quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:46 schreef Pieter. het volgende:
Wij zitten op onze pizza te wachten, al 3 kwartier!!
door de weeks?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:02 schreef Nuno_G het volgende:
oh mike vanavond ga ik denk ik wel me vol laten lopen. Ga voetbal kijken met hetero footie fans
was jij naar dat concert geweest in Nederland?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit was zó het hoogtepunt voor mij v/d show.Dat nummer is zó goed live!
we gaan niet iedere dag daar heen waar ie werkt. En het was maar een weddenschap om hem te kussen niet meer, en on top of everything, Adam mag niet van Pedro terwijl hij de meeste (enige) kans maaktquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
door de weeks?Houd je van voetbal?
Loopt die weddenschap nog? Wie heeft die barman nou gepaald?
Ik was er gister heen yeah! Nog steeds gillende chicks and all.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was jij naar dat concert geweest in Nederland?
Nog steeds gillende meiden?
Aren't we all?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
we gaan niet iedere dag daar heen waar ie werkt. En het was maar een weddenschap om hem te kussen niet meer, en on top of everything, Adam mag niet van Pedro terwijl hij de meeste (enige) kans maakt
Ja ik hou van voetbal, maar vanavond zijn het allemaal van die hetero's, veel bier (ik hou niet van bier) en veeeeeeeel geschreeuwEn na de game ga ze allemaal weer hun broek laten zakken voor de fun, Tsja engelse humor he
niet op die manierquote:
Nee hoor! Hier roepen ze gewoon dat ze de fax veel later gekregen hebben dan ik mijn bestelling op internet heb gedaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
is ie dan gratis? hier is dat wel het geval...
wel een goeie aktiequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:32 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Nee hoor! Hier roepen ze gewoon dat ze de fax veel later gekregen hebben dan ik mijn bestelling op internet heb gedaan.
Verder was de pizza wel okay (het was Domino's), alleen een onbeschofte bezorger. De rekening was hoger dan wat op de bevestigingsmail stond. Toen maar even de vestiging gebeld en de manager gesproken. Heeftie de bezorger terug kunnen laten komen om ¤ 1,- terug te brengen.
Die was dus ook niet blij.
Laat jij iemand voor ¤1,- terugkomen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:32 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Nee hoor! Hier roepen ze gewoon dat ze de fax veel later gekregen hebben dan ik mijn bestelling op internet heb gedaan.
Verder was de pizza wel okay (het was Domino's), alleen een onbeschofte bezorger. De rekening was hoger dan wat op de bevestigingsmail stond. Toen maar even de vestiging gebeld en de manager gesproken. Heeftie de bezorger terug kunnen laten komen om ¤ 1,- terug te brengen.
Die was dus ook niet blij.
De rekening was 19 euro. Dus ik dacht, geef die jongen ¤ 20,- en klaar is klara.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Laat jij iemand voor ¤1,- terugkomen?
quote:
Wat had je allemaal? 19 euro is wel duur...quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:49 schreef Pieter. het volgende:
[..]
De rekening was 19 euro. Dus ik dacht, geef die jongen ¤ 20,- en klaar is klara.
Toen het meer dan 3 kwartier duurde had ik eigenlijk weinig zin om nog fooi te geven. Helemaal toen hij zei dat het ¤20,- was. Ik had hem het briefje van 20 al gegeven en toen wastie alweer halverwege de hal. "Het staat op de rekening!"riep hij nog. En inderdaad, de stickertjes op de dozen vermeldden ook ¤20,-
En al is het maar 1 euro, gaat om het principe. Dan moet de rekening kloppen, of de bevesitingsmail. + dat hij zo lomp meteen er vantussen was gegaan.
Toen heb ik maar even gebeld met mijn klacht. De manager bood zelf aan om de "koerier" die euro terug te laten brengen, tja, dan zeg ik geen nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |