Als die dat nou voor de wedstrijd had gedaan. Hadden die spelers ook wat scherper begonnenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef toma het volgende:
Sow, die Marco gaat door het lint.
Dat interesseert me geen flikker.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Wij vorige keer tegen Ado ook, dus staat weer 1-1
Nee, dat is bullshit, je had met 3-0 moeten voorstaan dan had het geen onderwerp van discussie hoeven te wezen.quote:
Wijs gesproken. Ik sluit me er bij aan. En nu ff afreageren met Call of Duty 4.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Goal onterecht afgekeurd.
Ach ja. Dat roep je op jezelf af. Ik kan alleen maar zeggen:
Van Basten is in deze wedstrijd een stuk ouder geworden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef lighted het volgende:
wat een vuile mongool die grensrechter godverdomme zeg
jammer genoeg heeft ie wel gelijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit begint zielige vormen aan te nemen. Kijk van Basten eens in discussie gaan.![]()
²
Had jij nog hoop dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:07 schreef Nashje het volgende:
Marco sla 'm gewoon tegen de grond. Pleaseeeee
Maarja, definitief weer geen kampioen dus. Helaasch.
Inderdaad. Maar eerlijk is eerlijk, het zit ook echt nooit meequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dat is bullshit, je had met 3-0 moeten voorstaan dan had het geen onderwerp van discussie hoeven te wezen.
Jij vond het vanmiddag toch allemaal nog niet zo slecht? Geloof dat jij met Bliksem één van de felle tegenstanders van HW was.. Neem aan dat je nu enigzins bent bijgedraaid?quote:
Je had zus je had zo het was gewoon een geldige goal die afgekeurd was, nu verlies je 2 punten omdat het in de laatste seconde was.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dat is bullshit, je had met 3-0 moeten voorstaan dan had het geen onderwerp van discussie hoeven te wezen.
dom gespeeld? gewoon een wanprestatie, is niks doms aan...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat dom gespeeld van Ajax weer zeg.
Ik had nog hoop ja. 9 punten had gezien beide schema's nog best gekunt, maar na vanavond zeker niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |