SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:46 schreef Gkhn het volgende:
Spoiler over Killzone 2:Die spoilers zijn zo nutteloos he, ik klik toch wel altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Ik klikte ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die spoilers zijn zo nutteloos he, ik klik toch wel altijd
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die spoilers zijn zo nutteloos he, ik klik toch wel altijd
quote:
quote:
In Uncharted 1 liep er ook een chick naast je, ojaquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Krijgt Uncharted 2 co-op? Ik zie een chick naast Drake lopen in de nieuwe screens...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
T zal me niks verbazen als t er nu wel in zitquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In Uncharted 1 liep er ook een chick naast je, oja
Ah okay, dat wist ik niet. Heb Uncharted nooit verder gespeeld dan de demo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In Uncharted 1 liep er ook een chick naast je, oja
Correctie; soms dan, soms een oude man en soms mocht je t zelf uitzoeken![]()
Ik moet ook nog flink wat heartsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:15 schreef Webby het volgende:
[..]
Als je levels gaat maken en Trophies wil, dan heart ik je levels wel
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik moet ook nog flink wat hearts
HEART MIJ GODVERDOMMEN STELLETJE SLONZEN
Ik ga hem ook halenquote:Op woensdag 4 februari 2009 02:31 schreef JDizzle het volgende:
K2 wordt zeker 70 piek in de winkels?Iemand een goedkope online site waar je met ideal kan betalen?
Maar dat ze zich vooral richten op de single player ervaring.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:35 schreef KoosyNL het volgende:
Co-op in Uncharted 2? en meer informatie in interview
Wie weet. Die man in het interview mocht "niets erover zeggen"
Aaaargh, die wou ik net gaan postenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |