ik sta er niet inquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Door OA's ziekenhuisopname zijn er ook geen lijstjes in de KSC gepost, deze week!
Ik mis ook even iets geloof ik..quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:00 schreef Californium het volgende:
[..]
ik sta er niet inO en OA in ziekenhuis....
wtf
![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:00 schreef Californium het volgende:
[..]
ik sta er niet inO en OA in ziekenhuis....
wtf
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En OA is opgenomen ivm een longontsteking en zit nu achter de verpleegsters aan.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En OA is opgenomen ivm een longontsteking en zit nu achter de verpleegsters aan.
minder.... en ik dacht echt dat ik er niet in stond
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Je had wel gelijk gisteren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
ik sta derde
maar dat zei ik gisteren al tegen mn vent..heb gewoon te veel tijd gehad
Even teruggehaald voor jequote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 07:16 schreef OA het volgende:
vanuithet ziekenhuis, met gratis internet, maarook een dubbele longontsteking...
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 07:19 schreef OA het volgende:
Moet ws een week blijven.
hoopdat ze zo mt wat eten komen.
nog geen leuke zustertjes gezien trouwwens...
Sorry dat ik die gedachte verpest hebquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:07 schreef Californium het volgende:
[..]
minder.... en ik dacht echt dat ik er niet in stond
Aan het werk jijquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
ik sta derde
Ik sta er al een ruime week niet in. Al denk ik dat ik daar vandaag al aardig verandering in aan het aanbrengen benquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
ik sta derde
onder werktijd vind ik het minder erg om te postenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je had wel gelijk gisteren.
Doei dus
Verrassendquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
onder werktijd vind ik het minder erg om te posten
Hmhm ja hoor schatquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
Ja he
vooral omdat ik zo'n toegewijde werknemer ben
Het opstaan was 6 uur geleden hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:24 schreef Lianne__ het volgende:
koffie! bij het ontbijt, krantje erbij..
ofwel. GOEDEMORGEN!
( het opstaan was twee uur geleden, nu dus goedemiddag )
Hallo, welkom in de KSC!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:24 schreef Lianne__ het volgende:
koffie! bij het ontbijt, krantje erbij..
ofwel. GOEDEMORGEN!
( het opstaan was twee uur geleden, nu dus goedemiddag )
6 uur? 11.5 uur geleden alweerquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het opstaan was 6 uur geleden hoor![]()
Maar toch goede middag
Opscheppertquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
6 uur? 11.5 uur geleden alweer
Ja maar jij leeft in een andere tijdquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
6 uur? 11.5 uur geleden alweer
Nog even wachten tot mn afdeling weer wat voller is en dan ga ik ookquote:
Middeleeuwen, tenminste, tussen fundamentele moslims.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar jij leeft in een andere tijd
Wie niet, wie niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
onder werktijd vind ik het minder erg om te posten
Hoop ik toch niet, dan kan ik minder fokkenquote:
Nou boehoe.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoop ik toch niet, dan kan ik minder fokken
En weer fitter, slanker en gezonderquote:
Preciesquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En weer fitter, slanker en gezonder
ookal merk je het niet direct..
Dat blijf ik jammer vindenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En weer fitter, slanker en gezonder
ookal merk je het niet direct..
ik heb multivruchtensap een broodje en een beschuitjequote:Op woensdag 4 februari 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallo, welkom in de KSC!
Het croissantje, eitje en glas jus d'orange ontbreken ook niet bij het ontbijt, neem ik aan?.
Ik heb yoghurt met musliquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies![]()
Nu even 2 knackebrodjes en een glaasje groentesap
Truequote:
Oeh das lekkerquote:
sorry hoor, ik was eindelijk eens vrij vandaagquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het opstaan was 6 uur geleden hoor![]()
Maar toch goede middag
zeg dat es vijf keer op een rij?quote:Puthukkudiyiruppu
Wat mij betreft is dat ook een prima ontbijt hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:43 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik heb multivruchtensap een broodje en een beschuitje![]()
mag dat ook?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeg dat es vijf keer op een rij?Wie verzint die plaatsnamen
verder dan "puttekutdieruppuh" kom ik nie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |