abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65698115
quote:
Dikke vrouw moet dubbel betalen
CAIRNS - Een vrouw van 160 kilo voelt zich zwaar gediscrimineerd omdat ze in een vlliegtuig voor twee stoelen moest betalen. Tot overmaat van ramp bleken die twee stoelen niet eens naast elkaar te liggen...

Toen Samantha Scafe wilde inchecken voor de vlucht van het Australische Cairns naar Coolangatta werd haar verteld dat ze dubbel moest betalen, omdat ze twee stoelen kreeg toegewezen. "Om het comfort van andere reizigers niet te verstoren", klonk het officieel bij Jetstar.

Daar ging de vrouw schoorvoetend mee akkoord, maar toen ze het toestel betrad, brak haar klomp. De voor haar gereserveerde plaatsjes bleken een eind van elkaar te liggen...

'Menselijke fout'

Jetstar bood haar excuses aan voor deze 'menselijke administratieve fout', maar blijft erbij dat de vrouw de volle pot moet betalen. Scafe laat het hier niet bij en stapt naar de antidiscriminatiecommissie, meldt The Cairns Post.
Bron

Hahhaha, ik moest echt lachen om dit bericht.
Ik hoop dat ze nog heeft mee kunnen reizen aangezien ze niet in 1 stoel past.
Maar ik vind de regel heel begrijpelijk. Helemaal geen discriminatie!

[ Bericht 10% gewijzigd door Frutsel op 03-02-2009 20:04:44 ]
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:18:29 #2
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_65698259
quote:
Daar ging de vrouw schoorvoetend mee akkoord, maar toen ze het toestel betrad, brak haar klomp. De voor haar gereserveerde plaatsjes bleken een eind van elkaar te liggen...
  Redactie Frontpage dinsdag 3 februari 2009 @ 17:18:54 #3
38148 crew  Innisdemon
pi_65698276
Ik he been foto gezien van de vrouw in kwestie. Alhoewel een flinke vrouw, past dat best in een stoel. Probleem is als ze voor je langs moet
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:23:46 #4
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_65698446
Ergens vind ik het volkomen terecht! Ik ben lang en moet ook extra lappen als ik beenruimte wil. Verder heb wel eens in de bus gezeten naast iemand die anderhalve stoel nodig had (Een dik dijbeen half tegen en over die van mij heen ) en dat vond ik ook niet prettig.

Maar wel hilarisch dat ze dan niet 2 stoelen naast elkaar heeft!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_65698637
Vadsige mensen

Met dikke mensen heb ik geen problemen, sommige mensen zijn nu eenmaal breed gebouw andere niet. Maar zulke mensen als in de OP, die kiezen er gewoon zelf voor om er zo ranzig uit te zien!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:59:20 #6
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_65699769
Ze mag nog blij zijn dat ze op 1 of 2 stoelen mocht plaatsnemen.

Als het aan mij lag, werd zoiets in een kooi in het laadruim geplaatst.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:08:07 #7
3542 Gia
User under construction
pi_65700157
Geheel terecht, maar dan wel twee stoelen naast elkaar, zodat zo iemand zelf ook comfortabel zit.
pi_65701402
quote:
[Daar ging de vrouw schoorvoetend mee akkoord, maar toen ze het toestel betrad, brak haar klomp. De voor haar gereserveerde plaatsjes bleken een eind van elkaar te liggen...

Dit begrijp ik niet.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:26:04 #9
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_65703438
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:28 schreef Roi het volgende:
Vadsige mensen

Met dikke mensen heb ik geen problemen, sommige mensen zijn nu eenmaal breed gebouw andere niet. Maar zulke mensen als in de OP, die kiezen er gewoon zelf voor om er zo ranzig uit te zien!
Mensen met overgewicht, een van de laatste categorieën van personen die iedereen ongegeneerd durft ontmenselijken...
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
pi_65703882
Als iemand eventueel kan aantonen dat het iemand door ziekte zo dik is geworden is het wat mij betreft wat anders. Anders gewoon dubbel betalen. Alsof ik met mijn slanke lijf erop zit te wachten om een vet lijf tegen je aan te hebben. Ik heb het naar Thailand gehad. Been kwam onder de leuning door en arm over de leuning heen. Ik heb dus echt een andere plek gevraagd
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:48:45 #11
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_65704207
En halve dikke mensen?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_65704238
quote:
CAIRNS - Een vrouw van 160 kilo voelt zich zwaar gediscrimineerd omdat ze in een vlliegtuig voor twee stoelen moest betalen. Tot overmaat van ramp bleken die twee stoelen niet eens naast elkaar te liggen...

Toen Samantha Scafe wilde inchecken voor de vlucht van het Australische Cairns naar Coolangatta werd haar verteld dat ze dubbel moest betalen, omdat ze twee stoelen kreeg toegewezen. "Om het comfort van andere reizigers niet te verstoren", klonk het officieel bij Jetstar.

'Menselijke fout'

Jetstar bood haar excuses aan voor deze 'menselijke administratieve fout', maar blijft erbij dat de vrouw de volle pot moet betalen. Scafe laat het hier niet bij en stapt naar de antidiscriminatiecommissie, meldt The Cairns Post.
bron
Heel goed dit soort tokkies moet betalen waar ze gebruik van maken dus 2 stoeltjes.Ik ga toch ook niet in het vliegtuig en weiger ticket te betalen omdat ik dan op grond ga zitten
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:50:42 #13
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_65704265
quote:
Tot overmaat van ramp bleken die twee stoelen niet eens naast elkaar te liggen...
pi_65704287
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

De ideale manier om heel snel heel veel af te vallen toch? Je deelt je maar in tweeen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_65704291
quote:

[..]

3 stoelen moest ze dus voor betalen
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:51:53 #16
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_65704300
Dat is toch oud nieuws?

Voorbeelden blijf je natuurlijk genoeg hebben, daar niet van.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_65704306
Terecht
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:53:24 #18
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_65704359
En terecht, moet ze maar afvallen .
I never workout
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:54:44 #19
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65704408
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_65704419
Is al een topic van en die van mij heeft een betere op dus mods een slotje maar
pi_65704459
Kut.
pi_65704480
Zouden ze vaker moeten doen, misschien dat ze dan afvallen
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_65704493
Hier is niet zo lang geleden ook al een topic over geweest volgens mij...

En terecht inderdaad. Je zou er ook niet naast willen zitten als zij op 1 stoeltje zit, dan neemt ze de helft van die van jou in.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:58:23 #24
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65704539
quote:

[..]

Dan is ze idd wel heel erg dik.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:01:47 #25
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_65704654
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:40 schreef draaijer het volgende:
Als iemand eventueel kan aantonen dat het iemand door ziekte zo dik is geworden is het wat mij betreft wat anders. Anders gewoon dubbel betalen. Alsof ik met mijn slanke lijf erop zit te wachten om een vet lijf tegen je aan te hebben. Ik heb het naar Thailand gehad. Been kwam onder de leuning door en arm over de leuning heen. Ik heb dus echt een andere plek gevraagd
Dan snap ik het inderdaad wel, maar als dan blijkt dat die stoeltjes dus niet naast elkaar zitten is het een lulargument en zou ik als ik dik was ook behoorlijk over de rooie gaan waarschijnlijk. Want in dit geval slaat het dus nergens op.
  Moderator dinsdag 3 februari 2009 @ 20:05:07 #26
8781 crew  Frutsel
pi_65704769
die andere was eerder, OP aangepast, deze zal ik daarin laten gooien
pi_65705003
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:26 schreef DeGroeneRidder het volgende:

[..]

Mensen met overgewicht, een van de laatste categorieën van personen die iedereen ongegeneerd durft ontmenselijken...
Nuja, dat komt denk ik doordat vraatzucht niet als iets positiefs wordt beschouwd. Tevens is iedereen in de huidige maatschappij vrij zoveel te eten als hij/zij wilt. Want hoewel er zeker bepaalde aandoeningen zijn waardoor iemand veroordeelt is tot een leven met (extreem) overgewicht, is het in de meeste gevallen gewoon een te hoge calorie-inname ten opzichte van calorie-verbruik (aangezien dit per persoon verschilt is het aan iedereen zelf de balans te vinden).

Maar uiteraard blijven het gewoon mensen. Ik ben ook niet perfect.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:15:02 #28
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_65705128
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:11 schreef waht het volgende:

[..]

Nuja, dat komt denk ik doordat vraatzucht niet als iets positiefs wordt beschouwd. Tevens is iedereen in de huidige maatschappij vrij zoveel te eten als hij/zij wilt. Want hoewel er zeker bepaalde aandoeningen zijn waardoor iemand veroordeelt is tot een leven met (extreem) overgewicht, is het in de meeste gevallen gewoon een te hoge calorie-inname ten opzichte van calorie-verbruik (aangezien dit per persoon verschilt is het aan iedereen zelf de balans te vinden).

Klets. De meeste mensen die een dergelijk gewicht hebben dat ze in deze categorie (2 stoelen) vallen lijden aan een spijsverteringsstoornis. Het gaat hier niet om een beetje te zware mensen, maar om obesitas-lijders.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_65705619
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Klets. De meeste mensen die een dergelijk gewicht hebben dat ze in deze categorie (2 stoelen) vallen lijden aan een spijsverteringsstoornis. Het gaat hier niet om een beetje te zware mensen, maar om obesitas-lijders.
Ja dat zal best. Verantwoordelijkheid ligt bij de stoornis, niet bij de persoon die te veel eet. Dus als ik het goed begrijp is het niet mogelijk een voedingspatroon (en bewegingspatroon, wat dat betreft) samen te stellen waarin genoeg vitaminen, mineralen en macronutriënten zitten zodat een persoon gezond kan blijven én niks aankomt? Klets. Dat onderhuidse vet is het voedsel dat te veel was. Het is geen spier, het zijn geen vitaminen, het zijn loze caloriëen.

Zo lang de oplossing voor obesitas dingen als een maagband en gastric bypass is, kan je er niet omheen dat te veel eten de oorzaak is van obesitas. Dat komt dus neer op de wilskracht van mensen, en als we dat al niet kunnen verwachten van volwassen personen is het einde zoek.

Zeg ik uiteraard als niet-deskundige. Dus als jij een vooraanstaand chirurg bent die deze ingrepen al vaak heeft uitgevoerd, deel het vooral mede. Dan zal ik wellicht van mening veranderen.
pi_65705787
Terecht! Je zou er maar naast zitten, dan heb je ook weinig genot van je plek.

Alleen 2 plaatsen naast elkaar was wel netjes geweest...
pi_65709406
quote:

[..]

ze moesten eens moslims bijv. ipv mensen met overgewicht schrijven.. de wereld zou te klein zijn. Puurste discriminatie dit, evenals mensen met lange benen. De luchtvaartmaatschappijen zetten de standaard en als je daar niet in past dan betaal je maar extra. Het is gewoon een ordinaire cashcow in het al zo ondoorzichtige tarievensysteem van de airlines. De maatschappijen verzinnen steeds meer om iedereen een speciale status toe te kennen en wel in ons nadeel, het is alleen nog een kwestie van tijd. We betalen al per koffer, extra voor de broodjes, drankjes etc. , dat een lowcost airline dat nog doet kan ik enigszins inkomen omdat zij daar vanaf het begin al mee adverteerden maar de reguliere maatschappijen nemen het gewoon over. Ieder mens is voor mij gelijk, de luchtvaartmaatschappijen denken daar anders over zolang het maar geld opbrengt.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:39:34 #32
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_65709665
quote:
Het is volstrekt onmogelijk om door "ziekte" dik te worden. Waar zijn alle Ethiopiers met die ziekte dan? Iedere kilo vet moet eerst geconsumeerd zijn. Wet van behoud van energie.

Anders zou dat "dikheids"-gen uit deze mensen gehaald moeten worden en bij kippen geinjecteerd. Konden we vette kippen kweken op 2 graankorrels per dag en was het wereldvoedselprobleem opgelost.
The End Times are wild
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:41:20 #33
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_65709788
quote:
Alsof ik met mijn slanke lijf erop zit te wachten om een vet lijf tegen je aan te hebben. Ik heb het naar Thailand gehad. Been kwam onder de leuning door en arm over de leuning heen. Ik heb dus echt een andere plek gevraagd
En dan baal je. Dat jij je bij het lopend buffet wel inhoudt, iemand anders niet (en eet wat ie wil) en dat jij daar dan vervolgens last van hebt..

Ik heb niks tegen dik zijn (geniet maar van het leven en lekker eten) maar accepteer dan wel de consequenties.
Heb je daar geen zin in, laat dan die tweede hamburger maar liggen!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:51:32 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_65710501
Wat mij betreft worden dikke mensen helemaal geweerd uit de luchtvaart. Sleep ze maar op de vaste route's achter zeeschepen aan. Dat is goed genoeg.

En als ze dan na 4 maanden in Japan zijn aangekomen moet eerst al dat koraal en die schelpen van hun huid gebikt worden. Die kunnen dan weer aan de meeuwen gevoerd worden.
The End Times are wild
pi_65710791
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:53 schreef reetveter het volgende:
En terecht, moet ze maar afvallen .
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:56 schreef behangplakker het volgende:
Zouden ze vaker moeten doen, misschien dat ze dan afvallen
Jullie zijn het met elkaar eens
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_65710959
quote:

Obesitas is IMHO een medische aandoening. Tja.. mensen blijven mensen vrees ik.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_65711645
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:59 schreef xenobinol het volgende:

[..]

hou toch op. Eerder een psychiatrische / motivationele aandoening.
  woensdag 4 februari 2009 @ 07:29:03 #38
3542 Gia
User under construction
pi_65720368
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:59 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Obesitas is inderdaad een aandoening, maar die heb je dus pas wanneer je zo dik bent.

Het is niet zo dat je, vanwege de 'ziekte' obesitas, zo dik wordt.

Overigens vind ik dat een luchtvaartmaatschappij pas dan 2 stoelen mag rekenen als het vliegtuig volgeboekt zit. Anders is het gewoon uitbuiterij.
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:48:55 #39
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_65721201
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is volstrekt onmogelijk om door "ziekte" dik te worden. Waar zijn alle Ethiopiers met die ziekte dan? Iedere kilo vet moet eerst geconsumeerd zijn. Wet van behoud van energie.

Anders zou dat "dikheids"-gen uit deze mensen gehaald moeten worden en bij kippen geinjecteerd. Konden we vette kippen kweken op 2 graankorrels per dag en was het wereldvoedselprobleem opgelost.
Je hebt wel mensen die steeds een hongergevoel blijven hebben, zelfs met een volle maag. Dit is nog steeds niet de echte oorzaak maar wel de aanleiding van het dik zijn.

Maar goed, deze gevallen zijn idd zodanig uitzonderlijk, dat we ze er niet mee hoeven te troosten. Twee plaatsjes betalen vind ik een billijke oplossing. Het is een soort verdogen vettaks.
pi_65721390
Denk dat ze nog blij mocht zijn dat ze niet als Cargo meegegaan is in het ruim als olifanttransport ofzo.

Ik heb in een ander stuk gelezen dat ze op de hoogte was dat ze twee stoelen moest boeken, maar de luchtvaartmaatschappij had gezegd dat ze maar 1 in rekening zouden brengen. Een paar dagen later kreeg ze dus alsnog de rekening dat ze de 2de stoel moest betalen. Tja, dan moet je niet eerst iets zeggen en dan iets anders doen. Aan de andere kant had de mevrouw in kwestie zich ook beter kunnen laten informeren vooraf.

Tja....mensen en fietsbellen zeg ik altijd maar...
pi_65723394
Dus ik krijg volgende keer korting? Ik weeg namelijk minder dan gemiddeld.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_65723675
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:18 schreef Metro2005 het volgende:
Dus ik krijg volgende keer korting? Ik weeg namelijk minder dan gemiddeld.
deel je een stoel?
pi_65723951
Best wel vreemd eigenlijk; voor een kilo teveel aan bagage moet je extra betalen, maar je krijgt geen korting als je minder dan gemiddeld weegt. Eigenlijk zouden ze personen en bagage moeten wegen en daarop de kosten baseren of gewoon überhaupt niet moeilijk doen over extra gewicht (tenzij iemand zo groot is dat ie niet in één stoeltje past).
pi_65723970
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:28 schreef rival het volgende:

[..]

deel je een stoel?
Had die vrouw echt 2 stoelen nodig? Blijkbaar niet want dat kon niet eens aangezien die stoelen ver uit elkaar stonden.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_65724006
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:37 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Had die vrouw echt 2 stoelen nodig? Blijkbaar niet want dat kon niet eens aangezien die stoelen ver uit elkaar stonden.
en dat hebben ze aangepast... was een administratieve fout. er is gewoon een plek gewisseld.

heb je de foto gezien? die past niet in 1 stoel hoor
pi_65724469
Te dikke en ook mensen die slecht ter been zijn mogen wat mij betreft het vliegtuig niet in; in geval van nood zullen zij de doorstroom van vluchtende mensen tegenhouden.
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:56:43 #47
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_65724579
Hoezo discriminatie ? Ze is te dik om in een normale stoel te passen zonder daarbij een ander te hinderen. Je zult er maar naast zitten, zelfs áls ze haar dikke gat in de stoel geperst krijgt dan hangt ze met de rest van haar lijf minstens tot over de helft van jouw stoel.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:07:29 #48
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_65724892
Een soort; De vervuiler betaald principe. Dat is bijna overal geaccepteerd!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:15:41 #49
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65725101
Prima ontwikkeling!

En ik vraag me dan ook af wat de volgende ontwikkeling zal zijn. Domme mensen die meer moeten betalen voor scholing omdat ze de lesstof minder snel verwerken en meer aandacht opeisen? Mensen die niet genoeg sporten die meer moeten betalen voor hun ziektekostenverzekering? Lelijke mensen die meer moeten betalen voor een biertje in de kroeg omdat ze het uitzicht en dus het plezier van anderen verpesten? Marokkanen die massaal gedeporteerd worden, omdat ze met hun asociale, criminele gedrag een te grote last vormen voor de Nederlandse samenleving?

Jahoor, ik zie het wel zitten!
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_65725114
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:53 schreef Nytro het volgende:
Te dikke en ook mensen die slecht ter been zijn mogen wat mij betreft het vliegtuig niet in; in geval van nood zullen zij de doorstroom van vluchtende mensen tegenhouden.
Dat is ook zo met sommige bejaarden en gehandicapten, die kan je op die grond dan ook weigeren.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 februari 2009 @ 11:16:59 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65725135
Die reacties hier.
pi_65725551
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:15 schreef Lemmeb het volgende:
Prima ontwikkeling!
Mensen die niet genoeg sporten die meer moeten betalen voor hun ziektekostenverzekering?
Mwah is al het geval; als chronische zieke betaal ik aan de levensverzekering van mijn hypotheek 20.000 meer en betaal het dubbele aan mijn zorgverzekering; wat mij betreft worden ze daar een stuk strenger is en laten ze rokers en ongezonde mensen ook veel meer betalen; nu is de verhouding scheef.
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:36:21 #53
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_65736149
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:51 schreef LXIV het volgende:
Wat mij betreft worden dikke mensen helemaal geweerd uit de luchtvaart. Sleep ze maar op de vaste route's achter zeeschepen aan. Dat is goed genoeg.

En als ze dan na 4 maanden in Japan zijn aangekomen moet eerst al dat koraal en die schelpen van hun huid gebikt worden. Die kunnen dan weer aan de meeuwen gevoerd worden.
Ga eens naar GeenStijl ofzo.
pi_65766134
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:51 schreef LXIV het volgende:

donderdag 5 februari 2009 @ 15:59:22 #55
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_65769756
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:29 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Mwah is al het geval; als chronische zieke betaal ik aan de levensverzekering van mijn hypotheek 20.000 meer en betaal het dubbele aan mijn zorgverzekering; wat mij betreft worden ze daar een stuk strenger is en laten ze rokers en ongezonde mensen ook veel meer betalen; nu is de verhouding scheef.
Laat me raden, je bent blind?
pi_68430602
Hoe denk je dat een dik persoon hier over denkt? Voor een dik persoon is het ook geen pretje om opgevouwen te zitten in een te kleine stoel. Zeker niet om iemand last te verzorgen; dat zou ik heel rot vinden. Ik ben zelf 260kg/1.78m en reserveer altijd 2 stoelen, en meestal betaal ik voor dat. Ik denk niet dat ik iemand overlast bezorg...
pi_68430787
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:10 schreef edino het volgende:
Hoe denk je dat een dik persoon hier over denkt? Voor een dik persoon is het ook geen pretje om opgevouwen te zitten in een te kleine stoel. Zeker niet om iemand last te verzorgen; dat zou ik heel rot vinden. Ik ben zelf 260kg/1.78m en reserveer altijd 2 stoelen, en meestal betaal ik voor dat. Ik denk niet dat ik iemand overlast bezorg...
Daarom moet je dus twee stoelen nemen
  maandag 27 april 2009 @ 18:19:36 #58
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68430836
quote:
  maandag 27 april 2009 @ 18:36:31 #59
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_68431247
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:29 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Probleem is dat dat niet bij te houden is, want waar leg je de grens? Als we jouw redenering verder volgen kunnen we ook mensen die in oudere auto's of auto's van een minder goed merk meer laten betalen, omdat zij meer kans hebben op een ongeluk. Of mensen die zonder helm op fietsen.

@edino: Ik denk echter wel dat je een van de weinige bent die zich zoiets wil en kan veroorloven.
Wie dit leest is alfabeet.
pi_68432204
Ergens is het terecht
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_68432449
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ergens is het terecht

Is ook zo, al vind ik een aantal reacties hier stuitend.
pi_68432839
mensen die overgewicht of obesitas een ziekte noemen waar je niks aan kunt doen moeten zich schamen.

http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o5169n25472.html

dit is vanaf de jaren 90, heb ook data gezien die vanaf de jaren 60/70 tot nu een beeld gaven en dan was de stijging nog extremer.

kortom, in 95% van de gevallen betrefd het een ziekte aan karakter.
kies je ervoor om dik te zijn, accepteer dan de gevolgen ook....
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 april 2009 @ 19:31:20 #63
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68433033
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:26 schreef hverburg84 het volgende:
mensen die overgewicht of obesitas een ziekte noemen waar je niks aan kunt doen moeten zich schamen.

dit is vanaf de jaren 90, heb ook data gezien die vanaf de jaren 60/70 tot nu een beeld gaven en dan was de stijging nog extremer.

Je hebt dezelfde staatjes voor kanker. Is dat ook geen ziekte dan?
  maandag 27 april 2009 @ 19:38:58 #64
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68433318
Ik kom soms over als een klootzak die een hekel heeft aan dikke mensen dikke mensen maar dat is niet zo. Ik vind dat ieder mens het recht heeft om te doen met zijn leven wat hij wil.

Ben je een levensgenieter? Prima! Echter dan moet je ook niet gaan klagen pover de consequenties zoals in het vliegtuig niet hetzelfde comfort voor dezelfde prijs krijgen als de dunne medemens, of over het feit dat de meerderheid van de mensen je minder aantrekkelijk vindt dan een slank persoon.
pi_68435375
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je hebt dezelfde staatjes voor kanker. Is dat ook geen ziekte dan?
Hij zegt 'ziekte waar je niks aan kan doen'. Wat in overgewicht in de meeste gevallen wel mogelijk is in tegenstelling tot kanker (als je het al hebt dus, niet de aanloop er naartoe). En dat zelfs met weinig ingrijpende middelen, ook in tegenstelling tot kanker.
  maandag 27 april 2009 @ 20:40:36 #66
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_68435899
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:15 schreef Lemmeb het volgende:
Prima ontwikkeling!

En ik vraag me dan ook af wat de volgende ontwikkeling zal zijn. Domme mensen die meer moeten betalen voor scholing omdat ze de lesstof minder snel verwerken en meer aandacht opeisen? Mensen die niet genoeg sporten die meer moeten betalen voor hun ziektekostenverzekering? Lelijke mensen die meer moeten betalen voor een biertje in de kroeg omdat ze het uitzicht en dus het plezier van anderen verpesten? Marokkanen die massaal gedeporteerd worden, omdat ze met hun asociale, criminele gedrag een te grote last vormen voor de Nederlandse samenleving?

Jahoor, ik zie het wel zitten!
als je nu ook nog je snor later groeien stem ik op jou
ik heb niets tegen dikke mensen; maar je ziet ze wel altijd en overal eten. ook op kantoor, moet je eens die schuiven opentrekken , maar voor de rest is het wel altijd cola light hoor, van 10u 's ochtends
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 april 2009 @ 20:42:02 #67
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68435959
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:28 schreef waht het volgende:

[..]

Hij zegt 'ziekte waar je niks aan kan doen'. Wat in overgewicht in de meeste gevallen wel mogelijk is in tegenstelling tot kanker (als je het al hebt dus, niet de aanloop er naartoe). En dat zelfs met weinig ingrijpende middelen, ook in tegenstelling tot kanker.
Die toevoeging heeft uberhaupt al geen correlatie met de staatjes.
  maandag 27 april 2009 @ 20:42:27 #68
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68435972
En terecht! De gebruiker betaalt!

Tevens vind ik dat lelijke mensen meer moeten betalen op het terras!
pi_68436130
Tja, ik haal dat gewicht nog niet met drie koffers erbij, maar ik moet betalen voor die twee extra koffers. Dus zo vreemd vind ik het niet, bij extreem overgewicht.
pi_68436215
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:28 schreef waht het volgende:

[..]

Nah, dat is dan wel weer erg simpel gesteld hoor. Vind jij een depressie ook iets waar je zelf uit moet komen?

Obesitas gaat vaak gepaard met een extreem negatief zelfbeeld. En dat krijg je niet weg met 'gewoon de knop om'. Er is wel iets meer voor nodig dan stoppen met eten
pi_68436300
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die toevoeging heeft uberhaupt al geen correlatie met de staatjes.
Klopt, en nu? Het gaat over de vergelijking met kanker, die staatjes heb ik niet eens bekeken.
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nah, dat is dan wel weer erg simpel gesteld hoor. Vind jij een depressie ook iets waar je zelf uit moet komen?

Obesitas gaat vaak gepaard met een extreem negatief zelfbeeld. En dat krijg je niet weg met 'gewoon de knop om'. Er is wel iets meer voor nodig dan stoppen met eten
Swetsenegger maakte de vergelijking met kanker, dat daarin blijkbaar eenzelfde trend kan worden waargenomen, en dat het daarom dus ook geen ziekte zou zijn volgens de redenering van de meneer die hij quotte. Geen geldige vergelijking, wat mij betreft.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 april 2009 @ 20:51:07 #72
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68436427
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef waht het volgende:

[..]

Klopt, en nu?
Dat zijn post dus belachelijk was, en dat vertelde ik hem in mijn reactie. NU wil jij DAAR weer wat over zeggen, maar aangezien we het al eens zijn over stap 1 is dat dus nutteloos.
  maandag 27 april 2009 @ 21:16:42 #73
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68437540
Trouwens, lichamelijk gehandicapten mogen voortaan ook wel wat meer belasting betalen. De gebruiker betaalt!
pi_68437617
Bij RyanAir is er een maximum aan het aantal mensen met een lichamelijke beperking per vlucht.
pi_68437694
Cool ! Dan hebben ze ook recht op 2 x service en 2x air-miles.
  maandag 27 april 2009 @ 21:21:15 #76
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68437741
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef Isegrim het volgende:
Bij RyanAir is er een maximum aan het aantal mensen met een lichamelijke beperking per vlucht.
En terecht. Moet je je eens voorstellen dat tien van die mankpoten en hun rolstoelen met dezelfde vlucht mee willen. Dan betaal je ineens geen 31 maar 33,50 voor je stoeltje! En dan heb ik het nog niet eens over de ergernis die die lui veroorzaken, doordat ze rare geluiden maken en de hele tijd in de weg zitten.
pi_68437802
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef Bankfurt het volgende:
Cool ! Dan hebben ze ook recht op 2 x service en 2x air-miles.
Twee maaltijden, zodat ze nog dikker worden.
  maandag 27 april 2009 @ 21:22:58 #78
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68437820
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Myth Busted
quote:
Emotionele eters houden zichzelf voor de gek

Troosteten. Het woord wordt te pas en te onpas gebruikt als reden voor overgewicht en obesitas. Een overtrokken begrip, vindt psychologe Denise de Ridder die samen met Catharine Evers onderzoek deed naar het fenomeen. Op de Culturele Zondag van 19 april belicht zij een andere kant van het verschijnsel.

“Er is al veel onderzoek naar emotioneel eten gedaan. Daaruit zou blijken dat sommige mensen naar eten grijpen als ze negatieve emoties ervaren. Ze eten dus ook als ze geen honger hebben. Daardoor lopen ze het risico op overgewicht. Ze worden ook wel emotionele eters genoemd. Eén van die onderzoeken maakte gebruik van vragenlijsten waarin mensen moesten aangeven wanneer ze zich naar voelden, wat ze dan aten en of er een verband bestond tussen beide. Dit soort tests lijken niet waterdicht, want je herinneren hoe je je eerder voelde en wat je gegeten hebt, is bijzonder moeilijk.”

Heb je daarom zelf ook een onderzoek gedaan?

“Ja, in ons eerste onderzoek maakten we gebruik van experimenten waarin we bij de deelnemers eerst negatieve emoties als verdriet of boosheid opwekten. Vervolgens kregen ze in een zogeheten smaaktest eten voorgeschoteld waarvan ze zo veel mochten proeven als ze zelf wilden. Er bleek geen enkel verschil in de hoeveelheid die zij aten en wat de mensen aten bij wie geen naar gevoel was opgewekt.”

Waarom zien sommige mensen zichzelf dan als een emotionele eter?

“Het antwoord op die vraag hebben we gevonden door de deelnemers, die zichzelf als emotionele eter beschouwen, in een dagboekje te laten bijhouden hoeveel tussendoortjes ze eten per dag. Uit dit onderzoek konden we afleiden dat mensen vooral uit gewoonte meer gaan snacken, en niet als gevolg van nare gevoelens. Het lijkt er op dat deze mensen zich zorgen maken over hun eetgedrag en een legitieme reden zoeken voor dit snacken. Dat is niet zo gek. Tegenwoordig wordt iedereen bestookt met gezondheidsinformatie en wordt er van je verwacht dat je let op wat je eet, omdat er nou eenmaal veel te eten valt. Jezelf een emotionele eter noemen, is dan een excuus voor die paar kilo’s die erbij kunnen komen. Mensen snappen heel goed dat gezond eten belangrijk is, ze maken zich er zorgen over, maar ze voelen zich niet in staat om hier ook daadwerkelijk iets aan te doen. Sterker nog, omdat ze weten dat het slecht voor ze is, lijken mensen het snacken strategisch in te zetten om zichzelf te kunnen belonen na een zware week.”

Dat klinkt alsof mensen zichzelf voor de gek houden?

“Het is in ieder geval iets anders dan emotioneel eten. Dat zien we sterk terug in ons huidige onderzoek. Twee groepen moesten bijvoorbeeld dezelfde opdrachtjes doen in het lab, maar bij een aantal gaven we aan dat er iets mis was gegaan en dat ze het taakje opnieuw moesten doen. Doordat ze langer moesten doorwerken, aten deze deelnemers vervolgens meer dan de andere groep, als een soort beloning.”

Emotioneel eten bestaat dus niet!

“Er is zeker wel een verband tussen emoties en eten, maar het is niet waar dat akelige gevoelens daadwerkelijk automatisch leiden tot meer eten. Daar vinden wij geen bewijs voor en bij andere onderzoeken is het heel wisselend. Veel mensen denken wel dat ze eten uit emotie en dat dit daadwerkelijk helpt, maar in feite tobben ze alleen maar over het eten wat ze vervolgens afschuiven op nare gevoelens.”

Troost eten eigenlijk?

“Nee. Natuurlijk geeft eten een gevoel van verzadiging, maar dat is iets anders. De gewoonte is iets van deze tijd, waarin overal wat te snaaien valt. Ik denk dat mensen een schaal met hapjes niet snel kunnen overslaan, terwijl ze geen behoefte naar die snacks zouden hebben als de schaal er niet zou staan. Het zou goed nieuws zijn als men zou bewijzen dat je er wel gelukkiger van kan worden. We zouden dit vervolgens zelfs in een bepaalde mate kunnen propageren. Maar mensen voelen zich niet beter, ze voelen zich eerder schuldig. Ze weten dat ze het verkeerde middel hebben gebruikt.”
http://www.ublad.uu.nl/WebObjects/UOL.woa/1/wa/Ublad?id=1035779
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 april 2009 @ 21:24:57 #79
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68437900
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:22 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Twee maaltijden, zodat ze nog dikker worden.
Van die vliegtuig maaltijden ga je alleen een week aan de racekak
  maandag 27 april 2009 @ 21:26:33 #80
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68437974
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nooit last van gehad. En ik eet er altijd drie.
pi_68438006
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik vind het iha wel meevallen. Heb tot nu toe slechts eenmaal iets gehad wat echt smerig was. Tip: bestel de vegamaaltijd. Daar wordt doorgaans meer aandacht aan besteed.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 april 2009 @ 21:28:03 #82
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68438041
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:26 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nooit last van gehad. En ik eet er altijd drie.
Misschien ligt het dan aan het feit dat wanneer je langer bent dan 1.56 je ook met 45 kilo niet normaal kan zitten en je darmen daar zo van naar de klote gaan als je langer dan 5 uur in een krampachtige houding zit.
  maandag 27 april 2009 @ 21:28:25 #83
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68438055
Aan een bak groeten met noten kun je ook niet echt veel verneuken.
  maandag 27 april 2009 @ 21:28:34 #84
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68438066
Rijst met kip, ik vind het wel te doen altijd. 't Kan nog veel erger.

Ik vraag, en krijg, altijd twee maaltijden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 27 april 2009 @ 21:29:20 #85
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68438109
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Misschien ligt het dan aan het feit dat wanneer je langer bent dan 1.56 je ook met 45 kilo niet normaal kan zitten en je darmen daar zo van naar de klote gaan als je langer dan 5 uur in een krampachtige houding zit.
Nee, dat lijkt me sterk, aangezien ik langer ben dan 1m56 en meer weeg dan 45 kg.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 april 2009 @ 21:30:11 #86
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68438147
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt me sterk, aangezien ik langer ben dan 1m56 en meer weeg dan 45 kg.
En je vind dat je comfortabel zit?? Het vliegtuig is het enige vervoermiddel dat ik ken waarbij ze met regelmaat filmpjes laten zien dat je op moet staan omdat anders je poten voor het eind van de vlucht van je lijf afrotten wegens trombose.
pi_68438151
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hmja, daar heb ik altijd ook wel last van met lange vluchten. Buikpijn door het de hele tijd in dezelfde houding zitten.
  maandag 27 april 2009 @ 21:40:40 #88
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_68438668
quote:
Je BMI is 82?
pi_68440767
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:40 schreef Sander het volgende:

[..]

Je BMI is 82?
dan zal die niet oud worden
  donderdag 30 april 2009 @ 00:03:45 #90
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_68517457
Ik voel wel mee met de dame in kwestie. Iedereen die geen gemiddelde afmetingen heeft en ervaring heeft met intercontinentale (nacht)vluchten in economy heeft ongetwijfeld meermaals gevloekt in zijn/haar leven. Zelf heb ben ik +/- 2m en heb ik vooral lange benen. Ik heb al gehad dat ik gewoon niet recht kon zitten met mijn benen en ik vooral heel blij was dat mijn vriendin naast me zat zodat ik wat van haar plaats kon innemen ipv de plaats van iemand die ik niet ken.

En dan zie je heren/dames van 1m65 zitten op de plaatsen bij de nooduitgang

Ik vind het niet meer dan terecht dat ze klacht indient. 2 stoelen ver uit elkaar aanbieden en eisen dat je beide stoelen betaalt Menselijke fout of niet, dit is écht te genant voor woorden. Die 200 extra euro bezorgen die maatschappij wel een bijzonder negatief imago.
When all things seem to end, the future still remains..
pi_68517734
Genoeg mensen kunnen er niks aan doen dat ze dik zijn.

Overigens als "dikke mensen" was veranderd in "islamieten" was de wereld te klein geweest.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_68518761
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:10 schreef JohnDope het volgende:

Overigens als "dikke mensen" was veranderd in "islamieten" was de wereld te klein geweest.

Waarom zouden islamieten moeten betalen voor 2 stoeltjes in het vliegtuig?
pi_68518884
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:46 schreef waht het volgende:

[..]

Laat ik nou eens een keertje niet deze open deur in trappen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_68778298
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:26 schreef hverburg84 het volgende:

Ik las ook ergens dat 1 op de 10 mensen met overgewicht er niets aan kunnen doen.
Waarschijnlijk als je het aan 10 mensen zou vragen, dat er minstens 4 zijn die precies hetzelfde zouden zeggen!
  maandag 22 februari 2010 @ 11:26:26 #95
276860 Fuzzlet
all art is quite useless
pi_78296884
Of obesitas erfelijk, psychisch of over jezelf is afgeroepen lijkt mij van gering belang. Als je horizontaal veel ruimte inneemt is het voor jezelf niet prettig om geplet te worden in een kleine stoel waarbij je lichaamsvet op de armleuning hangt en daarbij heb je ook de nog de schaamte dat degene naast je tegen het raam aan wordt geduwd door dat grote lijf en je dus continu chagerijnig aan blijft kijken.

Ik had dit gisteren in de IC vanuit Berlijn, ik ben na 5 minuten opgestaan en heb de treinconducteur om een nieuwe stoel gevraagd. Obesitasman gelukkig, want er kwam niemand op de stoel naast hem zitten (die had ik nl gereserveerd) en ik kon gelukkig een stoel vinden naast iemand met een normaal postuur. Als je zo groot bent moet je gewoon voor twee stoelen betalen: je neemt gewoon meer ruimte in en belast anderen met je proporties.
Truth is stranger than fiction
  maandag 22 februari 2010 @ 12:09:42 #96
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_78298340
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:10 schreef JohnDope het volgende:

Onzin. Of zijn ze overvallen door forcefeeders met een slang en een trechter? Het ligt gewoon een aan het karakter.

Overigens vind ik het wel erg dat deze mensen hierom vaak als persoon helemaal worden afgeschreven.
  maandag 22 februari 2010 @ 12:36:28 #97
3542 Gia
User under construction
pi_78299214
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:13 schreef Lychee_ het volgende:

[..]

Bron

Hahhaha, ik moest echt lachen om dit bericht.
Ik hoop dat ze nog heeft mee kunnen reizen aangezien ze niet in 1 stoel past.
Maar ik vind de regel heel begrijpelijk. Helemaal geen discriminatie!
Ik vind de regel goed, maar alleen als het vliegtuig volgeboekt is. Als er toch al vrije stoelen zijn, moet dit natuurlijk niet hoeven.

Maar deze uitvoering slaat natuurlijk nergens op. Zij heeft nu moeten betalen voor een stoel waar ze geen gebruik van heeft kunnen maken. Terecht dat ze dit aanvecht.
pi_78299251

Terecht

Let goed op de leuning
  maandag 22 februari 2010 @ 12:38:00 #99
3542 Gia
User under construction
pi_78299271
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:46 schreef waht het volgende:

[..]

Heb je het gros van die vrouwen al eens bekeken?
Was de beoogde breedte voor die stoeltjes niet 40 cm? Ik zie hier op de markt altijd heel veel Islamitische vrouwen lopen die daar ruim boven zitten.
  maandag 22 februari 2010 @ 12:40:00 #100
3542 Gia
User under construction
pi_78299327
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:37 schreef Idiota het volgende:
[ afbeelding ]

Terecht
Goeie foto. Maakt duidelijk dat dit echt nodig is.

Of iemand er wel of niet iets aan kan doen dat hj/zij zo dik is, is geen zaak van de vliegmaatschappij, maar van de ziektekostenverzekering. Dan moet een verzekering daar maar aan meebetalen. Dat gebeurt nu ook voor aanpassingen van dikke mensen. Komt er gewoon een aanpassing bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')