Vermeer deed het uitstekend. Waarom moest ie uberhaupt worden vervangen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:09 schreef twi het volgende:
Overigens was Stekelenburg inderdaad weer kut bij die eerste goal. Maar de argumentatie dat je hem op de bank moet zetten, omdat hij wedstrijdritme nodig heeft vind ik een beetje stupide. Als hij wedstrijdritme nodig heeft, moet 'ie niet op de bank zitten.
Maargoed, we verliezen er nu wel teveel punten door, dus Maarten moet wel als een gestoorde dat wedstrijdritme oppikken.
Die gast begon in de 30e minuut al als een paard te hijgen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:12 schreef Scorpie het volgende:
En die Schilder
Verlos die jongen uit zijn lijden, aub.
Precies. Wat een drama, hij laat die spits doodleuk lopen bij de 0-2quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:12 schreef Scorpie het volgende:
En die Schilder
Verlos die jongen uit zijn lijden, aub.
Behalve die vier open kansen die goals hadden moeten zijn bedoel je? Die gasten weten niet wat ze gebeurt: twee kansen, twee goals en Ajax schiet er geen in.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:12 schreef Scorpie het volgende:
Heracles liep trouwens lachend het veld af, zagen jullie dat? Ze hebben het geen moment moeilijk gehad![]()
Triest dit.
Wat er gebeurt? Dit is Ajax zoals we het kennenquote:
En bier. Proost.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:16 schreef TIM-846 het volgende:
Ik heb in ieder geval chips voor de komende 45 mins
Ga toch weg man, dat zijn zeker dezelfde kansen die we tegen Heerenveen en Groningen ook hadden? He-le-maal niks, niks niks niks creeer je tegen zo`n team, echt niet te geloven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Behalve die vier open kansen die goals hadden moeten zijn bedoel je? Die gasten weten niet wat ze gebeurt: twee kansen, twee goals en Ajax schiet er geen in.
Nee, dit betekent niet dat Ajax geweldig speelt en onterecht achter staat, voor alle ramptoeristen in dit topic.
Ik kan mij ooit een wedstrijd Ajax - ADO herinnerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:16 schreef Rumille het volgende:
Als we niet voor de 55e minuut 1-2 hebben gemaakt zijn we kansloos
Ik ook niet. Sowieso zijn er de afgelopen jaren teveel dieptepunten geweest om me hier nog echt druk om te maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:16 schreef toma het volgende:
Ik kan me er vreemd genoeg niet meer druk om maken. De titel is toch al verspeeld.
Feyenoord - Ajax 2-3quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik kan mij ooit een wedstrijd Ajax - ADO herinneren
Het is al fout gegaan toen ze Marten Olsen werd weggestuurd. Daarna hadden ze gewoon Co Adriaanse moeten houden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:19 schreef Rossoneri het volgende:
Wat is er toch aan de hand bij Ajax, de afgelopen 5, 6 jaar is het een grote bende.
Maak er gerust 13 van.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:19 schreef Rossoneri het volgende:
Wat is er toch aan de hand bij Ajax, de afgelopen 5, 6 jaar is het een grote bende.
Dat is het al vanaf 1998 met een kleine opleving in 2002-2004.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:19 schreef Rossoneri het volgende:
Dit seizoen heeft geen fuck te maken met de organisatie (alhoewel er misschien meer kwaliteit was geweest met een goede organisatie), deze spelers zijn zo waardeloos. Weten het keer op keer te verprutsen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is al fout gegaan toen ze Marten Olsen werd weggestuurd. Daarna hadden ze gewoon Co Adriaanse moeten houden.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is al fout gegaan toen ze Marten Olsen werd weggestuurd. Daarna hadden ze gewoon Co Adriaanse moeten houden.
Rijkaard naar psvquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef leonnekes het volgende:
Voor Rijkaard zal Ajax te laat zijn want die gaat in mijn ogen naar het PSV van pinokkio, Ajax zal dit jaar weinig keuze hebben nadat Bassie ontslagen is, Ajax zal maar 2 keuzes overhouden:
A. Rutten (assistenten met Jori Mulder en Adrie Koster)
B. Adriaanse (assistenten met Jan Olde Riemelink en Patrick Kluivert)
Het is duidelijk dat we gewoon een selectie hebben met zeg maar 80% mooiweer-voetballers. Als het even tegenzit, valt het als een kaartenhuis ineen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:21 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dit seizoen heeft geen fuck te maken met de organisatie (alhoewel er misschien meer kwaliteit was geweest met een goede organisatie), deze spelers zijn zo waardeloos. Weten het keer op keer te verprutsen.
Ik geef ons geen enkele kans om CL te spelen volgend jaar. Met dit spel verdien je dat ook niet. Laat ons maar keihard op onze bek gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Ajax moet nog uitkijken dat ze geen CL mis gaan lopen.
Ze moeten uitkijken dat ze niet degraderen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Misschien is een jaartje geen europees nog wel beter zie AZ.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Hebben ze daar geen verwarming?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:26 schreef toma het volgende:
[..]
1. Dinsdag avond.
2. Tering koud.
3. Twee nederlagen op rij.
4. Teringslechtvoetbalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:26 schreef toma het volgende:
[..]
1. Dinsdag avond.
2. Tering koud.
3. Twee nederlagen op rij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |