Suarez krijgt ook zo vaak onterecht een strafschopquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:09 schreef Messenga het volgende:
Toevallig Ajax de afgelopen weken iets te veel.
Die was terecht. Ook dat zou dan duidelijk zijn. ik heb het meer over meerdere onterechte kaarten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Suarez krijgt ook zo vaak onterecht een strafschop
Och och och, ga toch weg.. Kom maar met bewijzen, dan praten we verderquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Suarez krijgt ook zo vaak onterecht een strafschop
Hoe wil ik met bewijzen komen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Och och och, ga toch weg.. Kom maar met bewijzen, dan praten we verder
Net alsof Uilenberg daar over gaat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Rumille het volgende:
Pas als Uilenberg dood is is er een KANS hierop.
Je bedoelt Blatter, gelukkig duurt dat iets minder lang.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Rumille het volgende:
Pas als Uilenberg dood is is er een KANS hierop.
Die bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef Thieske het volgende:
[..]
Je bedoelt Blatter, gelukkig duurt dat iets minder lang.
Beweer dan ook geen domme dingenquote:
Ja inderdaad, de scheids moest van Kesler de goal afkeuren!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:24 schreef ericajax het volgende:
KVNB betaalt hiermee Heracles terug omdat ze die goal in Den Haag niet goedkeurde.
De insteek van het topic is ook niet dat het triest moet zijn, de insteek is realisme en eerlijkheid.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Triest topic, triest dat mensen dit ook willen.
Het zit soms mee, soms tegen.. hoort er gewoon bij en heeft zijn charmes vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |