FOK!forum / Gaming / Wat is de Power-up snelheid bij een PC spel?
widmfan7dinsdag 3 februari 2009 @ 14:04
Weet iemand wat je daarmee kan veranderen in een spel?
Remakedinsdag 3 februari 2009 @ 14:05
De wat?
disjfadinsdag 3 februari 2009 @ 14:06
Bij mij meestal 65 graden
mstxdinsdag 3 februari 2009 @ 14:07
85 km/h
GIdinsdag 3 februari 2009 @ 14:09
23 kilowattuur.
jogydinsdag 3 februari 2009 @ 14:09
Meteen na het aanraken van een rode paddestoel.
Koepertdinsdag 3 februari 2009 @ 14:10
Eén week. Maar soms ook een banaan.
Netsplitterdinsdag 3 februari 2009 @ 14:11
Cheaten is lame.
GIdinsdag 3 februari 2009 @ 14:13
Of Kroepoek met sambal.
Ferrrdinsdag 3 februari 2009 @ 14:13
supersaiyen 3?
jogydinsdag 3 februari 2009 @ 14:13
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
Cheaten is lame.
Tenzij het een echt spange chick is natuurlijk
JohnnyKnoxvilledinsdag 3 februari 2009 @ 14:14
Soms zit er zo'n sjiek hendige "Turbo" knop voorop je kast.
Als je die indrukt loopt je 386 opeens dubbel zo snel.
__Saviour__dinsdag 3 februari 2009 @ 14:15
Als je eenmaal OVER 9000 zit gaat het snel
  ▲
▲ ▲
Klaas.Kopkaasdinsdag 3 februari 2009 @ 14:15
Ze zeggen dat het met viagra soms sneller gaat en langer blijft duren.
pfafdinsdag 3 februari 2009 @ 14:15
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Soms zit er zo'n sjiek hendige "Turbo" knop voorop je kast.
Als je die indrukt loopt je 386 opeens dubbel zo snel.
Geniaal was dat ja!
GIdinsdag 3 februari 2009 @ 14:16
-> -> -> AB Laat Lui Kang heel snel naar voren springen terwijl hij "AYEYAY" schreeuwt.
pfafdinsdag 3 februari 2009 @ 14:16
IDDQD?
Netsplitterdinsdag 3 februari 2009 @ 14:17
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:16 schreef GI het volgende:
-> -> -> AB Laat Lui Kang heel snel naar voren springen terwijl hij "AYEYAY" schreeuwt.
Bicycle kick toch??
GIdinsdag 3 februari 2009 @ 14:18
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:17 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Bicycle kick toch??
Volgens mij was dat <-<- ->-> AB
__Saviour__dinsdag 3 februari 2009 @ 14:19
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Soms zit er zo'n sjiek hendige "Turbo" knop voorop je kast.
Als je die indrukt loopt je 386 opeens dubbel zo snel.
Oe dat ik ook. Die van mij ging van 25Mhz naar een loeisnelle 33Mhz!
veldmuisdinsdag 3 februari 2009 @ 14:19
Ik vind dit topic opwindend .
Shoombakdinsdag 3 februari 2009 @ 14:20
Die rode knop achterop heeft het gewenste resultaat.
Dennis_enzodinsdag 3 februari 2009 @ 14:20
IDDQD + IDKFA
Netsplitterdinsdag 3 februari 2009 @ 14:21
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:19 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind dit topic opwindend .
En terecht
jogydinsdag 3 februari 2009 @ 14:22
Zal hij nog komen uitleggen wat ie nou bedoelt?
BreakSpeardinsdag 3 februari 2009 @ 14:23
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:22 schreef jogy het volgende:
Zal hij nog komen uitleggen wat ie nou bedoelt?
Ik denk dat jullie hem net weg hebben gejaagd.
pfafdinsdag 3 februari 2009 @ 14:23
__Saviour__dinsdag 3 februari 2009 @ 14:24
boem-dikkiedinsdag 3 februari 2009 @ 14:25
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:18 schreef GI het volgende:

[..]

Volgens mij was dat <-<- ->-> AB
Alleen bij de bicycle kick maakte hij ongeveer dit geluid:

OEILOEILOEIHIIHIIIIHIII
Roflpantoffeldinsdag 3 februari 2009 @ 14:26
tvp!
speknekdinsdag 3 februari 2009 @ 14:30
Broly's power-up snelheid is oneindig.

JohnnyKnoxvilledinsdag 3 februari 2009 @ 14:30
Volgens mij hebben ze een PhenomII al tot 6GHz geklokt, misschien is dat wel de PowerUp snelheid.
pfafdinsdag 3 februari 2009 @ 14:31
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:30 schreef speknek het volgende:
Broly's power-up snelheid is oneindig.

[ afbeelding ]
! 3 cm en ik had koffie op m'n toetsenbord.
GIdinsdag 3 februari 2009 @ 14:32
quote:
Special Moves

High Fireball: Forward, Forward, High Punch.
(Can be done in the air)
Low Fireball: Forward, Forward, Low Punch.
Flying Kick: Forward, Forward, High Kick.
Bicycle Kick: Hold Low Kick for 5 seconds and release.
Koepertdinsdag 3 februari 2009 @ 14:32
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:20 schreef Dennis_enzo het volgende:
IDDQD + IDKFA
Doom
VoreGdinsdag 3 februari 2009 @ 14:35
DNCashman
GIdinsdag 3 februari 2009 @ 14:37
LSL1: Ctrl-Alt-X.
SicSicSicsdinsdag 3 februari 2009 @ 14:39
'unite the clans' sneller kon het niet!
Mr.Noodledinsdag 3 februari 2009 @ 14:40
d.m.v de konami code: <UP> <UP> <DOWN> <DOWN> <LEFT> <RIGHT> <LEFT> <RIGHT> <A> <B>
FreedonNadddinsdag 3 februari 2009 @ 14:46
Het antwoord is 42
Frollodinsdag 3 februari 2009 @ 14:46
1.21 gigawatt
JohnnyKnoxvilledinsdag 3 februari 2009 @ 14:47
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef Frollo het volgende:
1.21 gigawatt
Het aantal Watts geeft het vermogen aan, niet de snelheid, stomme nerd.

*bril hoger op neus duwt*
Frollodinsdag 3 februari 2009 @ 14:48
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Het aantal Watts geeft het vermogen aan, niet de snelheid, stomme nerd.

*bril hoger op neus duwt*
In een PC spel is alles anders.
__Saviour__dinsdag 3 februari 2009 @ 14:49
Netsplitterdinsdag 3 februari 2009 @ 14:49
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef Frollo het volgende:
1.21 gigawatt
Veelste weinig voor een Tesla Coil.
__Saviour__dinsdag 3 februari 2009 @ 14:52
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:49 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Veelste weinig voor een Tesla Coil.
wel genoeg voor een flux capacitor
Mrakz0rdinsdag 3 februari 2009 @ 14:52
Topic full of win
Yggiedinsdag 3 februari 2009 @ 14:52
50 hectoliter Texels zuiglam Jan! EN VOOR JE MOEDER OOK!
Netsplitterdinsdag 3 februari 2009 @ 14:54
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:52 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

wel genoeg voor een flux capacitor
Hoeveel mannetjes kan je dan in 1 keer killen??
__Saviour__dinsdag 3 februari 2009 @ 14:56
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Hoeveel mannetjes kan je dan in 1 keer killen??
Over 9000!
JohnnyKnoxvilledinsdag 3 februari 2009 @ 15:00
Met een welgeplaatst potloodstreepje unlock je trouwens nog eens 4 pipes.
Frollodinsdag 3 februari 2009 @ 15:02
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:56 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Over 9000!
9001 om precies te zijn.
Mrakz0rdinsdag 3 februari 2009 @ 15:06
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:02 schreef Frollo het volgende:

[..]

9001 om precies te zijn.
9001.41

Maar toen had ik ook een silver belt-buckle
disjfadinsdag 3 februari 2009 @ 15:06
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
9001.41
En als we zo door gaan hebben we straks allemaal geel haar

__Saviour__dinsdag 3 februari 2009 @ 15:06
xyzzy [shift] [enter]
urseldinsdag 3 februari 2009 @ 15:07
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef disjfa het volgende:

[..]

En als we zo door gaan hebben we straks allemaal geel haar

[ afbeelding ]
Hoe krijg je dat voor mekaar.. Met de gewone power-up lukt me dat nooit..
Roflpantoffeldinsdag 3 februari 2009 @ 15:17
Heerlijk, topic loopt helemaal uit de hand.
__Saviour__dinsdag 3 februari 2009 @ 15:21
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:17 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heerlijk, topic loopt helemaal uit de hand.
Mods are asleep!
Netsplitterdinsdag 3 februari 2009 @ 15:23
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef disjfa het volgende:

[..]

En als we zo door gaan hebben we straks allemaal geel haar

[ afbeelding ]
Beter geel haar dan als een halve aap

Roflpantoffeldinsdag 3 februari 2009 @ 15:30
Vond het vroeger trouwens wel een erg toffe serie.
Mrakz0rdinsdag 3 februari 2009 @ 15:31
Waarom topic sluiten als ie zo hard loopt?
__Saviour__dinsdag 3 februari 2009 @ 15:32
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vond het vroeger trouwens wel een erg toffe serie.
ja ik ook, alleen die brilsmurf kon af en toe zo'n zeurkous zijn
lawlhalladinsdag 3 februari 2009 @ 15:32
ibtl
boem-dikkiedinsdag 3 februari 2009 @ 15:35
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vond het vroeger trouwens wel een erg toffe serie.
Heb laatst Dragonball en Dragonball GT nog weer helemaal gekeken.

Dragonball Z niet. Die heeft veel te veel langdurige en saaie saga's. Freeza saga. Tering wat was die saai.
__Saviour__dinsdag 3 februari 2009 @ 15:36
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb laatst Dragonball en Dragonball GT nog weer helemaal gekeken.

Dragonball Z niet. Die heeft veel te veel langdurige en saaie saga's. Freeza saga. Tering wat was die saai.
"De planeet zal over 5 minuten ontploffen....."
<10 afleveringen a 20 minuten later>
BOEM!
CasBdinsdag 3 februari 2009 @ 15:40
call cousin vinnie
Roflpantoffeldinsdag 3 februari 2009 @ 15:54
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Heb laatst Dragonball en Dragonball GT nog weer helemaal gekeken.

Dragonball Z niet. Die heeft veel te veel langdurige en saaie saga's. Freeza saga. Tering wat was die saai.
Vind GT ook wel tof. Binnenkort allemaal weer downloaden.
Boris_Karloffdinsdag 3 februari 2009 @ 16:17
Wie verplaatst hem naar onzin?
Mrakz0rdinsdag 3 februari 2009 @ 16:20
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wie verplaatst hem naar onzin?
Will do!

Ohnee.. ben geen mod.
boem-dikkiedinsdag 3 februari 2009 @ 17:24
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:36 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

"De planeet zal over 5 minuten ontploffen....."
<10 afleveringen a 20 minuten later>
BOEM!
Ja, en dan 10 afleveringen met oh my god, we're all gonna die omdat Freeza's blastball steeds groter werd.
EasyDakotadinsdag 3 februari 2009 @ 18:49
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:20 schreef Dennis_enzo het volgende:
IDDQD + IDKFA
Niemand IDCLIP? Door muren heen lopen is koning
Frollodinsdag 3 februari 2009 @ 18:57
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:49 schreef EasyDakota het volgende:

[..]

Niemand IDCLIP? Door muren heen lopen is koning
idspispopd in Doom 1
Dennis_enzodinsdag 3 februari 2009 @ 23:14
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:49 schreef EasyDakota het volgende:

[..]

Niemand IDCLIP? Door muren heen lopen is koning
Het liep altijd vast bij mij als ik het level uitliep ofzo
WurMdinsdag 3 februari 2009 @ 23:32
DNKROZ

Maar de power-up snelheid bij een pc is afhankelijk van het aantal cores in je geheugen. In een spel kun je daar onder anderen de resolutie van de AI mee veranderen.

[ Bericht 1% gewijzigd door WurM op 04-02-2009 00:19:56 (typo) ]
#ANONIEMwoensdag 4 februari 2009 @ 01:02
9000!
zquingwoensdag 4 februari 2009 @ 01:03
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Soms zit er zo'n sjiek hendige "Turbo" knop voorop je kast.
Als je die indrukt loopt je 386 opeens dubbel zo snel.
goede oude tijd
SicSicSicswoensdag 4 februari 2009 @ 09:45
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:49 schreef EasyDakota het volgende:
Niemand IDCLIP? Door muren heen lopen is koning
Daar liep het spel nog wel eens op vast! Als je te ver buiten het level ging lopen was het bij mij einde oefening. En met IDKFA had je toch alle sleutels!
#ANONIEMwoensdag 4 februari 2009 @ 09:55
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:45 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Daar liep het spel nog wel eens op vast! Als je te ver buiten het level ging lopen was het bij mij einde oefening. En met IDKFA had je toch alle sleutels!
je had alles, wapens + items..
intraxzwoensdag 4 februari 2009 @ 10:00
Waar gaat dit over. HUH ik snap der niets van hahahahahaaa ::ddD:D
Netsplitterwoensdag 4 februari 2009 @ 10:04
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:32 schreef WurM het volgende:
DNKROZ

Maar de power-up snelheid bij een pc is afhankelijk van het aantal cores in je geheugen. In een spel kun je daar onder anderen de resolutie van de AI mee veranderen.
Briljante code was dat idd.
Moest je daar de mipmapcode niet voor weten zodat je de y-axis goed kan afstellen??
JohnnyKnoxvillewoensdag 4 februari 2009 @ 10:06
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:00 schreef intraxz het volgende:
Waar gaat dit over. HUH ik snap der niets van hahahahahaaa ::ddD:D
LMB-rondje-rondje-driehoek-Rtrigger voor een intelligentieboost van +25.
WurMwoensdag 4 februari 2009 @ 10:54
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:04 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Moest je daar de mipmapcode niet voor weten zodat je de y-axis goed kan afstellen??
Afhankelijk van de verbinding. Als je een hack-modem hebt, wordt dat voor je gedaan.
Netsplitterwoensdag 4 februari 2009 @ 11:00
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:54 schreef WurM het volgende:

[..]

Afhankelijk van de verbinding. Als je een hack-modem hebt, wordt dat voor je gedaan.
Maar een rechtopstaand bitje kan toch je tri-linieare koppen enigsinds uit balans brengen?
Dichtpiet.woensdag 4 februari 2009 @ 11:03
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:00 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Maar een rechtopstaand bitje kan toch je tri-linieare koppen enigsinds uit balans brengen?
'Enigsinds' wel ja.
Mrakz0rwoensdag 4 februari 2009 @ 11:19
Ik van vannacht van 1 tot half 6 bezig geweest en ben tot het antwoord gekomen. Misschien zit er nog een fout in dus wellicht kan iemand daar nog eens naar kijken?

Frollowoensdag 4 februari 2009 @ 16:24
Ziet er goed uit, wat ik er zo in de gauwigheid van heb bekeken.

Alleen formule 2.31 kan handiger, maar dat had je natuurlijk zelf ook al gezien.
Mrakz0rwoensdag 4 februari 2009 @ 16:26
Jah, dat heeft me een dikke 2 uur gekost.
Frollowoensdag 4 februari 2009 @ 16:28
Maar dat is het dubbel en dwars waard!

Nou, ik denk TS nu wel afdoende geholpen is, dus slotje maar voordat onverlaten het topic vol gaan baggeren.
mstxwoensdag 4 februari 2009 @ 16:29
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:19 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik van vannacht van 1 tot half 6 bezig geweest en ben tot het antwoord gekomen. Misschien zit er nog een fout in dus wellicht kan iemand daar nog eens naar kijken?

[ afbeelding ]
Dat is de meltdown-snelheid van een watergekoeld PC spel. Helaas... al je werk is voor niets geweest.
MrFl0ppYwoensdag 4 februari 2009 @ 16:31
4 str, 4 stam leather belt! Aaaaaaaargh

Gamer_Vwoensdag 4 februari 2009 @ 16:33
Dat is natuurlijk afhankelijk van de Power-down snelheid.
Dichtpiet.woensdag 4 februari 2009 @ 16:35
Ik wil graag GeenStijl overklokken maar Crysis niet, hoe doe ik dat???
Frollowoensdag 4 februari 2009 @ 16:39
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:35 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik wil graag GeenStijl overklokken maar Crysis niet, hoe doe ik dat???
Dat wordt centraal geregeld, dus je moet een zwemabonnement hebben.
Dichtpiet.woensdag 4 februari 2009 @ 16:47
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:39 schreef Frollo het volgende:

[..]

Dat wordt centraal geregeld, dus je moet een zwemabonnement hebben.
van welk jaar?
_Led_woensdag 4 februari 2009 @ 16:48
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:04 schreef widmfan7 het volgende:
Weet iemand wat je daarmee kan veranderen in een spel?
ja
Frollowoensdag 4 februari 2009 @ 16:49
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:47 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

van welk jaar?
Het liefst tussen 1648 en 1815, maar Betelgeuze mag ook.
Dichtpiet.woensdag 4 februari 2009 @ 16:57
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:49 schreef Frollo het volgende:

[..]

Het liefst tussen 1648 en 1815, maar Betelgeuze mag ook.
Frollo, volgens mij heb jij een fax aangesloten op je integriteit, ik heb dat allemaal anders aangesloten. Heb jij je Geforce voeding met C++, LUA, FORTRAN, Java, Sumatra, Bali, Lombok of Borneo geoptimaliseerd?
Frollowoensdag 4 februari 2009 @ 17:02
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:57 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Frollo, volgens mij heb jij een fax aangesloten op je integriteit, ik heb dat allemaal anders aangesloten. Heb jij je Geforce voeding met C++, LUA, FORTRAN, Java, Sumatra, Bali, Lombok of Borneo geoptimaliseerd?
Zolang je de eerste 56% in stealthmode draait moet dat lukken. Probeer van Borneo eens Kalimantan te maken anders?
WurMwoensdag 4 februari 2009 @ 21:54
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:29 schreef mstx het volgende:

[..]

Dat is de meltdown-snelheid van een watergekoeld PC spel. Helaas... al je werk is voor niets geweest.
Niet helemaal:
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:33 schreef Gamer_V het volgende:
Dat is natuurlijk afhankelijk van de Power-down snelheid.
Of is de meltdown-snelheid niet hetzelfde als de Power-down snelheid? En in welk opzicht is het verschillend?

Er vanuitgaande dat mstx wel gelijk heeft en meltdown en power-down dus niet hetzelfde zijn, klinkt het aannemelijk dat de meltdown snelheid te maken heeft met de cpu en de power-down snelheid met IDE SSD schijven. Iemand het hier mee eens?
eygenwoensdag 4 februari 2009 @ 22:00
quote:
Of is de meltdown-snelheid niet hetzelfde als de Power-down snelheid? En in welk opzicht is het verschillend?

Er vanuitgaande dat mstx wel gelijk heeft en meltdown en power-down dus niet hetzelfde zijn, klinkt het aannemelijk dat de meltdown snelheid te maken heeft met de cpu en de power-down snelheid met IDE SSD schijven. Iemand het hier mee eens?
Nee, de CPU power is afhankelijk van de snelheid en aanpassing van de power up, dus dat klopt geloof ik niet. mstx had wel gelijk want meltdown en power-down zijn niet hetzelfde, want meltdown is 2x2 X de snelheid van de power up en power down het omgekeerde. Snappie em nou?


(Jemig dit is het droogste topic ooit...het lijkt wel een woestijn...)
Netsplitterwoensdag 4 februari 2009 @ 22:03
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:00 schreef eygen het volgende:

[..]

Nee, de CPU power is afhankelijk van de snelheid en aanpassing van de power up, dus dat klopt geloof ik niet. mstx had wel gelijk want meltdown en power-down zijn niet hetzelfde, want meltdown is 2x2 X de snelheid van de power up en power down het omgekeerde. Snappie em nou?


(Jemig dit is het droogste topic ooit...het lijkt wel een woestijn...)
Ik mis de amperage factor.
Wanneer je beeldbuis niet genoeg amperage levert kan je geheugen dat nooit trekken.
Sjees
eygenwoensdag 4 februari 2009 @ 22:07
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:03 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik mis de amperage factor.
Wanneer je beeldbuis niet genoeg amperage levert kan je geheugen dat nooit trekken.
Sjees
Ja, maar dat fix je natuurlijk door je tesla coil met wifi aan de flux capicitator te bedraden en als je die doorstuurt naar je muur, dan wordt alles toch gewoon opgelost? En al helemaal als beeldbuis de anti materie niet bevat.
eygenwoensdag 4 februari 2009 @ 22:08


[ Bericht 100% gewijzigd door eygen op 04-02-2009 22:10:02 ]
eygenwoensdag 4 februari 2009 @ 22:09
En bovendien maakt het amperage niet zoveel uit als je de STP lager heb staan dan 16, want dan zou die het gewoon moeten doen.
IJsmutswoensdag 4 februari 2009 @ 22:09
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:03 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik mis de amperage factor.
Wanneer je beeldbuis niet genoeg amperage levert kan je geheugen dat nooit trekken.
Sjees
even een (net) splitter tussen beeldbuis en geheugen hangen, help 9 vd 10 keer
eygenwoensdag 4 februari 2009 @ 22:13
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:09 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

even een (net) splitter tussen beeldbuis en geheugen hangen, help 9 vd 10 keer
Dat hangt ook af van de factor waarmee je geheugen varieert, en de versie van de splitter. Maar het zou kunnen werken als ik de GA124 erbij doe.
Netsplitterwoensdag 4 februari 2009 @ 22:16
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:07 schreef eygen het volgende:

[..]

Ja, maar dat fix je natuurlijk door je tesla coil met wifi aan de flux capicitator te bedraden en als je die doorstuurt naar je muur, dan wordt alles toch gewoon opgelost? En al helemaal als beeldbuis de anti materie niet bevat.
Briljante oplossing, ware het niet dat ene MJ Fox m'n Flux al heeft gejat, de hond, en heb ik m'n Tesla Coil via een cpu bypass moeten aansluiten.
Helaas betekend dat wel dat m'n modem hierdoor niet meer kan babbelen met m'n voltage regulator.
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:09 schreef eygen het volgende:
En bovendien maakt het amperage niet zoveel uit als je de STP lager heb staan dan 16, want dan zou die het gewoon moeten doen.
Hij kan niet lager dan 18.
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:09 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

even een (net) splitter tussen beeldbuis en geheugen hangen, help 9 vd 10 keer
Ai, kan niet bij m'n geheugen.
Kan het wel aan een cf kaart hangen en dan wireless aansturen.
veldmuiswoensdag 4 februari 2009 @ 22:18
Wat een gelul allemaal

Gewoon een asynchrone hibernate uitvoeren waarbij je de bitjes overdwars injecteert. Succes gegarandeerd!
AQuila360woensdag 4 februari 2009 @ 22:18
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:06 schreef disjfa het volgende:
Bij mij meestal 65 graden
Ik dacht al dat je hier zou zijn
IJsmutswoensdag 4 februari 2009 @ 22:23
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:13 schreef eygen het volgende:

[..]

Dat hangt ook af van de factor waarmee je geheugen varieert, en de versie van de splitter. Maar het zou kunnen werken als ik de GA124 erbij doe.
ik heb een 5,25mb DIMM-317pins plankje EPP/DHX/XMP) GEILLL DDR5 SSDRAM @ 0,65Mhz ( CL13 13-13-13-1337) op eem kleine 2k volt lopen, varieer meestal met de x-faxtor, op het moment staat de opstelling incl splitter zo:



zal morgen eens een GI 124 proberen
veldmuiswoensdag 4 februari 2009 @ 22:25
GI JOE?
IJsmutswoensdag 4 februari 2009 @ 22:26
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef veldmuis het volgende:
GI JOE?
die heeft maar 2 pins (mijne mist zelfs zn boots ) , ik moet > 240 hebben
eygenwoensdag 4 februari 2009 @ 22:27
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:23 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

ik heb een 5,25mb DIMM-317pins plankje EPP/DHX/XMP) GEILLL DDR5 SSDRAM @ 0,65Mhz ( CL13 13-13-13-1337) op eem kleine 2k volt lopen, varieer meestal met de x-faxtor, op het moment staat de opstelling incl splitter zo:

[ afbeelding ]

zal morgen eens een GI 124 proberen
Als je de DIMM-137 op 52 Mhz reset zou die het als het goed is moeten doen! Uitproberen maar!
Netsplitterwoensdag 4 februari 2009 @ 22:27
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:23 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

ik heb een 5,25mb DIMM-317pins plankje EPP/DHX/XMP) GEILLL DDR5 SSDRAM @ 0,65Mhz ( CL13 13-13-13-1337) op eem kleine 2k volt lopen, varieer meestal met de x-faxtor, op het moment staat de opstelling incl splitter zo:

[ afbeelding ]

zal morgen eens een GI 124 proberen
Denk dat het fout zal gaan bij Q1.
Deze moet gekoppeld worden aan Red Send en doorlussen naar je bi-polaire trafo.
IJsmutswoensdag 4 februari 2009 @ 22:30
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:27 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Denk dat het fout zal gaan bij Q1.
Deze moet gekoppeld worden aan Red Send en doorlussen naar je bi-polaire trafo.
ja lekker dan,laat mn mokkel nou net gisteren de laatste bi polaire trafo gebruikt hebben om de stofzuiger te repareren
WurMwoensdag 4 februari 2009 @ 23:18
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:30 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

ja lekker dan,laat mn mokkel nou net gisteren de laatste bi polaire trafo gebruikt hebben om de stofzuiger te repareren
Ach, die fix je voor 10 cent bij de lokale ijzerwinkel. Trouwens, waarom een bipolaire trafo in een stofzuiger? Alsof 913 MHz niet genoeg zuigkracht geeft.
__Saviour__woensdag 4 februari 2009 @ 23:26
te weinig plaatjes in dit topic!

HenkBenzinetankwoensdag 4 februari 2009 @ 23:38
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
88MPH!
Netsplitterdonderdag 5 februari 2009 @ 08:48
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:18 schreef WurM het volgende:

[..]

Ach, die fix je voor 10 cent bij de lokale ijzerwinkel. Trouwens, waarom een bipolaire trafo in een stofzuiger? Alsof 913 MHz niet genoeg zuigkracht geeft.
Heb je niet genoeg aan vrees ik, je krijgt nooit een hd film door zo'n dunne slang gezogen.
Maar met een nieuwe alphasplicing moet het lukken.
WurMmaandag 9 februari 2009 @ 21:17
TS, als je ondertussen een antwoord hebt op je vraag, schroom dan niet het met ons te delen. Ik merk zelf dat de power-up snelheid veel lager wordt als je een switch op je GPU aansluit, dus antwoorden omtrent deze dingen zijn zeer gewenst!
__Saviour__maandag 9 februari 2009 @ 21:18
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

88MPH!
Echt m'n favoriete filmtrilogie!
Dichtpiet.dinsdag 10 februari 2009 @ 09:10
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 17:02 schreef Frollo het volgende:

[..]

Zolang je de eerste 56% in stealthmode draait moet dat lukken. Probeer van Borneo eens Kalimantan te maken anders?
Sorry, ik snap je niet.
Netsplitterdinsdag 10 februari 2009 @ 09:21
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef WurM het volgende:
TS, als je ondertussen een antwoord hebt op je vraag, schroom dan niet het met ons te delen. Ik merk zelf dat de power-up snelheid veel lager wordt als je een switch op je GPU aansluit, dus antwoorden omtrent deze dingen zijn zeer gewenst!
Maar sluit je daarmee de posinegative converter niet uit?
Frollodinsdag 10 februari 2009 @ 09:25
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:10 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Sorry, ik snap je niet.
Gewoon!
Dichtpiet.dinsdag 10 februari 2009 @ 09:41
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:25 schreef Frollo het volgende:

[..]

Gewoon!
Je hebt het over een Indonesisch eiland. Wat denk je: ik noem gewoon een Indonesisch eiland en dan zit ik wel goed?

Ik heb het wel eerder in dit topic gemerkt dat je helemaal geen verstand van zaken hebt.
Netsplitterdinsdag 10 februari 2009 @ 09:42
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:41 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Je hebt het over een Indonesisch eiland. Wat denk je: ik noem gewoon een Indonesisch eiland en dan zit ik wel goed?

Ik heb het wel eerder in dit topic gemerkt dat je helemaal geen verstand van zaken hebt.
Anders vernaggel je het complete topic door serieus te gaan zitten ouwehoeren.
Dementordinsdag 10 februari 2009 @ 09:43


Keiveel.
disjfadinsdag 10 februari 2009 @ 09:49
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:41 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Je hebt het over een Indonesisch eiland. Wat denk je: ik noem gewoon een Indonesisch eiland en dan zit ik wel goed?

Ik heb het wel eerder in dit topic gemerkt dat je helemaal geen verstand van zaken hebt.
Ik denk dat je een koekje nodig hebt



Frollodinsdag 10 februari 2009 @ 09:56
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:41 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Je hebt het over een Indonesisch eiland. Wat denk je: ik noem gewoon een Indonesisch eiland en dan zit ik wel goed?

Ik heb het wel eerder in dit topic gemerkt dat je helemaal geen verstand van zaken hebt.
Zucht, ik zal het nog één keer uitleggen.

Kalimantan is verdeeld in vier provincies:
  • Midden-Kalimantan (Kalimantan Tengah), met als hoofdstad Palangkaraya
  • Oost-Kalimantan (Kalimantan Timur), met als hoofdstad Samarinda
  • Zuid-Kalimantan (Kalimantan Selatan), met als hoofdstad Banjarmasin
  • West-Kalimantan (Kalimantan Barat), met als hoofdstad Pontianak

    Nu kun je gewoon de laatste savegame in een hexeditor openen, het bovenstaande invoeren (gedestilleerd water niet vergeten natuurlijk) en dan zou het woensdagmiddag moeten lukken.
  • Dichtpiet.dinsdag 10 februari 2009 @ 09:56
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 09:42 schreef Netsplitter het volgende:

    [..]

    Anders vernaggel je het complete topic door serieus te gaan zitten ouwehoeren.
    Nou moet je eens luisteren. Ik zeg dit:
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 16:57 schreef Dichtpiet. het volgende:

    [..]

    Frollo, volgens mij heb jij een fax aangesloten op je integriteit, ik heb dat allemaal anders aangesloten. Heb jij je Geforce voeding met C++, LUA, FORTRAN, Java, Sumatra, Bali, Lombok of Borneo geoptimaliseerd?
    En dan komt hij met "Kalimantan". Dan is het toch wel duidelijk wie hier de n00b is? Wie vernaggelt het topic nou?
    Dichtpiet.dinsdag 10 februari 2009 @ 09:58
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef Frollo het volgende:

    [..]

    Zucht, ik zal het nog één keer uitleggen.

    Kalimantan is verdeeld in vier provincies:
  • Midden-Kalimantan (Kalimantan Tengah), met als hoofdstad Palangkaraya
  • Oost-Kalimantan (Kalimantan Timur), met als hoofdstad Samarinda
  • Zuid-Kalimantan (Kalimantan Selatan), met als hoofdstad Banjarmasin
  • West-Kalimantan (Kalimantan Barat), met als hoofdstad Pontianak

    Nu kun je gewoon de laatste savegame in een hexeditor openen, het bovenstaande invoeren (gedestilleerd water niet vergeten natuurlijk) en dan zou het woensdagmiddag moeten lukken.
  • Ah, woensdagmiddag. Sorry ik neem alles terug.
    AQuila360dinsdag 10 februari 2009 @ 10:00
    Kan deze niet dicht
    Netsplitterdinsdag 10 februari 2009 @ 10:01
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 10:00 schreef AQuila360 het volgende:
    Kan deze niet dicht
    Nee, optieven
    Dichtpiet.dinsdag 10 februari 2009 @ 10:03
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 10:00 schreef AQuila360 het volgende:
    Kan deze niet dicht
    Welke niet bedoel je? Ik zie niet eens een plaatje van je niet of zo. Dan kunnen we ook niet beslissen of je niet niet of wel dicht geniet moet worden, niet?
    Netsplitterdinsdag 10 februari 2009 @ 10:04
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 10:03 schreef Dichtpiet. het volgende:

    [..]

    Welke niet bedoel je? Ik zie niet eens een plaatje van je niet of zo. Dan kunnen we ook niet beslissen of je niet niet of wel dicht geniet moet worden, niet?
    AQuila360dinsdag 10 februari 2009 @ 10:34
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 10:03 schreef Dichtpiet. het volgende:

    [..]

    Welke niet bedoel je? Ik zie niet eens een plaatje van je niet of zo. Dan kunnen we ook niet beslissen of je niet niet of wel dicht geniet moet worden, niet?
    Dit TOPIC!
    Frollodinsdag 10 februari 2009 @ 10:35
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 10:34 schreef AQuila360 het volgende:

    [..]

    Dit TOPIC!
    Waarom in godsnaam vind je dat het dicht moet?

    En waar is de TS trouwens?
    disjfadinsdag 10 februari 2009 @ 10:37
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 10:34 schreef AQuila360 het volgende:
    [..]
    Dit TOPIC!
    Ik dacht je smoel
    SicSicSicsdinsdag 10 februari 2009 @ 10:37
    Dicht/ Open



    Niet?
    Dichtpiet.dinsdag 10 februari 2009 @ 10:42
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 10:34 schreef AQuila360 het volgende:

    [..]

    Dit TOPIC!
    Dat is net niet een niet.
    Jij bent niet te genieten.
    Frollodinsdag 10 februari 2009 @ 10:55
    Het verschil tussen een nietmachine en een naamachine?

    Een nietmachine niet en een naaimachine niet.
    WurMdinsdag 10 februari 2009 @ 13:23
    Leuk, die bagger, maar laten we ff weer ontopic gaan. Ik zit nog steeds met het probleem van de switch op mijn GPU. Netsplitter: In welk opzicht zou de posinegatieve converter iets met mijn probleem te maken kunnen hebben?
    Dichtpiet.dinsdag 10 februari 2009 @ 13:27
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 13:23 schreef WurM het volgende:
    In welk opzicht zou de posinegatieve converter iets met mijn probleem te maken kunnen hebben?
    Niet.
    DustPuppydinsdag 10 februari 2009 @ 13:43
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 14:49 schreef __Saviour__ het volgende:
    [ afbeelding ]
    When this baby hits 88 mph you're gonna see some serious shit!
    Netsplitterdinsdag 10 februari 2009 @ 13:44
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 13:23 schreef WurM het volgende:
    Leuk, die bagger, maar laten we ff weer ontopic gaan. Ik zit nog steeds met het probleem van de switch op mijn GPU. Netsplitter: In welk opzicht zou de posinegatieve converter iets met mijn probleem te maken kunnen hebben?
    Het demagnetiseerd het flux gedeelte waardoor je optronics weer vrij komen.
    WurMdinsdag 10 februari 2009 @ 20:25
    Ah, vrije optronics. Dat verklaart vrij veel
    AQuila360dinsdag 10 februari 2009 @ 22:14
    Ik wil wel ff helpen!

    Netsplitterwoensdag 11 februari 2009 @ 08:08
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 20:25 schreef WurM het volgende:
    Ah, vrije optronics. Dat verklaart vrij veel
    Daardoor kan de magische rook beter door je systeem gaan.
    Want iedereen weet dat wanneer de rook op is, je systeem ook op is.
    Je moet er alleen wel voor zorgen dat de vergrendelaar aangesloten zit op je hypervisor.
    Dit voorkomt weer het nodige gezeik wat je anders gaat krijgen met je compensatiecapasitors.
    makkie88woensdag 11 februari 2009 @ 08:11
    is er niet
    Frollowoensdag 11 februari 2009 @ 08:13
    Kan deze niet dicht
    Netsplitterwoensdag 11 februari 2009 @ 08:21
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 10:35 schreef Frollo het volgende:

    [..]

    Waarom in godsnaam vind je dat het dicht moet?
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 08:13 schreef Frollo het volgende:
    Kan deze niet dicht
    Frollowoensdag 11 februari 2009 @ 09:40
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 08:21 schreef Netsplitter het volgende:

    [..]


    [..]

    Ik ben van mening veranderd ja!!
    WurMwoensdag 11 februari 2009 @ 12:11
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 08:08 schreef Netsplitter het volgende:

    [..]

    Daardoor kan de magische rook beter door je systeem gaan.
    Want iedereen weet dat wanneer de rook op is, je systeem ook op is.
    Je moet er alleen wel voor zorgen dat de vergrendelaar aangesloten zit op je hypervisor.
    Dit voorkomt weer het nodige gezeik wat je anders gaat krijgen met je compensatiecapasitors.
    Got it! Thx!

    Het blijft lastig, zelf een pc'tje in elkaar schroeven Helemaal als je een HD-compatible browser-pakket wilt installeren, zodat je 12mm fan een beetje fatsoenlijk blijft floppen. Nouja, so far, so good. Bedankt tot dusver Netsplitter!
    Netsplitterwoensdag 11 februari 2009 @ 13:04
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 12:11 schreef WurM het volgende:

    [..]

    Got it! Thx!

    Het blijft lastig, zelf een pc'tje in elkaar schroeven Helemaal als je een HD-compatible browser-pakket wilt installeren, zodat je 12mm fan een beetje fatsoenlijk blijft floppen. Nouja, so far, so good. Bedankt tot dusver Netsplitter!
    Graag gedaan.
    Op naar de volgende uitdaging
    [PS3] Wat is de Power-up snelheid bij een PS3 spel?
    RaymanNLdonderdag 12 februari 2009 @ 19:27
    Dit heeft lang genoeg geduurd