quote:Op maandag 2 februari 2009 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamer.nl/doc.php/49875/Killzone-2/1
Klinkt erg goed!
Hebben ze dezelfde game gespeeldquote:Weinig variatie in omgevingen
Alleen de demo zekerquote:Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
[..]
Hebben ze dezelfde game gespeeld
De eerste 4 missies zijn aardige hetzelfde kwa omgevingen. Die daarna zijn erg variabel en dus vraag ik me serieus af of ze misschien niet verder zijn gekomen in de game.quote:
Haastklus om de review maar op tijd af te krijgen?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:01 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
De eerste 4 missies zijn aardige hetzelfde kwa omgevingen. Die daarna zijn erg variabel en dus vraag ik me serieus af of ze misschien niet verder zijn gekomen in de game.
Dit voorjaar niet denk ik......quote:
Boeit niet, staat Final Fantasy op , en hij is limitedquote:Op maandag 2 februari 2009 00:20 schreef robbolo het volgende:
[..]
Nou ben ik t ff kwijtIk doelde op Strollie die
deed bij Advent children. En ik weet trouwens niet of D_T het nou zou kopen voor de Blu-ray, de demo of beide
![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Boeit niet, staat Final Fantasy op , en hij is limited
Teacon Digra?quote:
Hopelijk schiet Killzone 2 de servers van sony niet plat.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)e-2-demo-on-thursday
Jah , sue mequote:
Ik hoop dat ze t van je gewend zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 19:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Jah , sue me![]()
Vooral erg op verjaardagen, dan krijg ik bv een gesealed limited edition Japanese artbook van FF7 uit 1997![]()
Let even op de reaktie
TENX MEN*zet in kast
En daar blijft tie dan, gesealed wel te verstaan
![]()
[ afbeelding ]
HYPE TRAIN![]()
Ik koop wel eens vinyl terwijl ik helemaal geen lp speler hebquote:Op maandag 2 februari 2009 20:28 schreef Beach het volgende:
Dingen kopen om geseald in de kast te laten
Haten = Verlatenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:28 schreef Beach het volgende:
Dingen kopen om geseald in de kast te laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |