Zaterdag hequote:Op zondag 8 februari 2009 02:11 schreef Seam het volgende:
Wat een rustige dag zeg
100 posts voor een top 10 positie
27. 070 Seam
En ik maar hopen dat ik 'n dagje niet in de Dagcijfers zou staan.quote:82. 036 xalo
Top 100 van zondag 8 februari 2009
dat wordt gezien als slowchat en dat is hier absoluut niet de bedoeling. we verwijderen alle sc-post. dus graag je hier verder van onthouden. thanksquote:Op maandag 9 februari 2009 01:43 schreef MaJo het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd?Zei alleen dat ik verwacht hoog te eindigen vandaag
En die tvp boven me is wel ok?quote:Op maandag 9 februari 2009 01:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat wordt gezien als slowchat en dat is hier absoluut niet de bedoeling. we verwijderen alle sc-post. dus graag je hier verder van onthouden. thanks
lees de 2e post in dit topic. 1 tvp is toegestaan, that's it.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
En die tvp boven me is wel ok?
25ste plaats
Het leven is hardquote:Op maandag 9 februari 2009 08:15 schreef Dagoduck het volgende:
13. 134 Dagoduck![]()
alleen maar omdat ik zaterdag tussen 0 en 2.00 nog ff doorging
De volledige top 3 is Single.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:52 schreef Ludootje het volgende:
29. 110 Ludootje
Valt me weer mee...
Toch zijn de Singles goed vertegenwoordigd!
Top 4.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De volledige top 3 is Single.
276 is wel erg veel.
Sorry ik zag jou over het hoofd. Maar inderdaad je hebt gelijk.quote:
Top 100 van maandag 9 februari 2009
Mss kunnen jullie gewoon een topic in MED maken met elke dag de lijst. Waarom blijven andere posts überhaupt nog staan? Die voegen m.i. net zo weinig toe als ie wat onder SC zou vallen.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat wordt gezien als slowchat en dat is hier absoluut niet de bedoeling. we verwijderen alle sc-post. dus graag je hier verder van onthouden. thanks
Alleen FA's, A's en PR kunnen een MED maken, dus dat is geen optie. En waarom zou dat nodig zijn? Tot vier topics terug verliep het hier prima, totdat een paar de boel kwamen verstieren, anderen vrolijk mee gingen doen en topics in 2 dagen vol waren. Een topic moet gewoon ong. 3 weken mee kunnen. Simpel. Maar helaas, als ik er niet bovenop zit gebeurt dat weer, zo is gebleken de afgelopen weken. Het loopt een paar dagen goed, en dan moeten er weer een paar zonodig.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mss kunnen jullie gewoon een topic in MED maken met elke dag de lijst. Waarom blijven andere posts überhaupt nog staan? Die voegen m.i. net zo weinig toe als ie wat onder SC zou vallen.
Ohh ik sta er inquote:Top 100 van maandag 9 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
62. 072 Kuwaro
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Top 100 van dinsdag 10 februari 2009| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |