Sorry, Fok heeft echt laatse prio.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef mike_hunt het volgende:
hoessie? ik hoor dat je het druk hebt. We zien je niet meer hier.
a la Grease?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef wonderer het volgende:
Ik probeerde een fauxhawk maar daar is mijn haar te lang voor, maar toen kwam er dit uit
[ afbeelding ]
Kyliequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef Gellarboy het volgende:
Er knalt Stock, Aitken & Waterman troep uit mijn iTunes. Meegenieten? Klik boven.
It's neeeeeeeever too late we still got time..
Aangeboden door Breitling.
quote:
nog een paar dagenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:56 schreef samjustme het volgende:
Omg ik heb hem gevonden op youtube, video van mijn favo nummer van Lady GaGa
I know en PCD concert is nu uitverkochtquote:
Bij haar concerten passeren alle hits de revue. Zelfs Confide in me.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:59 schreef Gellarboy het volgende:
All you can do is, step back in time!.
Aangeboden door Desmond Hume
Dan krijgen ze kinderen en vertrutten ze helemaal!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:56 schreef Gellarboy het volgende:
Hetero's sukkelen maar een beetje door het leven.
Ja, ik was geirriteerd dat de foto's maar niet luktenquote:
Dat is zo waar!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:01 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Dan krijgen ze kinderen en vertrutten ze helemaal!
En ALS ze dan een keer gaan stappen dan is dat zo fucking triest! Plaatsvervangende schaamte opwekkend zelfs!
Da's toch niet zo'n wonder? Da's zo ongeveer de enige serieuze hit die ze vroeger gehad heeft. Ja, en dat kutnummer met Nick Cave natuurlijk. Maar verder werd ze natuurlijk NOOIT serieus genomen als recording artist. Pas toen ze dat onder ogen zag en stopte met serieus genomen proberen te worden (Light Years album) werd ze juist dat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:01 schreef mike_hunt het volgende:
Bij haar concerten passeren alle hits de revue. Zelfs Confide in me.![]()
Tip van Flip: knijp een kleeeeeeeeeein beetje met je ogen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:03 schreef wonderer het volgende:
Ja, ik was geirriteerd dat de foto's maar niet lukten
Ik had gewoon mijn zonnebril op moeten zetten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Tip van Flip: knijp een kleeeeeeeeeein beetje met je ogen..
Works every time.
serieuze hit? o, je bedoelt in de jaren 90? ja toen was het wat minder. Ja, heerlijk hoe ze zo sletteri doet in die niemandsdalletjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Da's toch niet zo'n wonder? Da's zo ongeveer de enige serieuze hit die ze vroeger gehad heeft. Ja, en dat kutnummer met Nick Cave natuurlijk. Maar verder werd ze natuurlijk NOOIT serieus genomen als recording artist. Pas toen ze dat onder ogen zag en stopte met serieus genomen proberen te worden (Light Years album) werd ze juist dat.
Wat ik leuk vind aan haar concerten is dat ze die ouwe nummers in een hip jasje steekt. Want als je nu de album versies van toen hoort dan klinkt het allemaal hopelijk verouderd. Maar tijdens die concerten klinkt alles weer up to date. Chapeau.
heb ik ooit eens gezegt tegen een uitzendkracht, en ik sta er 100% achter!quote:als je een dienstverlenend beroep hebt hoor je je vriendelijk en beleeft op te stellen, daar wordt je voor betaald.
en als je dat niet kunt of wilt, dan kun je beter nu je jas pakken en weg gaan
Ik vind dat ze beter danst dan Madonna.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
En ze kan goed live zingen. O.K. ze danst niet, but who cares
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |