Ik vind het iha wel meevallen. Heb tot nu toe slechts eenmaal iets gehad wat echt smerig was. Tip: bestel de vegamaaltijd. Daar wordt doorgaans meer aandacht aan besteed.quote:Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Van die vliegtuig maaltijden ga je alleen een week aan de racekak
Misschien ligt het dan aan het feit dat wanneer je langer bent dan 1.56 je ook met 45 kilo niet normaal kan zitten en je darmen daar zo van naar de klote gaan als je langer dan 5 uur in een krampachtige houding zit.quote:Op maandag 27 april 2009 21:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nooit last van gehad. En ik eet er altijd drie.
Nee, dat lijkt me sterk, aangezien ik langer ben dan 1m56 en meer weeg dan 45 kg.quote:Op maandag 27 april 2009 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien ligt het dan aan het feit dat wanneer je langer bent dan 1.56 je ook met 45 kilo niet normaal kan zitten en je darmen daar zo van naar de klote gaan als je langer dan 5 uur in een krampachtige houding zit.
En je vind dat je comfortabel zit?? Het vliegtuig is het enige vervoermiddel dat ik ken waarbij ze met regelmaat filmpjes laten zien dat je op moet staan omdat anders je poten voor het eind van de vlucht van je lijf afrotten wegens trombose.quote:Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me sterk, aangezien ik langer ben dan 1m56 en meer weeg dan 45 kg.
Hmja, daar heb ik altijd ook wel last van met lange vluchten. Buikpijn door het de hele tijd in dezelfde houding zitten.quote:Op maandag 27 april 2009 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien ligt het dan aan het feit dat wanneer je langer bent dan 1.56 je ook met 45 kilo niet normaal kan zitten en je darmen daar zo van naar de klote gaan als je langer dan 5 uur in een krampachtige houding zit.
Je BMI is 82?quote:Op maandag 27 april 2009 18:10 schreef edino het volgende:
Hoe denk je dat een dik persoon hier over denkt? Voor een dik persoon is het ook geen pretje om opgevouwen te zitten in een te kleine stoel. Zeker niet om iemand last te verzorgen; dat zou ik heel rot vinden. Ik ben zelf 260kg/1.78m en reserveer altijd 2 stoelen, en meestal betaal ik voor dat. Ik denk niet dat ik iemand overlast bezorg...
Waarom zouden islamieten moeten betalen voor 2 stoeltjes in het vliegtuig?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:10 schreef JohnDope het volgende:
Genoeg mensen kunnen er niks aan doen dat ze dik zijn.
Overigens als "dikke mensen" was veranderd in "islamieten" was de wereld te klein geweest.
Laat ik nou eens een keertje niet deze open deur in trappen.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:46 schreef waht het volgende:
[..]
Waarom zouden islamieten moeten betalen voor 2 stoeltjes in het vliegtuig?
Ik las ook ergens dat 1 op de 10 mensen met overgewicht er niets aan kunnen doen.quote:Op maandag 27 april 2009 19:26 schreef hverburg84 het volgende:
mensen die overgewicht of obesitas een ziekte noemen waar je niks aan kunt doen moeten zich schamen.
http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o5169n25472.html
dit is vanaf de jaren 90, heb ook data gezien die vanaf de jaren 60/70 tot nu een beeld gaven en dan was de stijging nog extremer.
kortom, in 95% van de gevallen betrefd het een ziekte aan karakter.
kies je ervoor om dik te zijn, accepteer dan de gevolgen ook....
Onzin. Of zijn ze overvallen door forcefeeders met een slang en een trechter? Het ligt gewoon een aan het karakter.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:10 schreef JohnDope het volgende:
Genoeg mensen kunnen er niks aan doen dat ze dik zijn.
Overigens als "dikke mensen" was veranderd in "islamieten" was de wereld te klein geweest.
Ik vind de regel goed, maar alleen als het vliegtuig volgeboekt is. Als er toch al vrije stoelen zijn, moet dit natuurlijk niet hoeven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:13 schreef Lychee_ het volgende:
[..]
Bron
Hahhaha, ik moest echt lachen om dit bericht.
Ik hoop dat ze nog heeft mee kunnen reizen aangezien ze niet in 1 stoel past.
Maar ik vind de regel heel begrijpelijk. Helemaal geen discriminatie!
Heb je het gros van die vrouwen al eens bekeken?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:46 schreef waht het volgende:
[..]
Waarom zouden islamieten moeten betalen voor 2 stoeltjes in het vliegtuig?
Goeie foto. Maakt duidelijk dat dit echt nodig is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |