quote:Op maandag 2 februari 2009 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamer.nl/doc.php/49875/Killzone-2/1
Klinkt erg goed!
Hebben ze dezelfde game gespeeldquote:Weinig variatie in omgevingen
Alleen de demo zekerquote:Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
[..]
Hebben ze dezelfde game gespeeld
De eerste 4 missies zijn aardige hetzelfde kwa omgevingen. Die daarna zijn erg variabel en dus vraag ik me serieus af of ze misschien niet verder zijn gekomen in de game.quote:
Haastklus om de review maar op tijd af te krijgen?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:01 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
De eerste 4 missies zijn aardige hetzelfde kwa omgevingen. Die daarna zijn erg variabel en dus vraag ik me serieus af of ze misschien niet verder zijn gekomen in de game.
Dit voorjaar niet denk ik......quote:
Boeit niet, staat Final Fantasy op , en hij is limitedquote:Op maandag 2 februari 2009 00:20 schreef robbolo het volgende:
[..]
Nou ben ik t ff kwijtIk doelde op Strollie die
deed bij Advent children. En ik weet trouwens niet of D_T het nou zou kopen voor de Blu-ray, de demo of beide
![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Boeit niet, staat Final Fantasy op , en hij is limited
Teacon Digra?quote:
Hopelijk schiet Killzone 2 de servers van sony niet plat.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)e-2-demo-on-thursday
Jah , sue mequote:
Ik hoop dat ze t van je gewend zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 19:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Jah , sue me![]()
Vooral erg op verjaardagen, dan krijg ik bv een gesealed limited edition Japanese artbook van FF7 uit 1997![]()
Let even op de reaktie
TENX MEN*zet in kast
En daar blijft tie dan, gesealed wel te verstaan
![]()
[ afbeelding ]
HYPE TRAIN![]()
Ik koop wel eens vinyl terwijl ik helemaal geen lp speler hebquote:Op maandag 2 februari 2009 20:28 schreef Beach het volgende:
Dingen kopen om geseald in de kast te laten
Haten = Verlatenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:28 schreef Beach het volgende:
Dingen kopen om geseald in de kast te laten
quote:Euro Killzone 2 demo on Thursday News
News by Tom Bramwell
Today 12:28
Sony has said that the European Killzone 2 playable demo will be made available through the PlayStation Store this Thursday, 5th February.
The demo consists of the first two sections of Corinth River, which is the first proper level of the game, so you'll finally get to run through the beach landing and warehouse sequence that's formed the basis of so many previews.
There's also a tutorial - the same one that features in the main game.
And of course if you haven't checked it out yet, the cinematic intro video is available on Eurogamer TV.
Check out our Killzone 2 review if you haven't already. The full game's due out on 27th February.
www.eurogamer.net
In zelfde game? Via mobieltje. In losse game? Via ps menu.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:14 schreef Herr.Flick het volgende:
Help me even...
Mijn maat en ik hebben beide een ps3 +gta4, nu hebben we beide ook een headset gepaired, bij mij weet ik het zeker, hij zegt dat ie het ook gedaan heeft.
Als we nu gta online spelen tegen elkaar, hoe kunnen we dan met elkaar babbelen tijdens de game, of is dit niet mogelijk??
Gewoon samen in 1 game, dus dat zou moeten gaan via het mobieltje... alleen raar dat ik die optie niet tegenkwam...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In zelfde game? Via mobieltje. In losse game? Via ps menu.
Ookal is hij niet gepaired, je kan m altijd bellen, dan krijg je alleen geen antwoordquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:19 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Gewoon samen in 1 game, dus dat zou moeten gaan via het mobieltje... alleen raar dat ik die optie niet tegenkwam...![]()
Zal morgen nog eens kijken, kan goed zijn dat ie z'n headset niet goed gepaired heeft, wat dat betreft is het echt een n00b!
morgen dan toch nog maar eens proberen dan...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ookal is hij niet gepaired, je kan m altijd bellen, dan krijg je alleen geen antwoord
Mooi hoe bij de reacties van een gamereview het onderwerp toch weer ajax - feyenoord is.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamer.nl/doc.php/49875/Killzone-2/1
Klinkt erg goed!
Hoe doe je dat dan? Bedoel je dat je gewoon met mekaar kunt babbelen tijdens welke game dan ook? Als ik een chat open met iemand en wil een game starten dan stopt de chat. Of doe ik 't verkeerd?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In zelfde game? Via mobieltje. In losse game? Via ps menu.
Goede review en ben het er bijna helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 februari 2009 04:54 schreef Beach het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/45018.html
Gametrailers KZ2 review
Zou gratis moeten zijn,.... maar dat is het opzekers niet!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Street Fighter IV en Resident Evil 5 ondersteunen HOME:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoor/lees echt veel negatieve berichten na het spelen van de demo. Dan kunnen Capcom en Microsoft wel blij zijn dat de game ruim anderhalf miljoen keer gedownload is maar als iedereen daarom de game laat liggen falen de verkopen strax een beetje...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:35 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zo, gisteravond RE5 demo gespeeld. Ben ik ff blij dat ik em nog niet heb gepre-ordered. Hoef ik ook geen moeite te doen om em te cancellen...
Het is de sfeer,... althans voor mij! Ik had liever co-op erbij gehad en een volledige SP game gespeeld zonder A.I.- of PSN/Xbox Live partner! Het voelt nu aan als Resident Evil 0,... en dat vond ik de minste!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:41 schreef Kremers het volgende:
Apart dat er zo verschillend gereageerd wordt op RE5. Persoonlijk vind ik hem best oké. Krijg er geen absolute top-game gevoel bij maar hij bevalt mij wel en ik denk ook wel dat ik ga kopen.
Het voelt aan als RE4 maar dan in HD. Enig nadeel vind ik het geluid van de wapens, dat valt een beetje tegen. De handgun klinkt als een klappertjespistool.
Voor mij is het vooral de bediening...sjezus wat voelt die opeens antiek aan. Zeker na het spelen van Dead Space.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:44 schreef Sjotime het volgende:
Het is de sfeer,... althans voor mij! Ik had liever co-op erbij gehad en een volledige SP game gespeeld zonder A.I.- of PSN/Xbox Live partner! Het voelt nu aan als Resident Evil 0,... en dat vond ik de minste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |