Ach die twee dagen ook...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik haal em lekker bij de MM. Kan ik em tenminste op dag 1 al spelenJij moet dus wachten
Dan heb ik het maar een weekje later; scheelt wel zo 20 euroquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:17 schreef Remake het volgende:
Standaard Killzone 2 uit een NL winkel halen voor de volle mep
Straal vergeten. Maar dat zou wel leuk zijn ja. Alhoewel niemand er zal komenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:19 schreef RedemptioN het volgende:
tvp, morgen home maar eens binnen wandelen weer dan...ik zit nog steeds te wachten op mn eigen trophy room ^^
mijn stanley cup uit nhl2k7quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:26 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Straal vergeten. Maar dat zou wel leuk zijn ja. Alhoewel niemand er zal komen
Laten we gewoon beginnen met de eerste demo...quote:
Playstartion 3?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://img40.imagevenue.com/img.php?loc=loc220ℑ=40296_up0090_122_220lo.jpg
Was een beetje gebrekkig verwoord inderdaad.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Laten we gewoon beginnen met de eerste demo...
(ja, de 5e komt 'ie uit... donderdag dus...)
Ik ook niet, maar het lijkt me wel extreem vetquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:17 schreef Remake het volgende:
Standaard Killzone 2 uit een NL winkel halen voor de volle mep
Het is niet echt inderdaad, maar niemand reageerdequote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:46 schreef Gkhn het volgende:
Spoiler over Killzone 2:Die spoilers zijn zo nutteloos he, ik klik toch wel altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Ik klikte ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die spoilers zijn zo nutteloos he, ik klik toch wel altijd
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die spoilers zijn zo nutteloos he, ik klik toch wel altijd
quote:
quote:
In Uncharted 1 liep er ook een chick naast je, ojaquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Krijgt Uncharted 2 co-op? Ik zie een chick naast Drake lopen in de nieuwe screens...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
T zal me niks verbazen als t er nu wel in zitquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In Uncharted 1 liep er ook een chick naast je, oja
Ah okay, dat wist ik niet. Heb Uncharted nooit verder gespeeld dan de demo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In Uncharted 1 liep er ook een chick naast je, oja
Correctie; soms dan, soms een oude man en soms mocht je t zelf uitzoeken![]()
Ik moet ook nog flink wat heartsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:15 schreef Webby het volgende:
[..]
Als je levels gaat maken en Trophies wil, dan heart ik je levels wel
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik moet ook nog flink wat hearts
HEART MIJ GODVERDOMMEN STELLETJE SLONZEN
Ik ga hem ook halenquote:Op woensdag 4 februari 2009 02:31 schreef JDizzle het volgende:
K2 wordt zeker 70 piek in de winkels?Iemand een goedkope online site waar je met ideal kan betalen?
Maar dat ze zich vooral richten op de single player ervaring.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:35 schreef KoosyNL het volgende:
Co-op in Uncharted 2? en meer informatie in interview
Wie weet. Die man in het interview mocht "niets erover zeggen"
Aaaargh, die wou ik net gaan postenquote:
De enemy textures zijn nog niet af, er lopen allemaal Nathan clones?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja leuk ding hoor, alleen als je er zelf een hebt, en degene waarmee je praat heeft een kut headset, hoor je hem nogsteeds kutquote:
Waarom niet via amazon of Play, is ie ook nog een stuk goedkoper!quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:24 schreef delano.888 het volgende:
ATTENTIE IEDEREEN DIE NOG WEL EENS GAMES IMPORTEERT
Zou iemand zo lief willen zijn om via hier killzone 2 voor mij te bestellen, waarna ik het geld (plus wat extra) naar diegene overmaak? Aangezien ik echt zooo slecht ben met importeren.. Zou het heel erg waarderen
Als het goed is krijg ik hem deze week binnen dus dan ben ik wel in voor wat trophiesquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:44 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wie wil er binnenkort eens Midnight Club online doen voor de Tmobile Trophee?
Dat kreng is echt TE lelijk voor woorden imo:quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:14 schreef Gamer_V het volgende:
Ik gok dat hij het pre-order shirt wilt?
Okee...quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:14 schreef Gamer_V het volgende:
Ik gok dat hij het pre-order shirt wilt?
Ik wil idd het shirt, en heb dat beetje extra er graag voor over. Maarja, iemand die voor me wil bestellen? Maak wel een 10tje meer over dan voor de moeite.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Waarom niet via amazon of Play, is ie ook nog een stuk goedkoper!
Jaaaa...quote:
Dat is mooi! Iemand anders van Fok had me ook al toegvoegd, weet uit m'n hoofd niet wie dat is. Zijn er dus al 2quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:20 schreef Griebus het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik hem deze week binnen dus dan ben ik wel in voor wat trophies
That would be mequote:Dat is mooi! Iemand anders van Fok had me ook al toegvoegd, weet uit m'n hoofd niet wie dat is. Zijn er dus al 2
Ik heb al eens eerder triggers voor je besteld, wil opzcicht nog wel eens bestellen voor je hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik wil idd het shirt, en heb dat beetje extra er graag voor over. Maarja, iemand die voor me wil bestellen? Maak wel een 10tje meer over dan voor de moeite.
HOLY FUHUUHUUCCK.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
R* maakt een nieuwe game: GTA: Western
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.eurogamer.net/(...)-red-dead-redemption
Fuckin' A!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
HOLY FUHUUHUUCCK.
Red Dead Revolver was zo vet
quote:amBX ANNOUNCES TOOLS AND MIDDLEWARE LICENSE FOR PLAYSTATION®3
Redhill, UK – amBX today announced that it has concluded a Tools & Middleware License agreement for PLAYSTATION®3 (PS3™) with Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI).
Originally conceived and developed for the PC by a UK team within Philips Research, amBX is a technology that delivers real-world sensory experiences - using light, colour, rumble and even air flow - through licensed amBX peripherals, to the virtual worlds of video games, music, movies, Internet and TV entertainment. The Tools & Middleware License agreement with SCEI will allow amBX to develop its ambient experiences technology beyond the PC market and into the worldwide game market.
“This is a major milestone in the development of amBX as a ubiquitous standard for entertainment sensory experiences,” commented Jo Cooke, Chief Marketing Officer, amBX. “amBX has already proved incredibly popular and successful within the PC games, music, movies and apps markets and the Tools & Middleware License agreement with SCEI will allow us to bring amazing light, rumble, sound and air movement experiences to game users.”
amBX has already licensed the technology to many content developers and publishers in the gaming sector and the amBX developer program has recently launched a new, free SDK to allow many more hardware and entertainment developers to add this innovative technology to their products. A support forum also provides advice and best practice information as well as a complete toolbox that will unlock the most advanced features of amBX at www.ambx.com.
Omdat je nu nog meer geld mag gaan uitgeven en in je prachtige digitale wereld voor 5 euro in een echt Ryu pak kan lopenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:16 schreef Remake het volgende:
Waarom is home nu het downloaden waard?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah okay, dat wist ik niet. Heb Uncharted nooit verder gespeeld dan de demo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik denk dat Killzone en Mirrors Edge maar even moeten wachten![]()
Fallout![]()
Ik ga echt nog uren in de wasteland ronddwalen
ik wist wel dat er iets evils in je zat!, al sinds dag 1 dat ik je via FOK! ken voelde ik het al..EVILZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: diTani
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik denk dat Killzone en Mirrors Edge maar even moeten wachten![]()
Fallout![]()
Ik ga echt nog uren in de wasteland ronddwalen
Vind het eigenlijk zielig voor je dat je de DLC niet kan downloaden, die is namelijk echt tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
Insiders zeggen: Ja.quote:
De eerste DLC is niet echt tof. Het is niet eens RPG.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk zielig voor je dat je de DLC niet kan downloaden, die is namelijk echt tof
Ze hebben er 50 miljoen voor betaald, zal echt niet komen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef robbolo het volgende:
[..]
Gta4 kwam ook niet op de pc toch?
Oh noes, 4 uurtjes geen RPG maar een action game, juist eens tof zulke afwisseling. Ik vind het topquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
De eerste DLC is niet echt tof. Het is niet eens RPG.
Behalve natuurlijk dat slimme hackers de content wel naar de pc zullen brengen. Misschien.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ze hebben er 50 miljoen voor betaald, zal echt niet komen.
[..]
Ja, want het shootergedeelte van F3 kon zich echt meten aan: ik noem een Killzone, Bioshock, Half-Life....quote:Oh noes, 4 uurtjes geen RPG maar een action game, juist eens tof zulke afwisseling. Ik vind het top![]()
quote:
65 euroquote:
wehe dies wel nicequote:Op donderdag 5 februari 2009 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://g4tv.com/thefeed/b(...)bag.html#commentpost
quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nopequote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:59 schreef m3nster het volgende:
KZ2: Bestel hem gewoon lekker bij Bartsmit/eplaza.. Volle mep betalen, maar wel met acceptgiro, oftewel, betalen als het je uitkomt
Joe, Joe, You delusional fuckquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik voelde me anders flink genomen na dat dansje in het midden van het filmpje...quote:
100% mee eensquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:11 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.escapistmagazi(...)30-Little-Big-Planet
LBP gets raped by Yathzee
welke site?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:13 schreef Herr.Flick het volgende:
ik heb gisteren Socom maar gepre-ordered voor 37,- euro incl verzenden, dan heb ik tenminste voor dat geld een fatsoenlijke headset en als de game niet bevalt word die gewoon weer op MP gezet voor een tientje of 4..
Nu dan?quote:
Om 18u pas.quote:
dan pas.... ?quote:
De uitzondering is dat de Amerikanen, Japanners en Engelsen tot de 25e ofzo moeten "wachten"quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
dan pas.... ?
Dus gewoon zoals gebruikelijk? Damn, kunnen ze niet eens een uitzondering maken deze keer?
We ziiten allemaal verdorrie te wachten.
Proest,... hij heeft wel gelijk,....quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
'Wel gelijk' vind ik nog licht, vertelt het irritantste wat er is qua game gedoe.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Proest,... hij heeft wel gelijk,....
Duidelijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:11 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.escapistmagazi(...)30-Little-Big-Planet
LBP gets raped by Yathzee
Ja maar lees de reacties,... daar kan je je toch geen zorgen meer over maken. Het niveau,... neen, enig niveau is niet te vinden! Kansloos publiek!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
'Wel gelijk' vind ik nog licht, vertelt het irritantste wat er is qua game gedoe.
Fanboys, fucking fanboys
Maar als ik dat filmpje zie gaat mijn bloed al koken, die mensen zijn zo vervelendquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar lees de reacties,... daar kan je je toch geen zorgen meer over maken. Het niveau,... neen, enig niveau is niet te vinden! Kansloos publiek!
denk dat je ff een paar spaties moet verschuivenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:33 schreef Mrakz0r het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Binnenkort op PSN
Xbotquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
'Wel gelijk' vind ik nog licht, vertelt het irritantste wat er is qua game gedoe.
Fanboys, fucking fanboys
O daarom heb ik een playstation 3 enzulks.quote:
({)quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
O daarom heb ik een playstation 3 enzulks.
FanboysBuy both and laugh at the fanboys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |