Zeer mooi stukje. Vervang Killzone 2 met menig andere PS3 game en het gaat (bijna) altijd op. Of één of andere manier moet er altijd gemierenneuk worden door journalisten en dat is gewoon triest.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:22 schreef RedemptioN het volgende:
http://www.badassgamer.co.cc/2009/02/killzone-2-review-bias.html
stukje over de kz2 review bias
Kwestie van een gerucht dat de wereld in is geholpen. Vervolgens blijkt het niet waar te zijn en is iedereen teleurgesteld.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:18 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Zeer mooi stukje. Vervang Killzone 2 met menig andere PS3 game en het gaat (bijna) altijd op. Of één of andere manier moet er altijd gemierenneuk worden door journalisten en dat is gewoon triest.
Bioshock en Cod4 hadden geen co-op, waarom zou KZ2 hem dan wel hebben?
Van Bioshock kan je dat niet verwachten,... het draait daar om een SP ervaring. Van CoD4 had ik het ook wel verwacht eerlijk gezegd! En van KZ2 ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:18 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Zeer mooi stukje. Vervang Killzone 2 met menig andere PS3 game en het gaat (bijna) altijd op. Of één of andere manier moet er altijd gemierenneuk worden door journalisten en dat is gewoon triest.
Bioshock en Cod4 hadden geen co-op, waarom zou KZ2 hem dan wel hebben?
Sorry hoor maar wat je nu zegt is echt crapquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef Remake het volgende:
Waarom geen splitscreen?
Zo moeilijk is dat niet, voor zowel die developers als de ps3.
Luiheid, die partymode is zeker maar 100 regels code ofzo
Ging over Burnout volgens mij....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:46 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wat je nu zegt is echt crap![]()
ELK spel dat co-op heeft ziet er slechter in de co-op mode. (noem er anders 1 want ik kan ze zo niet bedenken)
Kan ook bijna niet anders aangezien de computer twee keer zoveel werk heeft. PS3 kan het misschien wel aan maar dat zal zeker ten koste gaan van de graphics en dat zou eeuwig zonde zijn voor een spel zoals KZ2.
Van mij hoeft die co-op er niet zonodig in en ga hem dus zeker ook niet missen. COD4 speelde ik regelmatig samen met een maat van me hier thuis. Na elk potje de controller doorpasen was niet echt een probleem.
quote:
Ik heb de demo wel maar heb er geeneens zin inquote:
http://www.blahdvd.com/Ga(...)LZONEPS3/product.htmquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:01 schreef Beach het volgende:
Waar Cyb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |