verrekkes snel nog welquote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef BrandX het volgende:
snel he, Don!
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef MrManiak het volgende:
Ik ben bezig met het tikken van een review, maar loop nu vast. Ik wil een vergelijking maken met een andere band, probleem is dat ik maar van die band kom.
Het is een poprockband. De zanger heeft kort blond haar en liep met mogelijk een ander bandlid in de videoclip over een skatebaan en/of een leeggelopen zwembad. Ook liep hij het huis van zijn ex in. Ex was vreemd gegaan en hij smeet een vaas van tafel en een fotolijstje door de kamer.
Heeft iemand enig idee? Ik zit me gek te piekeren...
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:25 schreef Stephanos het volgende:
Ik ben op zoek naar het liedje hieronder, het is wel erg zacht opgenomen maar goed.. Ik hoop dat iemand het kentBedankt alvast!
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Ian Oliver - Skankinquote:Op maandag 2 februari 2009 22:33 schreef stijn_ het volgende:
ik zoek het nummer dat hier in Deal Or No Deal op 5.50 wordt gespeeld:
klik
Graag gedaanquote:
Wilde gok:quote:Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef Han-Pekel het volgende:
Ik zit al 2 weken te zoeken naar een vrij nieuw nummer (geloof ik), het begint met een hoog deuntje, verder geen begeleiding oid. eronder, en daarna komt een vrouwenstem met begeleiding en "beat"..
het deuntje van het begin komt elk refrein terug.
verder iss het een beetje dance en modern..
zeer karige omschrijving, maar heb hem 1x gehoord en ik was vrij dronken..
zou geweldig zijn als iemand het weet!
?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:22 schreef raptorix het volgende:
jadadada in the opera, moet een makkie zijn maar weet niet hoe ie heet
http://nl.youtube.com/watch?v=2JWT7rACq6g&feature=relatedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:22 schreef raptorix het volgende:
jadadada in the opera, moet een makkie zijn maar weet niet hoe ie heet
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:29 schreef OuiOui het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik donderdagavond om ongeveer 2130 op 538 hoorde. Het klinkt heel erg boyband-achtig en de laatste zin in het refrein is iets als 'Telling you what it's like' of 'Tell you what it's like'. Het is geen super-gay-boyband-slow-love-song overigens.
Maxi Jazz, van Faithless?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:02 schreef MosPos het volgende:
Ik zoek de naam van een zanger. Het is een kale negert. Hij zingt volgens mij ook in Tiesto - Dance for live. En hij heeft nog een paar hits gehad.
Graag gedaan.quote:
thnx, maar helaas, 't is m nietquote:Op maandag 2 februari 2009 23:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wilde gok:
Outsiders ft. Amanda Wilson - Keep This Fire Burning
Niet meer info?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:13 schreef Jojoortje het volgende:
Dat ene nummer 'Blabla dance! ... Tututuutututut blabla dance' Vrolijk nummer!
Hoe heet die?
quote:
Die heb je snel gevonden. Thnx!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
ROCK 'N' ROLL ON MY RADIO - Teencats geen YT van
Is dit dezelfde zanger dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:19 schreef Gehannes het volgende:
En dit is dezelfde zanger als hierboven alleen een ander nummer:
Iemand enig idee wie dit zingt?
nou 't is een nummer, een beetje vergelijkbaar met zo'n nieuw nummer van Britney Spears, verder weet ik het echt niet meer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |