Vermeer deed het uitstekend. Waarom moest ie uberhaupt worden vervangen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:09 schreef twi het volgende:
Overigens was Stekelenburg inderdaad weer kut bij die eerste goal. Maar de argumentatie dat je hem op de bank moet zetten, omdat hij wedstrijdritme nodig heeft vind ik een beetje stupide. Als hij wedstrijdritme nodig heeft, moet 'ie niet op de bank zitten.
Maargoed, we verliezen er nu wel teveel punten door, dus Maarten moet wel als een gestoorde dat wedstrijdritme oppikken.
Die gast begon in de 30e minuut al als een paard te hijgen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:12 schreef Scorpie het volgende:
En die Schilder
Verlos die jongen uit zijn lijden, aub.
Precies. Wat een drama, hij laat die spits doodleuk lopen bij de 0-2quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:12 schreef Scorpie het volgende:
En die Schilder
Verlos die jongen uit zijn lijden, aub.
Behalve die vier open kansen die goals hadden moeten zijn bedoel je? Die gasten weten niet wat ze gebeurt: twee kansen, twee goals en Ajax schiet er geen in.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:12 schreef Scorpie het volgende:
Heracles liep trouwens lachend het veld af, zagen jullie dat? Ze hebben het geen moment moeilijk gehad![]()
Triest dit.
Wat er gebeurt? Dit is Ajax zoals we het kennenquote:
En bier. Proost.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:16 schreef TIM-846 het volgende:
Ik heb in ieder geval chips voor de komende 45 mins
Ga toch weg man, dat zijn zeker dezelfde kansen die we tegen Heerenveen en Groningen ook hadden? He-le-maal niks, niks niks niks creeer je tegen zo`n team, echt niet te geloven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Behalve die vier open kansen die goals hadden moeten zijn bedoel je? Die gasten weten niet wat ze gebeurt: twee kansen, twee goals en Ajax schiet er geen in.
Nee, dit betekent niet dat Ajax geweldig speelt en onterecht achter staat, voor alle ramptoeristen in dit topic.
Ik kan mij ooit een wedstrijd Ajax - ADO herinnerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:16 schreef Rumille het volgende:
Als we niet voor de 55e minuut 1-2 hebben gemaakt zijn we kansloos
Ik ook niet. Sowieso zijn er de afgelopen jaren teveel dieptepunten geweest om me hier nog echt druk om te maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:16 schreef toma het volgende:
Ik kan me er vreemd genoeg niet meer druk om maken. De titel is toch al verspeeld.
Feyenoord - Ajax 2-3quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik kan mij ooit een wedstrijd Ajax - ADO herinneren
Het is al fout gegaan toen ze Marten Olsen werd weggestuurd. Daarna hadden ze gewoon Co Adriaanse moeten houden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:19 schreef Rossoneri het volgende:
Wat is er toch aan de hand bij Ajax, de afgelopen 5, 6 jaar is het een grote bende.
Maak er gerust 13 van.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:19 schreef Rossoneri het volgende:
Wat is er toch aan de hand bij Ajax, de afgelopen 5, 6 jaar is het een grote bende.
Dat is het al vanaf 1998 met een kleine opleving in 2002-2004.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:19 schreef Rossoneri het volgende:
Dit seizoen heeft geen fuck te maken met de organisatie (alhoewel er misschien meer kwaliteit was geweest met een goede organisatie), deze spelers zijn zo waardeloos. Weten het keer op keer te verprutsen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is al fout gegaan toen ze Marten Olsen werd weggestuurd. Daarna hadden ze gewoon Co Adriaanse moeten houden.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is al fout gegaan toen ze Marten Olsen werd weggestuurd. Daarna hadden ze gewoon Co Adriaanse moeten houden.
Rijkaard naar psvquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef leonnekes het volgende:
Voor Rijkaard zal Ajax te laat zijn want die gaat in mijn ogen naar het PSV van pinokkio, Ajax zal dit jaar weinig keuze hebben nadat Bassie ontslagen is, Ajax zal maar 2 keuzes overhouden:
A. Rutten (assistenten met Jori Mulder en Adrie Koster)
B. Adriaanse (assistenten met Jan Olde Riemelink en Patrick Kluivert)
Het is duidelijk dat we gewoon een selectie hebben met zeg maar 80% mooiweer-voetballers. Als het even tegenzit, valt het als een kaartenhuis ineen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:21 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dit seizoen heeft geen fuck te maken met de organisatie (alhoewel er misschien meer kwaliteit was geweest met een goede organisatie), deze spelers zijn zo waardeloos. Weten het keer op keer te verprutsen.
Ik geef ons geen enkele kans om CL te spelen volgend jaar. Met dit spel verdien je dat ook niet. Laat ons maar keihard op onze bek gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Ajax moet nog uitkijken dat ze geen CL mis gaan lopen.
Ze moeten uitkijken dat ze niet degraderen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Misschien is een jaartje geen europees nog wel beter zie AZ.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Hebben ze daar geen verwarming?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:26 schreef toma het volgende:
[..]
1. Dinsdag avond.
2. Tering koud.
3. Twee nederlagen op rij.
4. Teringslechtvoetbalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:26 schreef toma het volgende:
[..]
1. Dinsdag avond.
2. Tering koud.
als dat het enige was stond je niet met 0-2 achterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:28 schreef Freezor het volgende:
Jezus, ik snap echt niet dat iedereen hier het spel zo slecht vindt. De bal komt vaak genoeg voor de goal en het scheelt steeds een metertje of die bal zit er in. Er moet gewoon één bal even goed vallen en daarna vallen de doelpunten weer als bosjes uit de lucht.
Let maar eens op. Als ze dit nog winnen ga ik een tekening maken voor Ricky vd Berg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen verwarming?Hebben ze het bij PSV wel iets beter geregeld
.
Maar dit verliezen ze niet hoor.
Ajax, winquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:30 schreef toma het volgende:
[..]
Let maar eens op. Als ze dit nog winnen ga ik een tekening maken voor Ricky vd Berg.
Jongen, er zit TOTAAL geen lijn in het spel, geen verzorgde aanval, geen opbouw van de kanten, alles, maar dan ook alles rust op individuele kwaliteiten van Suarez en de andere aanvallers in mindere mate. Suarez is uit vorm -> einde verhaal. Je scoort niet voor niets 3 (!!!!!!!!!!!) wedstrijden niet op rij hoor!!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:28 schreef Freezor het volgende:
Jezus, ik snap echt niet dat iedereen hier het spel zo slecht vindt. De bal komt vaak genoeg voor de goal en het scheelt steeds een metertje of die bal zit er in. Er moet gewoon één bal even goed vallen en daarna vallen de doelpunten weer als bosjes uit de lucht.
Scorebordjournalistiek.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
als dat het enige was stond je niet met 0-2 achter
Dikke onzin, Van den Berg: Schot op de paal en ook vlak na de 0-1 een bal van 3 meter over een leeg doel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:15 schreef twi het volgende:
[..]Die gasten weten niet wat ze gebeurt: twee kansen, twee goals en Ajax schiet er geen in.
Pure vormcrisis.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:30 schreef Nashje het volgende:
Suarez is zwaar uit vorm, sinds Groningen.
Er moet iets gebeurd zijn...
Marco zou moeten weten dat ze dat bij Milan beter doen met voor iedere linie aparte trainers.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:30 schreef Rumille het volgende:
Die voorzetten
Dat doe ik nog met m'n ogen dicht beter.
Ga daar eens op trainen
QFTquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, er zit TOTAAL geen lijn in het spel, geen verzorgde aanval, geen opbouw van de kanten, alles, maar dan ook alles rust op individuele kwaliteiten van Suarez en de andere aanvallers in mindere mate. Suarez is uit vorm -> einde verhaal. Je scoort niet voor niets 3 (!!!!!!!!!!!) wedstrijden niet op rij hoor!!!!
Ws. gaat ie zeggen dat hij niet kon coachen omdat men te luid floot in het stadion en hij dus niet verstaanbaar was. Of wind tegen. Of lampen waren te fel. Maar aan hem of de ploeg zal het niet liggen. Sterker nog, Marco zal hier een belangrijk leermoment in zien.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:32 schreef lighted het volgende:
tatatata
Ben benieuwd wat van Basten dalijk te zeggen heeft. "Goede wedstrijd maar helaas hebben we de kansen niet benut?"
Ja....?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:26 schreef toma het volgende:
[..]
1. Dinsdag avond.
2. Tering koud.
Ja en een week daarvoor was ie zelfs belangrijk terwijl ie niet goed speelde. Ik vind het vreemd, dat dat in een weekje tijd he-lemaal is veranderd.quote:
zo is Ajax al jaren. vul voor Suarez maar Huntelaar, Zlatan, Van der Vaart of Sneijder in.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, er zit TOTAAL geen lijn in het spel, geen verzorgde aanval, geen opbouw van de kanten, alles, maar dan ook alles rust op individuele kwaliteiten van Suarez en de andere aanvallers in mindere mate. Suarez is uit vorm -> einde verhaal. Je scoort niet voor niets 3 (!!!!!!!!!!!) wedstrijden niet op rij hoor!!!!
Onder ten Cate en andere coaches zijn echt wel reeksen wedstrijden gespeeld waarin een lijn zat met mooi en effectief voetbal hoor. Alleen Ajax hield dat nooit langer dan 3 wedstrijden vol. Maar onder van Basten is het elke pot alle ballen op Suarez en dan maar hopen dat hij er wat mee kan. Dat is geen tactiek, dat is gewoon fail.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:34 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zo is Ajax al jaren. vul voor Suarez maar Huntelaar, Zlatan, Van der Vaart of Sneijder in.
Precies. En al die pannenkoeken hier maar roepen dat de opmars met van Basten ingezet isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:34 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zo is Ajax al jaren. vul voor Suarez maar Huntelaar, Zlatan, Van der Vaart of Sneijder in.
Ik heb ook echt niet meer het gevoel dat we uberhaupt gaan scoren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:35 schreef TAV74 het volgende:
inmiddels over het uur en nog steeds 0-2... Wat een trieste zooi.
Tja, dan zeggen ze dat Feyenoord een schijtselectie heeft, die van ons is maar marginaal beter. En 500x duurder. Het scheelt dan weer dat ze niet snel janken over de coach, maar dat zou in dit geval wel een keer mogen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:35 schreef Nashje het volgende:
Wat een kut spelers hebben we eigenlijk ook zeg.
Stekelenburg, Schilder, Anita, Sarpong, De Jong. Fuck zeg.
Ik ben al lang blij dat we geen grote bek hebben opgezet tegen Feyenoord, onze selectie bestaat net zoals de hunne uit pure faalhazen. Niet te geloven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:37 schreef Steeven het volgende:
[..]
Tja, dan zeggen ze dat Feyenoord een schijtselectie heeft, die van ons is maar marginaal beter. En 500x duurder. Het scheelt dan weer dat ze niet snel janken over de coach, maar dat zou in dit geval wel een keer mogen.
Je verlangt dan terug aan een Finidi., lijkt wel een eeuw geleden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:37 schreef PiraatPiet het volgende:
Morgen komt Ajax met een nieuw voorstel bij de KNVB, zullen we 3 corners is penalty doen? Wat een dramatische corners.
ik ook niet. Heracles speelt trouwens ook gewoon goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb ook echt niet meer het gevoel dat we uberhaupt gaan scoren.
Ik kan me de krantenkoppen na NEC nog herinnerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. En al die pannenkoeken hier maar roepen dat de opmars met van Basten ingezet is
Wake up.
Sarpongquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan legt die faalhaas van een Sarpong hem afHij kon zo doorlopen!!
Nee joh. Hij zegt waarschijnlijk dat die faalhazen inzet hebben getoond.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef toma het volgende:
[..]
ik ook niet. Heracles speelt trouwens ook gewoon goed.
Hopelijk is Marco realistisch genoeg om zichzelf en de spelers groep volledig af te branden na de wedstrijd.
Ja daar ben ik dus ook bang voor. Nu kom je met geluk op gelijke hoogte, maar leren ze ervan? Vast niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:43 schreef TIM-846 het volgende:
Sjongejonge. Dit ga je niet menen
Wat een prutsers. Krijg je dit. Dadelijk gaat Marco nog zeggen dat dit verdiend was
Ja die staat dus tegen Vitesse weer gewoon wissel of op de tribune.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:44 schreef PaRaR het volgende:
Siem met de assist en de versierde penal, of niet?
Is het feyenoord publiek ook aanwezig?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:47 schreef Scorpie het volgende:
Kijk dat publiek dan uit hun dak gaan bij de 2-2
Triest eigenlijk.
het zal wel aan mij liggen, maar al schieten ze er nog 4 in, dit gaat niet meer goed voelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:47 schreef Scorpie het volgende:
Triest eigenlijk.
inderdaad. Dan moet je je cynisme ook doortrekken, tenzij je blijft aanmoedigen bij een 0-2 achterstand.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:47 schreef Scorpie het volgende:
Triest eigenlijk.
Doe jij niet zo triest, als je daar zit zing je heus wel mee hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:47 schreef Scorpie het volgende:
Triest eigenlijk.
Er lukt nog niks hoor. Je hebt gewoon een lucky bal en een penalty meegekregen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:47 schreef PiraatPiet het volgende:
Wat een raar spelletje is het ook, nu lukken de aanvallen wel ineens en is Heracles net Ajax.
Maak je het nou uit?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
het zal wel aan mij liggen, maar al schieten ze er nog 4 in, dit gaat niet meer goed voelen.
uiteraard nietquote:
Vaker de afvallende bal, vaker een duel winnen en na de 2-2 3 mooie aanvallen achter elkaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er lukt nog niks hoor. Je hebt gewoon een lucky bal en een penalty meegekregen.
Voor dat geld kom ik hem persoonlijk brengen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:51 schreef sammeh het volgende:
Ik bel milaan alvast dat 40mln wel goed is
De helft is ook goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:51 schreef sammeh het volgende:
Ik bel milaan alvast dat 40mln wel goed is
Zijn we daar ook uit, ik haal de strik alvast..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor dat geld kom ik hem persoonlijk brengen.
Maar dan kan Marco dadelijk wel zeggen dat ze strijd hebben getoondquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:00 schreef Steeven het volgende:
Nu wil Ajax nog even snel de hele wedstrijd inhalen, hadden ze vanaf de aftrap moeten doen.
Laat me raden: llange bal naar voren?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:03 schreef Scorpie het volgende:
Steek met een snelle hervattingHet moet niet gekker worden
Ja tis goed, thuis bijna verliezen van Heraclesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:05 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoor genaaid door de scheidsook dat nog hahaha
Goal onterecht afgekeurd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:05 schreef Nashje het volgende:
Wtf?
Op teletekst van 3-2 naar 2-2 weer? What is going on?
Wij vorige keer tegen Ado ook, dus staat weer 1-1quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Messenga het volgende:
Dit is dus weer de zoveelste keer dat we genaaid worden door scheidsrechters, is het niet met kaarten, dan is het met doelpunten
TUurlijk je maakt het jezelf lastig, maar tis gewoon weer typischquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Urquhart het volgende:
Tja, ik kan nu wel boos worden op die grensrechter. Maar ik schaam me ook gewoon voor deze vertoning
Als die dat nou voor de wedstrijd had gedaan. Hadden die spelers ook wat scherper begonnenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef toma het volgende:
Sow, die Marco gaat door het lint.
Dat interesseert me geen flikker.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Wij vorige keer tegen Ado ook, dus staat weer 1-1
Nee, dat is bullshit, je had met 3-0 moeten voorstaan dan had het geen onderwerp van discussie hoeven te wezen.quote:
Wijs gesproken. Ik sluit me er bij aan. En nu ff afreageren met Call of Duty 4.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Goal onterecht afgekeurd.
Ach ja. Dat roep je op jezelf af. Ik kan alleen maar zeggen:
Van Basten is in deze wedstrijd een stuk ouder geworden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef lighted het volgende:
wat een vuile mongool die grensrechter godverdomme zeg
jammer genoeg heeft ie wel gelijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit begint zielige vormen aan te nemen. Kijk van Basten eens in discussie gaan.![]()
²
Had jij nog hoop dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:07 schreef Nashje het volgende:
Marco sla 'm gewoon tegen de grond. Pleaseeeee
Maarja, definitief weer geen kampioen dus. Helaasch.
Inderdaad. Maar eerlijk is eerlijk, het zit ook echt nooit meequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dat is bullshit, je had met 3-0 moeten voorstaan dan had het geen onderwerp van discussie hoeven te wezen.
Jij vond het vanmiddag toch allemaal nog niet zo slecht? Geloof dat jij met Bliksem één van de felle tegenstanders van HW was.. Neem aan dat je nu enigzins bent bijgedraaid?quote:
Je had zus je had zo het was gewoon een geldige goal die afgekeurd was, nu verlies je 2 punten omdat het in de laatste seconde was.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dat is bullshit, je had met 3-0 moeten voorstaan dan had het geen onderwerp van discussie hoeven te wezen.
dom gespeeld? gewoon een wanprestatie, is niks doms aan...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat dom gespeeld van Ajax weer zeg.
Ik had nog hoop ja. 9 punten had gezien beide schema's nog best gekunt, maar na vanavond zeker niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:09 schreef Impreza_STI het volgende:
Lekker voor AJAX afgekeurd HAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHA LEKKER
Je bent een betere verliezer dan ik doorgaans benquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:07 schreef Steeven het volgende:
[..]
Wijs gesproken. Ik sluit me er bij aan. En nu ff afreageren met Call of Duty 4.
Qua verschil op de ranglijst had het nog gekund. Maar als je realistisch bent en naar het spel van de laatste tijd kijkt had je niet hoeven hopen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik had nog hoop ja. 9 punten had gezien beide schema's nog best gekunt, maar na vanavond zeker niet meer.
Winnen... achja. Zou leuk zijn. Laten we gewoon maar proberen heel ver te komen. Kunnen we toch laten zien dat het team in opbouw is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:09 schreef Tommy2K het volgende:
Laten we dan maar eens per ongeluk de uefa cup winnen. Met de nadruk op heel per ongeluk.
Ben je gek veel te modern voor Blatter en consorten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef Messenga het volgende:
Wordt het geen tijd voor de hawk eye in voetbal?
Nee dit heeft zo zijn charmes, alhoewel dit zwaar klote is natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef Messenga het volgende:
Dat weten we allang..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef Messenga het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |