Met jou kun je altijd lachen tochquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik je al laten lachen
Die heb ik echt wel hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nou, mijn beeld word denk ik redelijk bepaald door al je verhalen over wilde belevenissen in de kroeg enzo... En dan weer je voorkeur voor 'donkere' films/spellen (met vampieren). Af en toe je bitchy side... Ik heb jouw zachte(re) kant nog niet zo vaak meegemaakt hier
Ik zing de hele dag door shatz, maak je maar geen zorgen..quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:08 schreef MisterO het volgende:
Ow Xi wat ben je toch gevat, moet je niet zingen ofzo?
maar hoe je huis in richt zegt niet per definitie iets over wie je bent!quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik echt wel hoor
En ik heb toch niet voor niets een engelen-kant naast de vampieren-kant?
Je zou mijn huis eens moeten zien. Vol engelen, rozenkransen, bijbels etc.
grappig!quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:17 schreef Het_hupt het volgende:
dit MISter en MIStress FOK! lijkt mij wel wat voor enkele heren hier
volgens mij waren er vorig jaar geen verkiezingenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
grappig!![]()
wat was het thema van vorig jaar?
Erik heeft vorig jaar gewonnenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:29 schreef Ang3l het volgende:
Jawel, toch wel een Mr en Ms Fok?
Maar zonde Thema.
Jerruh is ooit Mr Fok geweest toch?
Wat ik net gelezen heb, moet je dit jaar er echt werk van maken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:31 schreef wonderer het volgende:
Mr en Ms fok is alleen maar wie de meeste stemmers kan ronselen
Ja, maar dan nog gaat het om de publieksstemmen. Dus mensen met veel vrienden op Fok, of in ieder geval veel bekenden, maken gewoon meer kans.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat ik net gelezen heb, moet je dit jaar er echt werk van maken.
dat dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat ik net gelezen heb, moet je dit jaar er echt werk van maken.
Tssk. Hoef je toch niet zoveel moeite voor te doen om dat icoontje te krijgen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:17 schreef Het_hupt het volgende:
dit MISter en MIStress FOK! lijkt mij wel wat voor enkele heren hier
waar vind ik het sticky topic? Kan het niet vindenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat dus
en je kan ook in het sticky topic reageren
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:39 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Tssk. Hoef je toch niet zoveel moeite voor te doen om dat icoontje te krijgen?
Six Feet Underquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:39 schreef wonderer het volgende:
Zo. SFU season 3... Verder dan ik ooit gekomen ben.
Whahahaquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:39 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Tssk. Hoef je toch niet zoveel moeite voor te doen om dat icoontje te krijgen?
Ja, ik ga het proberenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Six Feet Under![]()
Je moet écht deze serie afkijken.
het wordt met het seizoen leukerquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:39 schreef wonderer het volgende:
Zo. SFU season 3... Verder dan ik ooit gekomen ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |