Ja de Fisher family is adorable and horriblequote:Op woensdag 4 februari 2009 18:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Six Feet Under![]()
Je moet écht deze serie afkijken.
Over de wallen loop ik dagelijks, de spannende verhalen denk ik er wel bijquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
maar je hebt niet de rondleiding en die dvd (Chelsea Barebacking Whores)
ja heerlijk disfunctional!quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja de Fisher family is adorable and horrible
En jouw leesvaardigheid laat ook te wensen over, maar ach, het enige dat jij leest is het labeltje van een potje poppers.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:10 schreef Pieter. het volgende:
Haha! Omdat hij 1 stijlregeltje niet hanteert schrijft hij ineens heel slecht engels?![]()
![]()
opa!quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het wordt met het seizoen leuker
dus jij was het toch?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:59 schreef Cairon het volgende:
[..]
En jouw leesvaardigheid laat ook te wensen over, maar ach, het enige dat jij leest is het labeltje van een potje poppers.
Mike Hunt maakt wel meer fouten in zijn Engels, en als je "I" niet eens met een hoofdletter spelt, dan is het toch wel heel erg met je gesteld. Dat staat gelijk aan het verkeerd spellen van het woord "ik".
Oh, come on. Ik heb je eerder betrapt op een there/they're fout. Of were/where, dat weet ik niet meer. Iets stoms in ieder geval.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus jij was het toch?![]()
begin je weer?
Ik maak helemaal geen fouten in het Engels.
Oh, honey you did not just go there! While I'm playing dress up, shouldn't you be out cold in some seedy alley, getting banged in the poophole chocolate-factory by some ugly sixty-year-old man after a game of "count the liver-spots"?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:45 schreef mike_hunt het volgende:
please, skank. Ik typ altijd correct. Moet je je niet haasten? playing dress up? Wie is er dit keer Merlijn?
waar je je druk om maakt!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus jij was het toch?![]()
begin je weer?
Ik maak helemaal geen fouten in het Engels.
please bitch! dat was in de TT. Had dat snel getypt. En dat heb ik zelf meteen laten veranderen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, come on. Ik heb je eerder betrapt op een there/they're fout. Of were/where, dat weet ik niet meer. Iets stoms in ieder geval.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:02 schreef Cairon het volgende:
[..]
Oh, honey you did not just go there! While I'm playing dress up, shouldn't you be out cold in some seedy alley, getting banged in the poophole chocolate-factory by some ugly sixty-year-old man after a game of "count the liver-spots"?
Iedereen maakt fouten, maar dan moet je niet zeggen dat je ze nooit maaktquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
please bitch! dat was in de TT. Had dat snel getypt. En dat heb ik zelf meteen laten veranderen.
Et tu Brutus? Je kan ook een veeg uit de pan krijgen
je HAD ook gewoon de beschrijving bij je potje moeten lezen!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:05 schreef Pieter. het volgende:
* Pieter. strooit bloemetjes en verspreidt liefde.
Hij begonquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:05 schreef Pieter. het volgende:
Lieverds, vergeet even niet dat we in een ouwehoertopic zitten en niet in het schoonschrijf topicje..
* Pieter. strooit bloemetjes en verspreidt liefde.
I already brought it, you dilapidated shell of a man.quote:
fout was gemaakt door snel te typen en niet omdat ik het grammaticaal niet weet. Dat is het verschil.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten, maar dan moet je niet zeggen dat je ze nooit maakt
ik ook van jouquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
I already brought it, you dilapidated shell of a man.
Het kan me eigenlijk niet zo schelen. Of, om in de stijl te blijven: I don't give a flying rat's ass.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:09 schreef Cairon het volgende:
Taking Bets.
Who thinks that mike had to look up dilapidated before making his reply?
Dus jij bent Schlimzanik!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het kan me eigenlijk niet zo schelen. Of, om in de stijl te blijven: I don't give a flying rat's ass.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:09 schreef Cairon het volgende:
Taking Bets.
quote:
Heb je geen camera op je telefoon? Ben nou wel benieuwd...quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:10 schreef Cairon het volgende:![]()
I love being a bitch, en als Ang3l een foto toestel mee zou nemen vanavond, dan zouden jullie mijn nieuwe kapsel kunnen zien... maar helaas. Ang3l leest dit niet meer, dus voor jullie is het een mysterie!
Dit wilde je toch? Of wil je het nog harder hebben?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:12 schreef MisterO het volgende:
Heeerlijk kinderachtig dit allemaal![]()
ik voel me helemaal thuis maar ik zit nog in de universiteitsbieb![]()
Nou, ik zie dat jij daar niet echt goed in bent, dus ga maar weer lief zijn. huphupquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dit wilde je toch? Of wil je het nog harder hebben?
Whehehe!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet zeggen wat het is, ben het nog aan het opzoeken....
euh, ik was nog niet echt begonnen, hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou, ik zie dat jij daar niet echt goed in bent, dus ga maar weer lief zijn. huphup
dan ben je ook leuker![]()
Mijn broertje loopt in dat soort dingen. Ziet er niet uitquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:21 schreef MisterO het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik wil dit shirtje ook hebben!
is goed, Ik wil die jongen hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:21 schreef MisterO het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Ik wil dit shirtje ook hebben!
Wat maakt het uit wie begonnen is, je bent toch geen klein kind meer die dat roept he?!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh, ik was nog niet echt begonnen, hoor.
zal ik maar weer lief doen? Maar daar moest je toch ook van kokhalzen?
geniet je van je vrije week?quote:
Ik vind het zeker wel leuk dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn broertje loopt in dat soort dingen. Ziet er niet uit
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:21 schreef Cairon het volgende:
poesjes, ik ben er vandoor, I have to play dress up with Ang3l.
toodles!
Mike, hij is van jou! betaal jij ff mn shirtje?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is goed, Ik wil die jongen hebben.
Heerlijk! Lekker een beetje niks doen en een beetje taakjes in huis (gisteren hele huis gepoetst, vandaag een boekenkast in elkaar gezet).quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geniet je van je vrije week?
Waarom zien je G. niet meer? Hij heeft het te druk? (Of a life) hahahah
Heb zo gauw niks online, zal straks even zoeken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind het zeker wel leuk dusff geld inzamelen...
wist niet dat je een broertje had, foto voor bewijs![]()
jammer eigenlijk dat je het verkeerd gebruikt, dit heeft meestal betrekking op dingen, niet op mensenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:09 schreef Cairon het volgende:
Taking Bets.
Nee, ik bedoelde daarmee dat ik nog niet echt begonnen was om nasty te doen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wie begonnen is, je bent toch geen klein kind meer die dat roept he?!![]()
Ik kan wel tegen jou lieve. tegen van een paar anderen niet
say hi for me.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:25 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Heerlijk! Lekker een beetje niks doen en een beetje taakjes in huis (gisteren hele huis gepoetst, vandaag een boekenkast in elkaar gezet).
D, is inderdaad erg druk, lange werkdagen en als hij thuis is voor Expreszo werken of samen dvd'tje kijken.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:46 schreef Pieter. het volgende:
Wij zitten op onze pizza te wachten, al 3 kwartier!!
door de weeks?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:02 schreef Nuno_G het volgende:
oh mike vanavond ga ik denk ik wel me vol laten lopen. Ga voetbal kijken met hetero footie fans
was jij naar dat concert geweest in Nederland?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit was zó het hoogtepunt voor mij v/d show.Dat nummer is zó goed live!
we gaan niet iedere dag daar heen waar ie werkt. En het was maar een weddenschap om hem te kussen niet meer, en on top of everything, Adam mag niet van Pedro terwijl hij de meeste (enige) kans maaktquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
door de weeks?Houd je van voetbal?
Loopt die weddenschap nog? Wie heeft die barman nou gepaald?
Ik was er gister heen yeah! Nog steeds gillende chicks and all.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was jij naar dat concert geweest in Nederland?
Nog steeds gillende meiden?
Aren't we all?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
we gaan niet iedere dag daar heen waar ie werkt. En het was maar een weddenschap om hem te kussen niet meer, en on top of everything, Adam mag niet van Pedro terwijl hij de meeste (enige) kans maakt
Ja ik hou van voetbal, maar vanavond zijn het allemaal van die hetero's, veel bier (ik hou niet van bier) en veeeeeeeel geschreeuwEn na de game ga ze allemaal weer hun broek laten zakken voor de fun, Tsja engelse humor he
niet op die manierquote:
Nee hoor! Hier roepen ze gewoon dat ze de fax veel later gekregen hebben dan ik mijn bestelling op internet heb gedaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
is ie dan gratis? hier is dat wel het geval...
wel een goeie aktiequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:32 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Nee hoor! Hier roepen ze gewoon dat ze de fax veel later gekregen hebben dan ik mijn bestelling op internet heb gedaan.
Verder was de pizza wel okay (het was Domino's), alleen een onbeschofte bezorger. De rekening was hoger dan wat op de bevestigingsmail stond. Toen maar even de vestiging gebeld en de manager gesproken. Heeftie de bezorger terug kunnen laten komen om ¤ 1,- terug te brengen.
Die was dus ook niet blij.
Laat jij iemand voor ¤1,- terugkomen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:32 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Nee hoor! Hier roepen ze gewoon dat ze de fax veel later gekregen hebben dan ik mijn bestelling op internet heb gedaan.
Verder was de pizza wel okay (het was Domino's), alleen een onbeschofte bezorger. De rekening was hoger dan wat op de bevestigingsmail stond. Toen maar even de vestiging gebeld en de manager gesproken. Heeftie de bezorger terug kunnen laten komen om ¤ 1,- terug te brengen.
Die was dus ook niet blij.
De rekening was 19 euro. Dus ik dacht, geef die jongen ¤ 20,- en klaar is klara.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Laat jij iemand voor ¤1,- terugkomen?
quote:
Wat had je allemaal? 19 euro is wel duur...quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:49 schreef Pieter. het volgende:
[..]
De rekening was 19 euro. Dus ik dacht, geef die jongen ¤ 20,- en klaar is klara.
Toen het meer dan 3 kwartier duurde had ik eigenlijk weinig zin om nog fooi te geven. Helemaal toen hij zei dat het ¤20,- was. Ik had hem het briefje van 20 al gegeven en toen wastie alweer halverwege de hal. "Het staat op de rekening!"riep hij nog. En inderdaad, de stickertjes op de dozen vermeldden ook ¤20,-
En al is het maar 1 euro, gaat om het principe. Dan moet de rekening kloppen, of de bevesitingsmail. + dat hij zo lomp meteen er vantussen was gegaan.
Toen heb ik maar even gebeld met mijn klacht. De manager bood zelf aan om de "koerier" die euro terug te laten brengen, tja, dan zeg ik geen nee
Sorry, Fok heeft echt laatse prio.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef mike_hunt het volgende:
hoessie? ik hoor dat je het druk hebt. We zien je niet meer hier.
a la Grease?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef wonderer het volgende:
Ik probeerde een fauxhawk maar daar is mijn haar te lang voor, maar toen kwam er dit uit
[ afbeelding ]
Kyliequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef Gellarboy het volgende:
Er knalt Stock, Aitken & Waterman troep uit mijn iTunes. Meegenieten? Klik boven.
It's neeeeeeeever too late we still got time..
Aangeboden door Breitling.
quote:
nog een paar dagenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:56 schreef samjustme het volgende:
Omg ik heb hem gevonden op youtube, video van mijn favo nummer van Lady GaGa
I know en PCD concert is nu uitverkochtquote:
Bij haar concerten passeren alle hits de revue. Zelfs Confide in me.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:59 schreef Gellarboy het volgende:
All you can do is, step back in time!.
Aangeboden door Desmond Hume
Dan krijgen ze kinderen en vertrutten ze helemaal!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:56 schreef Gellarboy het volgende:
Hetero's sukkelen maar een beetje door het leven.
Ja, ik was geirriteerd dat de foto's maar niet luktenquote:
Dat is zo waar!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:01 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Dan krijgen ze kinderen en vertrutten ze helemaal!
En ALS ze dan een keer gaan stappen dan is dat zo fucking triest! Plaatsvervangende schaamte opwekkend zelfs!
Da's toch niet zo'n wonder? Da's zo ongeveer de enige serieuze hit die ze vroeger gehad heeft. Ja, en dat kutnummer met Nick Cave natuurlijk. Maar verder werd ze natuurlijk NOOIT serieus genomen als recording artist. Pas toen ze dat onder ogen zag en stopte met serieus genomen proberen te worden (Light Years album) werd ze juist dat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:01 schreef mike_hunt het volgende:
Bij haar concerten passeren alle hits de revue. Zelfs Confide in me.![]()
Tip van Flip: knijp een kleeeeeeeeeein beetje met je ogen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:03 schreef wonderer het volgende:
Ja, ik was geirriteerd dat de foto's maar niet lukten
Ik had gewoon mijn zonnebril op moeten zetten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Tip van Flip: knijp een kleeeeeeeeeein beetje met je ogen..
Works every time.
serieuze hit? o, je bedoelt in de jaren 90? ja toen was het wat minder. Ja, heerlijk hoe ze zo sletteri doet in die niemandsdalletjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Da's toch niet zo'n wonder? Da's zo ongeveer de enige serieuze hit die ze vroeger gehad heeft. Ja, en dat kutnummer met Nick Cave natuurlijk. Maar verder werd ze natuurlijk NOOIT serieus genomen als recording artist. Pas toen ze dat onder ogen zag en stopte met serieus genomen proberen te worden (Light Years album) werd ze juist dat.
Wat ik leuk vind aan haar concerten is dat ze die ouwe nummers in een hip jasje steekt. Want als je nu de album versies van toen hoort dan klinkt het allemaal hopelijk verouderd. Maar tijdens die concerten klinkt alles weer up to date. Chapeau.
heb ik ooit eens gezegt tegen een uitzendkracht, en ik sta er 100% achter!quote:als je een dienstverlenend beroep hebt hoor je je vriendelijk en beleeft op te stellen, daar wordt je voor betaald.
en als je dat niet kunt of wilt, dan kun je beter nu je jas pakken en weg gaan
Ik vind dat ze beter danst dan Madonna.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
En ze kan goed live zingen. O.K. ze danst niet, but who cares
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |