Ik had ook meer innovatie verwacht,....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voor mij is het vooral de bediening...sjezus wat voelt die opeens antiek aan. Zeker na het spelen van Dead Space.
ik vind hem vooral traaaaaaaaaaaaaaaaaag, het nieuwe inventorysysteem is leuk en aardig, maar het werkt niet. Even snel genezen met green herbs terwijl je aangevallen wordt door negerts zombies? Inventory openen, green herb selecteren, naar use gaan, activeren. En dat alles terwijl Regilio Tuur een hap uit je nek staat te nemen en Kimbo Slice met een absurb grote hakbijl op je inhakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:41 schreef Kremers het volgende:
Apart dat er zo verschillend gereageerd wordt op RE5. Persoonlijk vind ik hem best oké. Krijg er geen absolute top-game gevoel bij maar hij bevalt mij wel en ik denk ook wel dat ik ga kopen.
Het voelt aan als RE4 maar dan in HD. Enig nadeel vind ik het geluid van de wapens, dat valt een beetje tegen. De handgun klinkt als een klappertjespistool.
Misschien oordelen we te snel uiteraard,... het is maar een demo,... en een pittige. En je items zijn natuurlijk ook bereikbaar via je vierpunttoets,.... hoe jij het doet is meer voor rustige momenten. In co-op als je even alleen bent met zijn 2-en rustig wapens en munitie verdelen. Daar ligt de kracht van het spel! Overleven,... samen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik vind hem vooral traaaaaaaaaaaaaaaaaag, het nieuwe inventorysysteem is leuk en aardig, maar het werkt niet. Even snel genezen met green herbs terwijl je aangevallen wordt door negerts zombies? Inventory openen, green herb selecteren, naar use gaan, activeren. En dat alles terwijl Regilio Tuur een hap uit je nek staat te nemen en Kimbo Slice met een absurb grote hakbijl op je inhakt.
RE5 is verschrikkelijk mooi, maar op gameplaygebied faalt het op alle vlakken.
Het zou de spanning weghalen, dat is waar, maar zoals het nu speelt is het gewoon té traag. Ze kunnen toch wel iets van een middenweg vinden?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:03 schreef Mrakz0r het volgende:
Als je de game sneller maakt en alle gameplay elementen toevoegd die veel mensen missen zoals lopen/rennen en schieten tegelijk, dan blijft er gewoon een shooter over. Dat hoeft voor mij echt niet.
Ik mis inderdaad gek genoeg een wegspring knop! En iets sneller kunnen richten zou inderdaad fijn zijn! Misschien is het in te stellen,.... maar dacht het niet!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:22 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Het zou de spanning weghalen, dat is waar, maar zoals het nu speelt is het gewoon té traag. Ze kunnen toch wel iets van een middenweg vinden?
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik vind hem vooral traaaaaaaaaaaaaaaaaag, het nieuwe inventorysysteem is leuk en aardig, maar het werkt niet. Even snel genezen met green herbs terwijl je aangevallen wordt door negerts zombies? Inventory openen, green herb selecteren, naar use gaan, activeren. En dat alles terwijl Regilio Tuur een hap uit je nek staat te nemen en Kimbo Slice met een absurb grote hakbijl op je inhakt.
RE5 is verschrikkelijk mooi, maar op gameplaygebied faalt het op alle vlakken.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:33 schreef Agiath het volgende:
tvptje
(Gister mijn eerste Platinum trophy gehaaldWipeout HD
)
Ik heb em al op Fastest staan en het gaat me nog steeds niet snel genoeg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik mis inderdaad gek genoeg een wegspring knop! En iets sneller kunnen richten zou inderdaad fijn zijn! Misschien is het in te stellen,.... maar dacht het niet!
Tjah, de gameplay bevindt zich nu tussen 2 genres. Survival horror en action shooter. Dit is puur een middenweg. Traag is goed, maar dan moeten er geen 200 zombies op je af komen van alle kanten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:22 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Het zou de spanning weghalen, dat is waar, maar zoals het nu speelt is het gewoon té traag. Ze kunnen toch wel iets van een middenweg vinden?
thx!quote:
Ja-wel hij is geweldig!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
thx!
Ik heb ook de RE5 Demo gedownload maar nog niet gespeeld, maar zo te horen is er niet veel aan?
OVERmorgen tochquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:42 schreef SocialDisorder het volgende:
morgen is er een betere demo beschikbaar
Userscore 63quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:51 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/killzone2
en bedanktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
OVERmorgen tochHet is nog maar dinsdag he
De Xbots zijn terug in full effectquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:51 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/killzone2
http://forums.gametrailers.com/thread/722129quote:Keep an eye on the site this afternoon for some new info on a big PS3 exclusive. I'm also discussing it on this Friday's Invisible Walls.
You can venture a guess as to what it is, but I won't be confirming.
EDIT: Tomorrow is now today.
EDIT: This post will be updated as the hour approaches/arrives.
EDIT: Please don't turn this into some megaton announcement/letdown. It's worth looking forward to, but probably won't blow your head off.
En voor het eerst krijgen we een ''boss battle'' te zien. Ziet er gaaf uit.quote:Nate Fox, Game Director of Infamous, introduces us to the next island of Empire City, the Warren.
Final Fantasy VII remake, Gears of war 3, ICO game, Kingdom Hearts 3, Metal Gear Solid 5!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://forums.gametrailers.com/thread/722129
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Final Fantasy VII remake, Gears of war 3, ICO game, Kingdom Hearts 3, Metal Gear Solid 5!![]()
Het zal waarschijnlijk wel iets meh-achtigs zijn.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Final Fantasy VII remake, Gears of war 3, ICO game, Kingdom Hearts 3, Metal Gear Solid 5!![]()
Sarcasm...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:16 schreef KoosyNL het volgende:
[..]Echt niet dat zo'n grote aankondiging wordt aangekondigt met zo'n lullig postje op het forum
![]()
Het zal om extra informatie over GoW3, Uncharted of infamous of zoiets zijn... Echt niets groots
Ja leuk, offline multiplayer... jammer dat het gewoon pass-the-pad is ipv splitscreenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:56 schreef Agiath het volgende:
Eerste premium (lees: betalen) DLC voor Burnout Paradise binnenkort
http://www.criteriongames.com/packs/feb_update.php
Offline multiplayer![]()
Ik weet zeker dat mijn broertje het gaat halen, hij speelt het nog steeds vaak
ik zie het ook ja, ach altijd beter dan nietsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:32 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ja leuk, offline multiplayer... jammer dat het gewoon pass-the-pad is ipv splitscreen
Zeer mooi stukje. Vervang Killzone 2 met menig andere PS3 game en het gaat (bijna) altijd op. Of één of andere manier moet er altijd gemierenneuk worden door journalisten en dat is gewoon triest.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:22 schreef RedemptioN het volgende:
http://www.badassgamer.co.cc/2009/02/killzone-2-review-bias.html
stukje over de kz2 review bias
Kwestie van een gerucht dat de wereld in is geholpen. Vervolgens blijkt het niet waar te zijn en is iedereen teleurgesteld.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:18 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Zeer mooi stukje. Vervang Killzone 2 met menig andere PS3 game en het gaat (bijna) altijd op. Of één of andere manier moet er altijd gemierenneuk worden door journalisten en dat is gewoon triest.
Bioshock en Cod4 hadden geen co-op, waarom zou KZ2 hem dan wel hebben?
Van Bioshock kan je dat niet verwachten,... het draait daar om een SP ervaring. Van CoD4 had ik het ook wel verwacht eerlijk gezegd! En van KZ2 ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:18 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Zeer mooi stukje. Vervang Killzone 2 met menig andere PS3 game en het gaat (bijna) altijd op. Of één of andere manier moet er altijd gemierenneuk worden door journalisten en dat is gewoon triest.
Bioshock en Cod4 hadden geen co-op, waarom zou KZ2 hem dan wel hebben?
Sorry hoor maar wat je nu zegt is echt crapquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef Remake het volgende:
Waarom geen splitscreen?
Zo moeilijk is dat niet, voor zowel die developers als de ps3.
Luiheid, die partymode is zeker maar 100 regels code ofzo
Ging over Burnout volgens mij....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:46 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wat je nu zegt is echt crap![]()
ELK spel dat co-op heeft ziet er slechter in de co-op mode. (noem er anders 1 want ik kan ze zo niet bedenken)
Kan ook bijna niet anders aangezien de computer twee keer zoveel werk heeft. PS3 kan het misschien wel aan maar dat zal zeker ten koste gaan van de graphics en dat zou eeuwig zonde zijn voor een spel zoals KZ2.
Van mij hoeft die co-op er niet zonodig in en ga hem dus zeker ook niet missen. COD4 speelde ik regelmatig samen met een maat van me hier thuis. Na elk potje de controller doorpasen was niet echt een probleem.
quote:
Ik heb de demo wel maar heb er geeneens zin inquote:
http://www.blahdvd.com/Ga(...)LZONEPS3/product.htmquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:01 schreef Beach het volgende:
Waar Cyb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |