quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:09 schreef Impreza_STI het volgende:
Lekker voor AJAX afgekeurd HAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHA LEKKER
Je bent een betere verliezer dan ik doorgaans benquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:07 schreef Steeven het volgende:
[..]
Wijs gesproken. Ik sluit me er bij aan. En nu ff afreageren met Call of Duty 4.
Qua verschil op de ranglijst had het nog gekund. Maar als je realistisch bent en naar het spel van de laatste tijd kijkt had je niet hoeven hopen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik had nog hoop ja. 9 punten had gezien beide schema's nog best gekunt, maar na vanavond zeker niet meer.
Winnen... achja. Zou leuk zijn. Laten we gewoon maar proberen heel ver te komen. Kunnen we toch laten zien dat het team in opbouw is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:09 schreef Tommy2K het volgende:
Laten we dan maar eens per ongeluk de uefa cup winnen. Met de nadruk op heel per ongeluk.
Ben je gek veel te modern voor Blatter en consorten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef Messenga het volgende:
Wordt het geen tijd voor de hawk eye in voetbal?
Nee dit heeft zo zijn charmes, alhoewel dit zwaar klote is natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef Messenga het volgende:
Dat weten we allang..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef Messenga het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |