quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:38 schreef seto het volgende:
Laatst was er een clip op TV, beetje nieuw nummer volgens mij. Artiest en titel waren iets met Dreamers en/of Paradise, verder kan ik het me niet zo herinneren. Het was in ieder geval een beetje een trippy video.
Iemand?
Eerste is:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:56 schreef Lepravlieg het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)bama-ou-oussama_news
Weet iemand hoe deze liedjes heetten en door wie ze gezongen zijn?
Geen probleemquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:09 schreef Lepravlieg het volgende:
Thanks mate
Yes die!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:34 schreef ranja het volgende:
The Ting Tings. Welk nummer weet ik natuurlijk niet maar youtube kent er genoeg.
Ik.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:04 schreef baension het volgende:
Wie weet welk liedje ze hierbij gebruiken:
Alvast bedankt
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:21 schreef muziekzoeker het volgende:
fragment 1
en deze:
fragment 2
Iedereen alvast reuze bedankt voor de hulp!
1. Samim - Heaterquote:
Klinkt stom, maar als je ze mailt, mailen ze vast terug. Iig mijn ervaring met omroepen......quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:15 schreef Compass het volgende:
Weet iemand hoe het introliedje heet van het programma zembla (dat met die piano en violen?)?
ff googlen brengt mij tot Wannabe in LA van Eagles of Death Metalquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:27 schreef toma het volgende:
Ik zoek een nummer waar de hele tijd de volgende regel in voor komt: "I really want to be in LA" Beetje een rock achtig nummer. Heb gegoogled maar kon niks vinden.
die was het inderdaadquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ff googlen brengt mij tot Wannabe in LA van Eagles of Death Metal
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
1. Samim - Heater
2. Origineel is Brian Hyland - Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polka Dot Bikini, welke Nederlandse versie dit is, weet ik niet.
quote:Waar is dit topic voor bedoeld?
Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...
Kan het lied bijna dromen! Is ook een best (oud) bekend nummer van een bekende zanger waar ik de naam gewoon kwijt van ben.quote:Don't mind the dream you go (klinkt vaag, maar deze klanken heeft het)
You don't know what you've got till its gone
stay paralized, put up a fucking -????-
(vrouwenstem) oeeeeee papapada oeeeee papapa.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 06:31 schreef GasTurbine het volgende:
Songtekst van het refrein (althans een poging daartoe)
[..]
Kan het lied bijna dromen! Is ook een best (oud) bekend nummer van een bekende zanger waar ik de naam gewoon kwijt van ben.
Als het een zanger is is het waarschijnlijk van de Counting Cows met Vanessa Carlton, Big Yellow Taxiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 06:31 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kan het lied bijna dromen! Is ook een best (oud) bekend nummer van een bekende zanger waar ik de naam gewoon kwijt van ben.
They paved paradise and put up a parking lotquote:Op vrijdag 6 februari 2009 06:31 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
stay paralized, put up a fucking -????
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:30 schreef beunhaas96 het volgende:
Ik zoek het nummer dat gisteravond bij deal or no deal werd gebruikt hier de link
Het is het eerste nummer dat gedraait wordt, een beetje een zomers nummer!
http://www.rtl.nl/compone(...)Or_No_Deal_s5_a4.xml
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:44 schreef beunhaas96 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal blij!!! Thanks!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:05 schreef based het volgende:
ik zoek een nummer, best veel op radio en tv nu, met een meisje met blond kort haar, soms heeft ze een hoedje op. anyway, ze lijkt een beetje op zo'n meisje die je altijd bij de kapper ziet hangen op een poster
en er is nog zo'n gast bij die gitaar speelt volgens mij.
iemand een idee?
ja die tnx!quote:
Sia - Buttons (Jimmy Vallance Remix)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:53 schreef shaggedelic het volgende:
Hallo,
Ik hoorde donderdag avond op SLAM FM een dance nummer.
De refrein ging van: Walk away from me lover. Walk away from me lover.
Weet iemand toevallig welk nummer dit is ?
GR
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Sia - Buttons (Jimmy Vallance Remix)
of één van de andere remixen: Chris Lake Remix, CSS Remix
Liefdesliedjes? Of zo?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:54 schreef Gehannes het volgende:
Iemand enig idee van welk nummer deze tekst is:
Ik heb geen woorden meer, geen woorden meer voor jou.
Is echt zo'n bekend deuntje en Nederlandstalig met deze tekst als refrein:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:54 schreef Gehannes het volgende:
Dat is van Jazzpolitie - Liefdesliedjesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:54 schreef Gehannes het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Als het een zanger is is het waarschijnlijk van de Counting Cows met Vanessa Carlton, Big Yellow Taxi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |