Guiltyquote:
Hoe was het concert?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was heel laat thuis na het concert
Vanaf welke kant van Lent? Bemmel of Oosterhout?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:45 schreef Muck het volgende:
pinguin, nou moet je me toch eens wat vertellen....
hoe kom je van lent weer terug op de weg die vna Nijmegen afloopt?
gister van puur ellende de weg maar opgereden en in Nijmegen gedraaid
heel, heel tofquote:
Vanaf het stationquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanaf welke kant van Lent? Bemmel of Oosterhout?
Viaduct gemist? Vanaf het station prima te zien?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
heel, heel tof
[..]
Vanaf het station
en dat viaduct heb ik denk ik helemaal gemist
Eerste stap naar ontwenning is erkenningquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er zijn er veel meer maar die geven 't niet toe.
Nanninga?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
En dat op de zuidpoolquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:
Er zit een walnoot in mijn ijs?
Het is misschien wat wit buiten door DaMart, maar we zijn niet op de zuidpoolquote:
Ga eens snel terug naar je huis danquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is misschien wat wit buiten door DaMart, maar we zijn niet op de zuidpool
Als jij aan het werk gaatquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens snel terug naar je huis dan
Australië kan ook , wat veel water en her en der wat slangen of kroko's in je huisquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest toch wat met die overtollige suikerklontjes he!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
en? wast lekker?quote:
Je zult maar van je huurbaas geen dieren mogen houden.. zegt ie meteen de huur opquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Australië kan ook , wat veel water en her en der wat slangen of kroko's in je huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |