quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:38 schreef seto het volgende:
Laatst was er een clip op TV, beetje nieuw nummer volgens mij. Artiest en titel waren iets met Dreamers en/of Paradise, verder kan ik het me niet zo herinneren. Het was in ieder geval een beetje een trippy video.
Iemand?
Eerste is:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:56 schreef Lepravlieg het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)bama-ou-oussama_news
Weet iemand hoe deze liedjes heetten en door wie ze gezongen zijn?
Geen probleemquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:09 schreef Lepravlieg het volgende:
Thanks mate
Yes die!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:34 schreef ranja het volgende:
The Ting Tings. Welk nummer weet ik natuurlijk niet maar youtube kent er genoeg.
Ik.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:04 schreef baension het volgende:
Wie weet welk liedje ze hierbij gebruiken:
Alvast bedankt
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:21 schreef muziekzoeker het volgende:
fragment 1
en deze:
fragment 2
Iedereen alvast reuze bedankt voor de hulp!
1. Samim - Heaterquote:
Klinkt stom, maar als je ze mailt, mailen ze vast terug. Iig mijn ervaring met omroepen......quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:15 schreef Compass het volgende:
Weet iemand hoe het introliedje heet van het programma zembla (dat met die piano en violen?)?
ff googlen brengt mij tot Wannabe in LA van Eagles of Death Metalquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:27 schreef toma het volgende:
Ik zoek een nummer waar de hele tijd de volgende regel in voor komt: "I really want to be in LA" Beetje een rock achtig nummer. Heb gegoogled maar kon niks vinden.
die was het inderdaadquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ff googlen brengt mij tot Wannabe in LA van Eagles of Death Metal
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
1. Samim - Heater
2. Origineel is Brian Hyland - Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polka Dot Bikini, welke Nederlandse versie dit is, weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |