaMart het volgende:
Op verzoek van MPG even een typo in de TT aangepast...
Milkaquote:
Laat die nou net in mijn kastje liggenquote:
Je hebt wel smaakquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat die nou net in mijn kastje liggen...
Trustequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:15 schreef Ladylike het volgende:
Mannen, ik ga van mn snoep genieten en dan de binnenkant van mn oogleden bestuderen
Slaap zacht
Snoep-, tandenpoets- en slaapzequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:15 schreef Ladylike het volgende:
Mannen, ik ga van mn snoep genieten en dan de binnenkant van mn oogleden bestuderen
Slaap zacht
Zie OPquote:
Heel erg druk met studie en werkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Waar is Brand eigenlijk, die zie ik nooit meer hier
Jaquote:
En verder wat Mart zegtquote:
verkeeerde wichtquote:Op woensdag 4 februari 2009 02:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Fuck it, heb toch iets fout gedaan in Jakarta geloof ik.
Lekker hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 02:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik moet hier posten want ik zit aan de koffie met bastognekoeken as we speak. Chocola ligt binnen handbereik.
DMquote:Op woensdag 4 februari 2009 06:42 schreef DaMart het volgende:
Mogguh!.
Het is een beetje wit buiten.
Klonkquote:Op woensdag 4 februari 2009 06:50 schreef Klonk het volgende:
hier ook, maar dat zal niet lang blijven liggen vermoed ik
tevens: goeiemorgen
Doe het raam dan ook dicht als je een natte droom hebt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 06:42 schreef DaMart het volgende:
Mogguh!.
Het is een beetje wit buiten.
Wat doe ik nu weer verkeerdquote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
He's hunting chicks!quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, even een hapje eten en dan weer eens op pad.
Wat een prutsbedrijf.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:22 schreef MPG het volgende:
Ik wil koffie, maar die is hier pas vanaf 9:30 verkrijgbaar.
Dat hebben ze ook nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een prutsbedrijf.
Hint: Neem een lekker groentesapje, dat zou moeten lukken
Dat is om te zorgen dat je voor 9:30 nog productief bent!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:22 schreef MPG het volgende:
Ik wil koffie, maar die is hier pas vanaf 9:30 verkrijgbaar.
Voor de koffie is de productiviteit per definitie 0.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is om te zorgen dat je voor 9:30 nog productief bent!
En als er koffie is, sta je de hele dag bij de koffieautomaat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor de koffie is de productiviteit per definitie 0.
na 2 uur heb ik geen koffie nodig , voor half 9 sochtends normaal wel , behalve als ik goed heb geslapenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is om te zorgen dat je voor 9:30 nog productief bent!
Nee, want die meuk uit de automaat is niet te zuipenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als er koffie is, sta je de hele dag bij de koffieautomaat.
Met enige regelmaat... daar zitten vast geen 5 minuten tussen 2 bakkiesquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want die meuk uit de automaat is niet te zuipen.
Als er koffie verkrijgbaar is, ga ik met enige regelmaat een bakje halen in de kantine.
Wat is dat joh? Werk je in de fucking DDR of wat?quote:
Ze kennen MPG en zijn koffieconsumptie en hebben hem op rantsoen gezet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat joh? Werk je in de fucking DDR of wat?
TU/equote:Op woensdag 4 februari 2009 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat joh? Werk je in de fucking DDR of wat?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze kennen MPG en zijn koffieconsumptie en hebben hem op rantsoen gezet.
quote:
quote:
En anders klik je even op preview voordat je een topic plaatstquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
En anders klik je even op preview voordat je een topic plaatst
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en zet je de URL voor de naam van het plaatje.
helleuquote:
Marcquote:
haaiquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
Hey Muck
Hey Marc![]()
Alles goed met jullie?
* LL geeft strepsillquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:33 schreef Muck het volgende:
[..]
helleu
mwoah, ik ben bang dat ik verkouden aan het worden ben... keelpijn joh
en hoe ist met jou dan?
[..]
Marc
[..]
haai
och, zie antwoord aan Mart
liefquote:
Meer room slikkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:33 schreef Muck het volgende:
[..]
helleu
en hoe ist met jou dan?
[..]
Truequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:35 schreef Muck het volgende:
[..]
lief
ik zit hier aan koud water en anta-flu
stiekem ook lekker als je géén keelpijn hebt, haha
Nou weet ik meteen waarom ik zelden keelontsteking hebquote:
Ik ben geloof ik van de beginnende verkoudheid (lichte keelpijn en ietwat dichte neus) af nu. Verder beetje duf nog, maar dat komt doordat ik gisterenavond eigenlijk anderhalf uur eerder had moeten gaan slapenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:33 schreef Muck het volgende:
[..]
helleu
en hoe ist met jou dan?
Zijn room zal wel naar koffie smakenquote:
ik was heel laat thuis na het concertquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik van de beginnende verkoudheid (lichte keelpijn en ietwat dichte neus) af nu. Verder beetje duf nog, maar dat komt doordat ik gisterenavond eigenlijk anderhalf uur eerder had moeten gaan slapen.
koffieroomquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn room zal wel naar koffie smaken
Guiltyquote:
Hoe was het concert?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was heel laat thuis na het concert
Vanaf welke kant van Lent? Bemmel of Oosterhout?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:45 schreef Muck het volgende:
pinguin, nou moet je me toch eens wat vertellen....
hoe kom je van lent weer terug op de weg die vna Nijmegen afloopt?
gister van puur ellende de weg maar opgereden en in Nijmegen gedraaid
heel, heel tofquote:
Vanaf het stationquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanaf welke kant van Lent? Bemmel of Oosterhout?
Viaduct gemist? Vanaf het station prima te zien?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
heel, heel tof
[..]
Vanaf het station
en dat viaduct heb ik denk ik helemaal gemist
Eerste stap naar ontwenning is erkenningquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er zijn er veel meer maar die geven 't niet toe.
Nanninga?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
En dat op de zuidpoolquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:
Er zit een walnoot in mijn ijs?
Het is misschien wat wit buiten door DaMart, maar we zijn niet op de zuidpoolquote:
Ga eens snel terug naar je huis danquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is misschien wat wit buiten door DaMart, maar we zijn niet op de zuidpool
Als jij aan het werk gaatquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens snel terug naar je huis dan
Australië kan ook , wat veel water en her en der wat slangen of kroko's in je huisquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest toch wat met die overtollige suikerklontjes he!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
en? wast lekker?quote:
Je zult maar van je huurbaas geen dieren mogen houden.. zegt ie meteen de huur opquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Australië kan ook , wat veel water en her en der wat slangen of kroko's in je huis
right back at yaquote:
Je zult na alle ellende van water, modder, drek en zand in je huis eindelijk zien dat het water weggezakt is en je een kast open doet om je schoonmaakspullen te pakken en er een slang op je af komtquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en? wast lekker?
[..]
Je zult maar van je huurbaas geen dieren mogen houden.. zegt ie meteen de huur op
quote:
Cadeautje van moeder natuurquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je zult na alle ellende van water, modder, drek en zand in je huis eindelijk zien dat het water weggezakt is en je een kast open doet om je schoonmaakspullen te pakken en er een slang op je af komt
[..]![]()
![]()
Fha!
Fhaquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:36 schreef Fha het volgende:
Fruts![]()
Ph![]()
![]()
Mart![]()
Fles![]()
![]()
Marc![]()
Iedereen die ik nu nog vergeten ben![]()
Die krokodil was maar 4 meter langquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Australië kan ook , wat veel water en her en der wat slangen of kroko's in je huis
Dan ga ik niet naar huis onder werktijdquote:
Dus ja gaat straks direct door naar de zuid-pool na werktijd?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ga ik niet naar huis onder werktijd
Staat daar mijn huisquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus ja gaat straks direct door naar de zuid-pool na werktijd?
Zuid-Afrika kan ook nog he!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou wel moeten voor jou als pinguin
Dat zou mijn voorkeur hebbenquote:
Oh, ik doe mijn pak maar weer aan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou wel moeten voor jou als pinguin
Goed, en verder:quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:48 schreef Californium het volgende:
dusseeee.. Hoe is het met iedereen hier
.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik van de beginnende verkoudheid (lichte keelpijn en ietwat dichte neus) af nu. Verder beetje duf nog, maar dat komt doordat ik gisterenavond eigenlijk anderhalf uur eerder had moeten gaan slapen.
Beterschap!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, en verder:
[..]
.
En met jou dan? Nog nieuws van het laptopfront?
Oke, ik vraag er al niet meer naarquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Hier gaat het wel oke! beetje aan het SOGgen...en hou op over me laptop
kutding!!
o jawel.... ik heb mij niet meer in de lijst gezien deze weekquote:
Ik ook niet, maar ik kijk dan ook nooit in die lijstquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:55 schreef Californium het volgende:
[..]
o jawel.... ik heb mij niet meer in de lijst gezien deze week
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kijk dan ook nooit in die lijst
Door OA's ziekenhuisopname zijn er ook geen lijstjes in de KSC gepost, deze week!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:55 schreef Californium het volgende:
[..]
o jawel.... ik heb mij niet meer in de lijst gezien deze week
ik sta er niet inquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Door OA's ziekenhuisopname zijn er ook geen lijstjes in de KSC gepost, deze week!
Ik mis ook even iets geloof ik..quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:00 schreef Californium het volgende:
[..]
ik sta er niet inO en OA in ziekenhuis....
wtf
![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:00 schreef Californium het volgende:
[..]
ik sta er niet inO en OA in ziekenhuis....
wtf
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En OA is opgenomen ivm een longontsteking en zit nu achter de verpleegsters aan.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En OA is opgenomen ivm een longontsteking en zit nu achter de verpleegsters aan.
minder.... en ik dacht echt dat ik er niet in stond
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Je had wel gelijk gisteren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
ik sta derde
maar dat zei ik gisteren al tegen mn vent..heb gewoon te veel tijd gehad
Even teruggehaald voor jequote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 07:16 schreef OA het volgende:
vanuithet ziekenhuis, met gratis internet, maarook een dubbele longontsteking...
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 07:19 schreef OA het volgende:
Moet ws een week blijven.
hoopdat ze zo mt wat eten komen.
nog geen leuke zustertjes gezien trouwwens...
Sorry dat ik die gedachte verpest hebquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:07 schreef Californium het volgende:
[..]
minder.... en ik dacht echt dat ik er niet in stond
Aan het werk jijquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
ik sta derde
Ik sta er al een ruime week niet in. Al denk ik dat ik daar vandaag al aardig verandering in aan het aanbrengen benquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
ik sta derde
onder werktijd vind ik het minder erg om te postenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je had wel gelijk gisteren.
Doei dus
Verrassendquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
onder werktijd vind ik het minder erg om te posten
Hmhm ja hoor schatquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
Ja he
vooral omdat ik zo'n toegewijde werknemer ben
Het opstaan was 6 uur geleden hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:24 schreef Lianne__ het volgende:
koffie! bij het ontbijt, krantje erbij..
ofwel. GOEDEMORGEN!
( het opstaan was twee uur geleden, nu dus goedemiddag )
Hallo, welkom in de KSC!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:24 schreef Lianne__ het volgende:
koffie! bij het ontbijt, krantje erbij..
ofwel. GOEDEMORGEN!
( het opstaan was twee uur geleden, nu dus goedemiddag )
6 uur? 11.5 uur geleden alweerquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het opstaan was 6 uur geleden hoor![]()
Maar toch goede middag
Opscheppertquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
6 uur? 11.5 uur geleden alweer
Ja maar jij leeft in een andere tijdquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
6 uur? 11.5 uur geleden alweer
Nog even wachten tot mn afdeling weer wat voller is en dan ga ik ookquote:
Middeleeuwen, tenminste, tussen fundamentele moslims.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar jij leeft in een andere tijd
Wie niet, wie niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
onder werktijd vind ik het minder erg om te posten
Hoop ik toch niet, dan kan ik minder fokkenquote:
Nou boehoe.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoop ik toch niet, dan kan ik minder fokken
En weer fitter, slanker en gezonderquote:
Preciesquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En weer fitter, slanker en gezonder
ookal merk je het niet direct..
Dat blijf ik jammer vindenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En weer fitter, slanker en gezonder
ookal merk je het niet direct..
ik heb multivruchtensap een broodje en een beschuitjequote:Op woensdag 4 februari 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallo, welkom in de KSC!
Het croissantje, eitje en glas jus d'orange ontbreken ook niet bij het ontbijt, neem ik aan?.
Ik heb yoghurt met musliquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies![]()
Nu even 2 knackebrodjes en een glaasje groentesap
Truequote:
Oeh das lekkerquote:
sorry hoor, ik was eindelijk eens vrij vandaagquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het opstaan was 6 uur geleden hoor![]()
Maar toch goede middag
zeg dat es vijf keer op een rij?quote:Puthukkudiyiruppu
Wat mij betreft is dat ook een prima ontbijt hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:43 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik heb multivruchtensap een broodje en een beschuitje![]()
mag dat ook?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeg dat es vijf keer op een rij?Wie verzint die plaatsnamen
verder dan "puttekutdieruppuh" kom ik nie
Stopt daar weleens een trein?quote:Puthukkudiyiruppu
Hierquote:
tis ook baggerweerquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:54 schreef Fha het volgende:
Ik ga zo maar eens een filmpje kijken ofzo. Wat een baggerdag
ook dat jaquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dat ook een prima ontbijt hoor.
Doei sgatjuh, have funquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:00 schreef Fha het volgende:
[..]
ook dat ja![]()
Nou ik ben filmpje kijken. daag
Nu krijg ik ook trek in croissantjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:01 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
zoo, al bijna weer toe aan de volgende kop koffie !
of... cappuccino, croissantje, lekker chillen
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ligt op een eiland, betwijfel het
quote:
Het is Sri Lanka joh... beetje overvolle veerboot slaat zo om, laat staan met een trein eropquote:
Bijna lieverd.. blijven oefenenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is Sri Lanka joh... beetje overvolle veerboot slaat zo om, laat staan met een trein erop
Pruttyrijdeikutjuh
Dat zegt niet alles hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ligt op een eiland, betwijfel het
Prutje in je kutje?quote:
Er zaten tamil-tijgers... dus wie weet wat voor prutzooi er zatquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prutje in je kutje?![]()
Is het wel een plaatsnaam eigenlijk? En niet eoa vage schimmelige SOA?
We maken hem wel even makkelijkere... die pu dempen we...quote:Puthukkudiyiruppu
En het_hupt is een inwoner van dat gehucht?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
We maken hem wel even makkelijkere... die pu dempen we...
...hukkudiyiruppu
Het Engelse doe-het-zelf-deel besteden we wel uit aan een stel Polen
...hukkuiruppu
Die ui gaat in het avondeten!
...hukkruppu
Die uk gaat maar naar het kinderdagverblijf.
...hkruppu
De koninkrijksrelaties schaffen we af.
...huppu
En die pu draaien we om, zodat die opstijgt uit de naam...
En dan krijgen we:
Hup
En daarmee moedigen we Frutsel aan om de vereenvoudigde naam uit te spreken.
Ja!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
En het_hupt is een inwoner van dat gehucht?
Hoe verzin je hetquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
...hukkudiyiruppu
...hukkuiruppu
...hukkruppu
...hkruppu
...huppu
En dan krijgen we:
Hup
Sorry geen foto van een zinkende dhow met stoomtrein eropquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is Sri Lanka joh... beetje overvolle veerboot slaat zo om, laat staan met een trein erop
Pruttyrijdeikutjuh
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
...hukkudiyiruppu
...hukkuiruppu
...hukkruppu
...hkruppu
...huppu
En dan krijgen we:
Hup
Nope, geen zinkend schip ala feyenoordquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry geen foto van een zinkende dhow met stoomtrein erop
Die zijn al gezonken hequote:Op woensdag 4 februari 2009 14:58 schreef Frutsel het volgende:
Nope, geen zinkend schip ala feyenoord
Schrijf er een oek overquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
BIj mijn geboorte ben ik rijkelijk bedeeld met een levendige fantasie.
Ik schrijf eerst al een boekquote:
Heel verstandig. Hoef je daarna alleen de b nog er vanaf te halenquote:
Ik ben bezig met een thrillerquote:
Een oek?quote:
tssquote:
Tofquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een thriller
3 hoofdstukken nu af
quote:
quote:
Ik moet tellen...quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof.
Hoe lang zijn je hoofdstukken? Die van mij nu 3 a 4 kantjes A4 (is al verdubbeling t.o.v. eerste versie), en zit nu op zo'n 9.300 woorden.
Neuken met een egel ook nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor iemand met een creatieve geest is dat geen probleem. .
quote:
Ik heb ook best een creatieve geest, maar neuken met een egel...quote:
quote:
Ik zie het onderin Word staan, tegenwoordig. Schrijven heeft bij mij ook lange tijd stilgelegen trouwens. Sinds ik een laptop heb, ben ik ineens 3 hoofdstukken verder gekomen in de treinquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik moet tellen...
denk dat mn hoodstukken ongeveer het zelfde zijn.... 3 a 4 kantjes a4
aantal woorden weet ik niet uit mn hoofd..
Maar ik heb al veel te lang niet meer getypt.. eigenlijk weer eens verder gaan
vet mooi Flesquote:
Ik weet nieteens of de 3 hoofdstukken die al af waren nog op mn pc staanquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..].
[..]
Ik zie het onderin Word staan, tegenwoordig. Schrijven heeft bij mij ook lange tijd stilgelegen trouwens. Sinds ik een laptop heb, ben ik ineens 3 hoofdstukken verder gekomen in de trein.
+12 voor jouquote:
Dat hoeft op zich niet fataal te zijn natuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
Ik weet nieteens of de 3 hoofdstukken die al af waren nog op mn pc staan
Omdat ik er niet meer naar gekeken heb, kan het best zijn dat mn vriend (die niet weet dat ik ermee begonnen ben) zn pc heeft geconfigureerd
Echt welquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
Yes.. de icolator mag toch van de regering verkocht worden
[..]
Zeer sterke hash waar het kabinet zich zorgen om maaktequote:
OF hij kooktquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:10 schreef Fha het volgende:
Je kunt het![]()
![]()
ik ga denk ik mn vriend maar over halen dat we heus wel spareribs moeten bestellen. Ik heb echt geen zin in koken
tis dat ik je niet kan betalen..quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zou wel weer eens aan de slag willen eigenlijk
Dat is geen optie, dan ben ik alleen maar bezig met ingrijpen omdat meneer gewoon echt niet kan koken..quote:
Dat wil ik ook wel jaquote:
Spareribs it isquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is geen optie, dan ben ik alleen maar bezig met ingrijpen omdat meneer gewoon echt niet kan koken..
Inderdaadquote:
Neem een ECHTE man danquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is geen optie, dan ben ik alleen maar bezig met ingrijpen omdat meneer gewoon echt niet kan koken..
Het is een ECHTE manquote:
hoezo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Inderdaadnou hem dat nog even vertellen
Zoiets jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoezo?
jij "Schat ik heb geen zin in koken" ....
hij"...*lange norse stilte, gevolgd door "ow..."
jij "Spareribs"
hij:" *lange diepe zucht...al portomonnee trekkend... 'ja het moet maar' "
Dat kan. Wij kookte op zondag sowieso niet en vaak had mama door de week ook geen zin maar dan maakte ik zelf wel iets.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan me niet herinneren dat mijn moeder OOIT "geen zin in koken" had![]()
Ja als we de hele dag druk waren met een verhuizing of zo, dan lieten we een rijsttafel brengen. Maar dat gebeurde dan zeker niet vaker dan eens in de 3-4 jaar
Je moeder had vast weleens geen zin in koken, alleen onderging ze haar lot lijdzaam. Tegenwoordig roepen vrouwen gewoon hardop dat ze geen zin hebben om te kokenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja als we de hele dag druk waren met een verhuizing of zo, dan lieten we een rijsttafel brengen. Maar dat gebeurde dan zeker niet vaker dan eens in de 3-4 jaar
Mijn moeder liet mij gewoon kokenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Je moeder had vast weleens geen zin in koken, alleen onderging ze haar lot leidzaam. Tegenwoordig roepen vrouwen gewoon hardop dat ze geen zin hebben om te koken.
Om dan vervolgens toch braafjes maar wél te koken, want tenslotte moeten de kinderen ook gezond eten enzo.
Pofferdikke, je hebt mijn spellingsfout gequote voor ik kon edittenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn moeder liet mij gewoon kokenmoet je ook doen joh
Ja, mijn moeder ook nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zal gedeeltelijk best waar zijn. Tegenwoordig zeggen kinderen het ook gewoon als ze iets niet lekker vinden. Dat moest ik eens proberenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:38 schreef es70 het volgende:
Je moeder had vast weleens geen zin in koken, alleen onderging ze haar lot lijdzaam.
Dan eet je maar elke dag frietquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder ook nietAl wreef ze er wel vaak in dat ze het voor ons deed
Ik moet nu bijna elke dag voor mezelf koken
en ik haat koken
Sorryquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Pofferdikke, je hebt mijn spellingsfout gequote voor ik kon editten.
Ik vind het eng om mijn kinderen bij het gasstel te laten.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:44 schreef Fha het volgende:
(nouja behalve die keer dat ik zout in de cake deed ipv suikeren mama maar dapper doorkauwen
)
Mijn mama is echt een held hoorquote:
Echt waar johquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal gedeeltelijk best waar zijn. Tegenwoordig zeggen kinderen het ook gewoon als ze iets niet lekker vinden. Dat moest ik eens proberen
[ afbeelding ]
Ik at in Denemarken ook mijn ijs gewoon op nadat ik dacht suiker op de slagroom te gooienquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn mama is echt een held hoor![]()
Het was een verrassing cake toen ze boodschappen aan het doen was
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |