Heb je geen camera op je telefoon? Ben nou wel benieuwd...quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:10 schreef Cairon het volgende:![]()
I love being a bitch, en als Ang3l een foto toestel mee zou nemen vanavond, dan zouden jullie mijn nieuwe kapsel kunnen zien... maar helaas. Ang3l leest dit niet meer, dus voor jullie is het een mysterie!
Dit wilde je toch? Of wil je het nog harder hebben?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:12 schreef MisterO het volgende:
Heeerlijk kinderachtig dit allemaal![]()
ik voel me helemaal thuis maar ik zit nog in de universiteitsbieb![]()
Nou, ik zie dat jij daar niet echt goed in bent, dus ga maar weer lief zijn. huphupquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dit wilde je toch? Of wil je het nog harder hebben?
Whehehe!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet zeggen wat het is, ben het nog aan het opzoeken....
euh, ik was nog niet echt begonnen, hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou, ik zie dat jij daar niet echt goed in bent, dus ga maar weer lief zijn. huphup
dan ben je ook leuker![]()
Mijn broertje loopt in dat soort dingen. Ziet er niet uitquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:21 schreef MisterO het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik wil dit shirtje ook hebben!
is goed, Ik wil die jongen hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:21 schreef MisterO het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Ik wil dit shirtje ook hebben!
Wat maakt het uit wie begonnen is, je bent toch geen klein kind meer die dat roept he?!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh, ik was nog niet echt begonnen, hoor.
zal ik maar weer lief doen? Maar daar moest je toch ook van kokhalzen?
geniet je van je vrije week?quote:
Ik vind het zeker wel leuk dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn broertje loopt in dat soort dingen. Ziet er niet uit
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:21 schreef Cairon het volgende:
poesjes, ik ben er vandoor, I have to play dress up with Ang3l.
toodles!
Mike, hij is van jou! betaal jij ff mn shirtje?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is goed, Ik wil die jongen hebben.
Heerlijk! Lekker een beetje niks doen en een beetje taakjes in huis (gisteren hele huis gepoetst, vandaag een boekenkast in elkaar gezet).quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geniet je van je vrije week?
Waarom zien je G. niet meer? Hij heeft het te druk? (Of a life) hahahah
Heb zo gauw niks online, zal straks even zoeken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind het zeker wel leuk dusff geld inzamelen...
wist niet dat je een broertje had, foto voor bewijs![]()
jammer eigenlijk dat je het verkeerd gebruikt, dit heeft meestal betrekking op dingen, niet op mensenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:09 schreef Cairon het volgende:
Taking Bets.
Who thinks that mike had to look up dilapidated before making his reply?
Nee, ik bedoelde daarmee dat ik nog niet echt begonnen was om nasty te doen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wie begonnen is, je bent toch geen klein kind meer die dat roept he?!![]()
Ik kan wel tegen jou lieve. tegen van een paar anderen niet
say hi for me.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:25 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Heerlijk! Lekker een beetje niks doen en een beetje taakjes in huis (gisteren hele huis gepoetst, vandaag een boekenkast in elkaar gezet).
D, is inderdaad erg druk, lange werkdagen en als hij thuis is voor Expreszo werken of samen dvd'tje kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |