Dolle dagen bij de Bijenkorfquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef morgane het volgende:
Wat is dat, audities voor X-Factor ofzo?
Wat was dat linkje van je net nou?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:29 schreef swarmahoer het volgende:
tvp
jeejquote:
was n verkeerd linkjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:29 schreef morgane het volgende:
[..]
Wat was dat linkje van je net nou?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:23 schreef morgane het volgende:
De welbekende sjaal heb ik dan weer net niet, altijd geweigerdheb wel 1 met witte en zwarte strepen, kan ook. heb ook nog wel ergens spike-armbandjes liggen denk ik
[ afbeelding ]
Wat?quote:
vanwaar die keuze?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:41 schreef HostiMeister het volgende:
ik ga al jaren voor de zogeheten zwerver look,
Makkelijkheid, heb een hele kast vol met kleren, maar heb maar twee shirts en drie broeken (die alledrie hetzelfde zijn) die ik aan heb, meestal varieren mijn schoenen meer dan mijn shirt en broek... Zit gewoon lekker denk ikquote:
4 paar, 3 afgeragde. Heb ook 3 jassen, die varieren ook vaker dan mijn tshirts en broekenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:51 schreef morgane het volgende:
Hoeveel paar schoenen heb je dan?
Kwam er net achter dat luipaardprint helemaal emo is, daar heb ik ook nog wel een topje van liggen
en de beroemde pyramidestuds natuurlijk.
Altijd tofquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:56 schreef Sander het volgende:
Thuis. Kwam een oud-oud-oud klasgenoot tegen. Nog van de basisschool. Oldskool herinneringen ophalen.
Was op zich niet erg benieuwd naar hem. Heb hem in geen jaren gesproken, of uberhaubt aan het gedacht. Maar nu ik hem zag, was het wel erg leuk om eens bij te kletsen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Altijd tof
Alhoewel er maar weinig mensen van de basisschool zijn waarbij ik daadwerkelijk benieuwd ben hoe ze het nu maken, diegene waarvan het me wel boeit spreek ik sowieso nog wel op zijn tijd.
Ja goed punt, als ik iemand tegen zou komen zou ik ook niet weg lopen ofzo, dan zou ik ook effe babbelen... Laatst nog wat oud klasgenootjes op hyves gezocht, veel hadden er al kinderenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:04 schreef Sander het volgende:
[..]
Was op zich niet erg benieuwd naar hem. Heb hem in geen jaren gesproken, of uberhaubt aan het gedacht. Maar nu ik hem zag, was het wel erg leuk om eens bij te kletsen.
Die uit de diepvries?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:28 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm...de champignonpizzabroodjes van de Appie zijn aardig te snacken als instant-avondmaaltijd
Hij heeft een vriendin, wat wel weer grappig was, en ze gaan samen wandelen, dus wie weet. En ik zie nu idd, dankzij een vlugge blik op hyves, dat een van mijn basisschoolgenoten inderdaad al een zoontje heeft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja goed punt, als ik iemand tegen zou komen zou ik ook niet weg lopen ofzo, dan zou ik ook effe babbelen... Laatst nog wat oud klasgenootjes op hyves gezocht, veel hadden er al kinderen
En jouw klasgenootje? ook al kids?
ik eentje in 3 Gym... heel raar was dat, wel een tof wijf..quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:12 schreef swarmahoer het volgende:
ik had in de 2e al een klasgenootje dat een kind hadben benieuwd wat daar van terecht is gekomen.. niet veel denk ik
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:16 schreef Sander het volgende:
Stephen Fry zit vast in een lift.
http://twitpic.com/1bgnt
Volg het live op http://twitter.com/stephenfry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |