quote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Aha, jij bent er zo een
friet,patat,aardappel sprietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whatever als t maar lekker met pinda en mayo is
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vandaag was op het werk ook een klote dag
halve dag in vergadering gezeten met iemand met 3 agendas waarvan hij er 2 niet op tafel legde
Mag het dan een gedeelde eerste plaat met Sirolf zijnquote:
Niet tegelijk, maar iddquote:friet,patat,aardappel sprietenwhatever als t maar lekker met pinda en mayo is
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dan bel ik ook nog dat mn collega je bril stuk heeft gemaakt![]()
quote:
Wees blij dat jullie er nog last van hebben. Ik ben inmiddels zo hersendood dat het me niet boeitquote:
En ik dan ?quote:
zn bril wat doe jequote:
hoiquote:
Heb er genoegquote:Op maandag 2 februari 2009 19:42 schreef Piles het volgende:
@MAW: Had jij nog ideeën voor de stats trouwens? Wil het binnenkort weer eens oppakken
Ach dat zijn bedrijfsongelukjes, weet daarvan dat ze altijd weer netjes worden opgelostquote:Op maandag 2 februari 2009 19:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dan bel ik ook nog dat mn collega je bril stuk heeft gemaakt![]()
Goede avondquote:Op maandag 2 februari 2009 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond
Heb net even op youtube onze songfestivalbijdrage gezien... in al zijn potsierlijkheid vond ik het nog best geslaagd![]()
![]()
Niet zo flauw doen, je hoeft roel niet na te doen bij zijn afwezigheidquote:Op maandag 2 februari 2009 20:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
TT: klopt, vanaf tien uur.
Al tijden niet meer geluisterd tussen zeven en tien uur; MM 2.0 was beter dan MM 3.0.
Dat, plus die baggerplaten van de laatste tijd.
Flauw? Vrij normale, en milde, post was 't.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen, je hoeft roel niet na te doen bij zijn afwezigheid
Dennisquote:Op maandag 2 februari 2009 20:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
TT: klopt, vanaf tien uur.
Al tijden niet meer geluisterd tussen zeven en tien uur; MM 2.0 was beter dan MM 3.0.
Dat, plus die baggerplaten van de laatste tijd.
Gelukkig niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Moest Sirolf morgen nou om 8:15 beginnen?
ooh makkie ! daar zou ik direct voor tekenenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Al scheelt het niet veel, morgen om 9 uur weer aan de slag.
Mwah... als je daarbij weet dat ik dan om 6 uur op moet staan is het al een stuk minder makkelijk...quote:Op maandag 2 februari 2009 20:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh makkie ! daar zou ik direct voor tekenen
Zie krezip airtime ging 400% omhoogquote:Op maandag 2 februari 2009 20:21 schreef -Hans- het volgende:
Gaat 3FM die freaking Leaf ineens weer vaker draaien?!
Wat zoek je dan ook zover wegquote:Op maandag 2 februari 2009 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mwah... als je daarbij weet dat ik dan om 6 uur op moet staan is het al een stuk minder makkelijk...
Is je reistijd dan zo lang?! Om 06:00 moet opstaan dan is het inderdaad wel een stuk minder leuk. Dan is een werkdag tot een uur of 17:00 best wel pittig.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:24 schreef Sirolf het volgende:
Mwah... als je daarbij weet dat ik dan om 6 uur op moet staan is het al een stuk minder makkelijk...
M'n grenzen qua stageplek waren de cirkel Alkmaar - Hilversum - Den Haag, en daar ben ik net binnen gebleven.quote:
Damnquote:Op maandag 2 februari 2009 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zie krezip airtime ging 400% omhoog
Moet de bus van 7.10 hebben om de trein van 7.33 te halen, die om 8.36 in Hilversum is.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is je reistijd dan zo lang?! Om 06:00 moet opstaan dan is het inderdaad wel een stuk minder leuk. Dan is een werkdag tot een uur of 17:00 best wel pittig.
Als het je werk zou zijn had je nog kunnen verhuizen.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
M'n grenzen qua stageplek waren de cirkel Alkmaar - Hilversum - Den Haag, en daar ben ik net binnen gebleven.
't Is ook meer dat ik dit voor een half jaartje niet echt een probleem vind. Als het langer zou zijn, is het een ander verhaal.
Lange rukquote:Op maandag 2 februari 2009 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet de bus van 7.10 hebben om de trein van 7.33 te halen, die om 8.36 in Hilversum is.
technicolour p2 ?quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:29 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Oh! Sh*t! Jullie bijna vergeten!!
Damn, dat is een behoorlijk lange trip en dan moet je ook nog eens de reis naar huis maken. Dat is iets waar je volgens mij niet aan moet beginnen voor een jaar of langer. Een half jaar is ook lang, maar nog wel te overbruggen (zeker als het een toffe stage is)quote:Op maandag 2 februari 2009 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Moet de bus van 7.10 hebben om de trein van 7.33 te halen, die om 8.36 in Hilversum is.
Joow Hans.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dennis.
Nou........ Net anders wel MGMT - Kids en deze van NERD is ook wel te doen. Persoonlijk had ik ook meer met 2.0. De dagelijkse top 5 kan mij gestolen worden. Voegt weinig toe. Juist de singlestrijd, bellen met... vond ik leuke items.
neem een goedkoop auto-tje en krijg km vergoedingquote:Op maandag 2 februari 2009 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
KM-vergoeding als stagiair? Ik dacht het niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neem een goedkoop auto-tje en krijg km vergoeding
Och, kwestie van wat te lezen meenemen voor in de trein. Geen probleem.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is een behoorlijk lange trip en dan moet je ook nog eens de reis naar huis maken. Dat is iets waar je volgens mij niet aan moet beginnen voor een jaar of langer. Een half jaar is ook lang, maar nog wel te overbruggen (zeker als het een toffe stage is).
Goedenavondquote:Op maandag 2 februari 2009 20:29 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Super tof dat je michiel mag vervangen, goede stand-inquote:Op maandag 2 februari 2009 20:29 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Kan me wel vinden in je reactiequote:Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Joow Hans.![]()
Ik zag 't. Ik houd 't nog wel 'n beetje in de gaten, maar de laatste tijd worden er maar drie of vier goede platen gedraaid in die drie uurtjes. De Mega Top 50 boeit me niet, dus die Dag Top 5 ook niet.
Die items die je noemt vond ik ook leuker, plus 't feit dat er meer tijd voor requests was, waardoor je soms nog 's platen hoorde die normaal niet zo vaak langskomen. Dat maakt voor mij 't verschil om nu niet meer te luisteren.
Kortom, ik wil gewoon weer MM 2.0 terug.
Maar zonder Andrewquote:Op maandag 2 februari 2009 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan me wel vinden in je reactie. Ik heb af en toe een beetje het idee dat we niet tot de doelgroep behoren van MetMichiel. Die top 5 is in mijn ogen daar wel een bevestiging van. De request waren wel vaak hetzelfde, maar af en toe zat er wel wat verassends tussen. Het is nu allemaal een beetje veel van hetzelfde geworden.
Naja, straks na 22:00 begint het echte werk, maar helaas wel weer met een stelling
't is dat je MGMT - Kids hebt gedraaid.. Meneer Verschuurenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:29 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Genoeg te doen dus tijdens de reisquote:Op maandag 2 februari 2009 20:32 schreef Sirolf het volgende:
Och, kwestie van wat te lezen meenemen voor in de trein. Geen probleem.
En daar is KLB ook erg geschikt voor, vooral 's ochtends.
Gelukkig zonder Andrew jaquote:Op maandag 2 februari 2009 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maar zonder Andrew, we worden oud Hans
Blijft het programma format dan niet bestaan van Weekend DNAquote:Op maandag 2 februari 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
ej Domien zoeken jullie nog een producer nu Tjibbe jullie gaat verlaten bij het Weekend DNA?
Tja, dat van die doelgroep zou kunnen, maar daar had ik bij MM 2.0 eerlijk gezegd niet zo'n last van.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan me wel vinden in je reactie. Ik heb af en toe een beetje het idee dat we niet tot de doelgroep behoren van MetMichiel. Die top 5 is in mijn ogen daar wel een bevestiging van. De request waren wel vaak hetzelfde, maar af en toe zat er wel wat verassends tussen. Het is nu allemaal een beetje veel van hetzelfde geworden.
Naja, straks na 22:00 begint het echte werk, maar helaas wel weer met een stelling
ik dacht al, wat klinkt Michiel raarquote:Op maandag 2 februari 2009 20:29 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haha! Nee, thanks. Is allemaal opgevangen!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
ej Domien zoeken jullie nog een producer nu Tjibbe jullie gaat verlaten bij het Weekend DNA?
Roosmarijn kwam vanochtend binnen rennen, nadat ze het via de telefoon had doorgekregen. Dus ja, ik heb het gehoord.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:00 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesavonds
Iemand dit al gelezen ??![]()
Dat heb ik dan gemist. Sommige mensen hebben meer te doen dan alleen de hele dag 3FM luisteren . . .quote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef Sirolf het volgende:
Roosmarijn kwam vanochtend binnen rennen, nadat ze het via de telefoon had doorgekregen. Dus ja, ik heb het gehoord.![]()
Nee, het was niet op de radio. Ze kwam letterlijk binnenrennen waar ik zat.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Sommige mensen hebben meer te doen dan alleen de hele dag 3FM luisteren . . .![]()
![]()
Nog niet gelezen, maarquote:Op maandag 2 februari 2009 21:00 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesavonds
Geen idee johquote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Blijft het programma format dan niet bestaan van Weekend DNA
2 bad...quote:Op maandag 2 februari 2009 20:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haha! Nee, thanks. Is allemaal opgevangen!
zie het voor het eerst....quote:Op maandag 2 februari 2009 21:00 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesavonds
en ook dat had ik gemist, boefjequote:Op maandag 2 februari 2009 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf loopt vanaf vandaag stage bij 3FM Internet.
Maar eens even in de gaten houden of het qua muziek deze week heel anders zal zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 20:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
Tja, dat van die doelgroep zou kunnen, maar daar had ik bij MM 2.0 eerlijk gezegd niet zo'n last van.
Zoals ik al zei, 't ligt niet alleen aan die veranderingen, maar ook aan de playlist.
Inderdaad, om tien uur begint 't echte werk. Ik schakel dan ook zeker wel weer in
!!
En tja, die stelling, ik ben in ieder geval blij dat Andrew er niet meer is. Dat scheelt al 'n hoop irritatie.
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:05 schreef Sirolf het volgende:
Nee, het was niet op de radio. Ze kwam letterlijk binnenrennen waar ik zat.
* Sirolf loopt vanaf vandaag stage bij 3FM Internet.![]()
Is Maricha dan ook vertrokken ??quote:Op maandag 2 februari 2009 21:07 schreef -Hans- het volgende:
Maar eens even in de gaten houden of het qua muziek deze week heel anders zal zijn. Vraag me af of Maricha nog iets doet met het samenstellen van de muziek of zal dat nu helemaal bij Tjibbe liggen.
geen idee eigenlijk, vorige week zat Roosmarijn er, dacht dat het een invalbeurt was automatisch.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is Maricha dan ook vertrokken ??
Ik heb dus weer een hoop gemist de afgelopen dagen/weken . . .quote:Op maandag 2 februari 2009 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Werkt halve dagen, maar zit voorlopig niet in de studio..
ik ben niet de enige dusquote:Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik heb dus weer een hoop gemist de afgelopen dagen/weken . . .![]()
Zeg maar gerust wekenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef ThunderChild het volgende:
Ze werkt trouwens halve dagen omdat ze bij het schaatsen een lichte hersenschudding heeft opgelopen.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maricha zit eventjes thuis na sportieve uitspatting op het ijs waarbij ze het ijs te hard koptequote:Op maandag 2 februari 2009 21:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is Maricha dan ook vertrokken ??
quote:
Hoe kreeg ze dat voor elkaar en waren het wedstijden of gewoon een middagje op de ijzers staan ??quote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef Sirolf het volgende:
Ze werkt trouwens halve dagen omdat ze bij het schaatsen een lichte hersenschudding heeft opgelopen.
Hoe ze het voor elkaar kreeg: Pech hebben, héél veel pech!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Hoe kreeg ze dat voor elkaar en waren het wedstijden of gewoon een middagje op de ijzers staan ??
Die is volgens mij zo in bed te trekken en ze zal het niet erg vindenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Lilly All en haar kont.
En nu gaan we wel winnenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ajax moet morgen toch spelen? Zet 't bier maar vast koud dan.
Nou, ex-vriendjes zijn allemaal zoooo poeslief tegen d'r . . .quote:Op maandag 2 februari 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die is volgens mij zo in bed te trekken en ze zal het niet erg vinden![]()
Ajax en winnen ??quote:
Best een aardige filmquote:Op maandag 2 februari 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
kga Valkyrie kijken...es ff kijken of t wat is
Preciesquote:Op maandag 2 februari 2009 21:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ajax en winnen ??
O ja, dat was Feyenoord . . .
Kijk zequote:Op maandag 2 februari 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
kga Valkyrie kijken...es ff kijken of t wat is
Ga achter z'n broek aanzitten . . .quote:Op maandag 2 februari 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
Hij heeft nog geen contact opgenomen met diegene die gewonnen heeft...ik hop dat ie dat snel doet, krijg altijd de kriebels van als dingen nog niet geregeld zijn terwijl t gewoon n paar mailtjes kost
quote:
Jup ! vind het een lekker energierijk liedjequote:Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef Seam het volgende:
[..]Vind je dit echt een lekker nummer
?
moet je gewoon zorgen dat ze niet je ex vriendje wordtquote:Op maandag 2 februari 2009 21:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou, ex-vriendjes zijn allemaal zoooo poeslief tegen d'r . . .![]()
ben niet zn euh...muziekbaasquote:Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ga achter z'n broek aanzitten . . .![]()
idd...de nieuwe Prodigy is heel erg goedquote:Op maandag 2 februari 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee dat was metro station - shake it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft een warhoofd dus af en toe even blijven herinneren en deadline eisen.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben niet zn euh...muziekbaas![]()
Maar heb er indirect wel mee te maken. Die jongen heeft alleen mijn mailadres, en zal me toch echt binnenkort gaan mailen hoelang t nog duurt enzo.
Maar Sander moet het zelf doen, ik kan niet in zijn hoofd+agenda kijken.
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd...de nieuwe Prodigy is heel erg goedals je daar al geil van wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is Lily een jongen?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moet je gewoon zorgen dat ze niet je ex vriendje wordt
Da's een goeie, succes jongenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
moet je gewoon zorgen dat ze niet je ex vriendje wordt![]()
Niet eens ??quote:Op maandag 2 februari 2009 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
ben niet zn euh...muziekbaas![]()
Maar heb er indirect wel mee te maken. Die jongen heeft alleen mijn mailadres, en zal me toch echt binnenkort gaan mailen hoelang t nog duurt enzo.
Maar Sander moet het zelf doen, ik kan niet in zijn hoofd+agenda kijken.
wit???? ff sjekken!!! dat kan niet hehquote:Op maandag 2 februari 2009 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Sinds wanneer draagt The Voice een wit shirt?! nieuwe functie dus een ander kleur shirt?!
Gelukkig getrouwdquote:Op maandag 2 februari 2009 21:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's een goeie, succes jongen![]()
![]()
Moet er ook erg aan wennenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wit???? ff sjekken!!! dat kan niet heh
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wit???? ff sjekken!!! dat kan niet heh
nouw... wat dan nog meer hehquote:Op maandag 2 februari 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je daar al geil van wordt
Alles kan kapot, en anders ééntje minder . . .quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
En welke speler gaat 't kwartetje rode kaarten compleet maken?
quote:Uw Voyeur hier,
Wit staat u niet.
Ik zat te wachten op een zwarte kleurplaat.
Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen
Ik heb hem maar eens even toegevoegdquote:Op maandag 2 februari 2009 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb m meteen op hyves aangesproken![]()
[..]
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je ziet nu wel een keer wat ipv men in black
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij geeft licht zo in t donker![]()
Waarom zonodig ondertitels erbij ??quote:Op maandag 2 februari 2009 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
oh en we gaan geen Valkyrie kijken.....kon geen goede ondertitel vinden die netjes meeloopt, dus dan maar Planet of the apes op blu-ray![]()
omdat mijn verstaan/horen discutabel is met 1 oor wat het maar doetquote:Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef ThunderChild het volgende:
Wie is die dame eigenlijk ??
[..]
Waarom zonodig ondertitels erbij ??
Hahah cooolquote:Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef muisje-eliza het volgende:
deze ga ik aanvragen voor de zeroes request![]()
![]()
![]()
vast wel...denk dat ie t gewassen heeft met bleekquote:Op maandag 2 februari 2009 22:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
M'n ogen, wat doe je?![]()
Kan iemand dat overhemd zwart photoshoppen?
Heet jij toevallig Kim Feenstra ??quote:Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef muisje-eliza het volgende:
omdat mijn verstaan/horen discutabel is met 1 oor wat het maar doet![]()
Dan moet 'ie 'm maar weggooien.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vast wel...denk dat ie t gewassen heeft met bleek
neeh Kim Feenstra praat ook nog debiel.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heet jij toevallig Kim Feenstra ??![]()
Hoe komt dat ??
Anyway, is Corton van z'n geloof gevallen of zo ?? Iemand 'm al gemaild met die vraag ??![]()
Herkenbaar (ben zelf aan 2 kanten half doof) en juist bij DVD films is spraak idd verschrikkelijk zacht en de ontploffingen juist weer verschrikkelijk hard . . .quote:Op maandag 2 februari 2009 22:26 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik ben gewoon doof geboren aan 1 oor, maar kan daarom dingen moeilijk volgen als er veel geluid "omheen" zit..en in een film heb je dat heel vaak *spannend muziekje enzo*
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
oh kijk dan....Eric Beelen
[ afbeelding ]
oh das idd zo lastigquote:Op maandag 2 februari 2009 22:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Herkenbaar (ben zelf aan 2 kanten half doof) en juist bij DVD films is spraak idd verschrikkelijk zacht en de ontploffingen juist weer verschrikkelijk hard . . .![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
M'n ogen. Alweer.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
waarvoorquote:Op maandag 2 februari 2009 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Eliza is gewoon op een agressieve manier klanten aan het ronselen
Het werkt wel.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Eliza is gewoon op een agressieve manier klanten aan het ronselen
zitten ze je nou weer te pestenquote:
wie wil dr een zonnebrilquote:Op maandag 2 februari 2009 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij doet toch iets met kapotte ogen enzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wie wil dr een zonnebril![]()
![]()
nieuwe zomercolletie is bijna allemaal binnen, en eind februari is er vriendenweek, krijg je 35% korting![]()
heb je nog ray ben aviatorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
hallow, weet je hoelaat t is...ik heb geen enkel moment aan mn werk gedacht na 20:00quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hallow, weet je hoelaat t is...ik heb geen enkel moment aan mn werk gedacht na 20:00
naja oke, nog 1tje dan.
Ik had Max Westerman naar de oogarts gestuurd, en hij kwam vrijdag terug om n bril te kopen. Hij vond dat ik het geweldig had gedaan, en huppetee, heb die man ook maar meteen 1000 euri armer gemaakt![]()
Grappige discussie (ik lees ff meequote:Op maandag 2 februari 2009 20:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Tja, dat van die doelgroep zou kunnen, maar daar had ik bij MM 2.0 eerlijk gezegd niet zo'n last van.
Zoals ik al zei, 't ligt niet alleen aan die veranderingen, maar ook aan de playlist.
Inderdaad, om tien uur begint 't echte werk. Ik schakel dan ook zeker wel weer in
!!
En tja, die stelling, ik ben in ieder geval blij dat Andrew er niet meer is. Dat scheelt al 'n hoop irritatie.
Ray ben?quote:
wat is het verschil en wat kosten ze ?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Ray ben?![]()
Ray Ban![]()
maar die heb ik jah... wil je de large metal I of de large metal II of heb je een kindermaatje
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is het verschil en wat kosten ze ?
en ja die bedoelde ik
Is het dan zo erg gesteld met me dat het me niet eens opvaltquote:Op maandag 2 februari 2009 22:42 schreef MichielV het volgende:
[..]
Grappige discussie (ik lees ff mee) In MM 3.0 zit meer nieuwe muziek dan in 2.0. Neem bv de Singlestrijd, daar sneuvelden vaak heel toffe liedjes omdat de ander door bv een actieve fanclub won. In Nieuwe Muziek draai ik ze gegarandeerd. Als muziekfreak kom ik zelf nu veel meer aan m'n trekken in 3.0.
Samenstellen van het programma is geen taak voor de productie, dat doe ik samen met mijn muziekredacteur Tijssie van het lijssie.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar eens even in de gaten houden of het qua muziek deze week heel anders zal zijn. Vraag me af of Maricha nog iets doet met het samenstellen van de muziek of zal dat nu helemaal bij Tjibbe liggen.
Scheelt inderdaad een hoop nu Andrew weg is![]()
Day 'n nite
Tijssie van het lijssie? lolquote:Op maandag 2 februari 2009 22:45 schreef MichielV het volgende:
Samenstellen van het programma is geen taak voor de productie, dat doe ik samen met mijn muziekredacteur Tijssie van het lijssie.
Hopelijk komt Byonce niet meer op het lijssiequote:Op maandag 2 februari 2009 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijssie van het lijssie? lol.. Helder, thanks voor de info
.
Als er meer van je eigen smaak in zit, moet het per definitie een aantrekkelijker programma worden. Binnenkort weer eens luisteren.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:42 schreef MichielV het volgende:
Als muziekfreak kom ik zelf nu veel meer aan m'n trekken in 3.0.
Ey Veenstra.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:42 schreef MichielV het volgende:
[..]
Grappige discussie (ik lees ff mee) In MM 3.0 zit meer nieuwe muziek dan in 2.0. Neem bv de Singlestrijd, daar sneuvelden vaak heel toffe liedjes omdat de ander door bv een actieve fanclub won. In Nieuwe Muziek draai ik ze gegarandeerd. Als muziekfreak kom ik zelf nu veel meer aan m'n trekken in 3.0.
soort engelse Roosbiefquote:Op maandag 2 februari 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Damn... ik weet niet wie dit is maar haar stemgeluid is echt een ramp
Als ik de lijssie, denk ik: er mag nog meer nieuwe muziek op en wat minder standaardmeuk van overdagquote:Op maandag 2 februari 2009 22:45 schreef MichielV het volgende:
[..]
Samenstellen van het programma is geen taak voor de productie, dat doe ik samen met mijn muziekredacteur Tijssie van het lijssie.
parapluusquote:Op maandag 2 februari 2009 22:53 schreef borisz het volgende:
Het is mooi geweest, morgen weer 2 hoorcolleges en aan de slag voor vermogensrecht.
Ajuus
Trustenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:53 schreef borisz het volgende:
Het is mooi geweest, morgen weer 2 hoorcolleges en aan de slag voor vermogensrecht.
Ajuus
Daar ben je al het hele uur mee bezig?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef Joncho het volgende:
[ afbeelding ]
Een mieters Hawaī shirt staat m ook niet verkeerd
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef Joncho het volgende:
[ afbeelding ]
Spoiler, please!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef Joncho het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef Joncho het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe geweldig ! Zou opzich wel lachen zijn als Corton het kan zien. Kan iemand het niet even op zijn Hyves zetten?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef Joncho het volgende:
[ afbeelding ]
kzal m dr ff opzettenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe geweldig ! Zou opzich wel lachen zijn als Corton het kan zien. Kan iemand het niet even op zijn Hyves zetten?
Kloptquote:Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben het wel met de stelling eens , je moet te snel kiezen voor beroepsopleiding
kom ik aan met mn MAVOotjequote:Op maandag 2 februari 2009 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt
Best vervelend als je er in het 3e jaar van je HBO-opleiding achter komt dat je iets anders wilt
Helaas moet dat. Je moet op de 12de of zo al kiezen welke richting je op wil . . .quote:Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben het wel met de stelling eens , je moet te snel kiezen voor beroepsopleiding
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt
Best vervelend als je er in het 3e jaar van je HBO-opleiding achter komt dat je iets anders wilt
Mooie overstap jaquote:
Ik weet na 3 jaar iig wel wat ik niet wil worden, en dat is accountantquote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik wist op 2-havo al wat ik wilde worden (accountant). Havo, HEAO gedaan, aan accountantsopleiding begonnen, maar uiteindelijk niet afgemaakt (vanwege switch buiten accountancy). Wel nog in ongeveer dezelfde richting aan 't werk (controlling).
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet na 3 jaar iig wel wat ik niet wil worden, en dat is accountant
Ik wilde ooit full time fotograaf worden, maar is geen droog brood in te verdienenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet na 3 jaar iig wel wat ik niet wil worden, en dat is accountant
Het enige wat ik wil is luchtverkeersleider, en anders weet ik het gewoon ook nog echt nietEen eigen bedrijf lijkt me tof, maar in wat
![]()
FF
Weltrusten en succes morgen @ je top-stagequote:Op maandag 2 februari 2009 23:32 schreef Sirolf het volgende:
Yuksek - Tonight... Leuk slaapliedje!
Ik ga iig slapen, morgen om 6.10 uur opstaan...
Er zijn nog wel meer kleine dingetjes die niet helemaal goed gaan. Ik zal 't morgen iig even testen.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sirolf mag tijdens zijn stage ook even kijken naar de refresh knop in de now on air ding , die crash na 3x drukken na flash overload
Kom ik net, gaan de mensen al naar bedquote:Op maandag 2 februari 2009 23:32 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:32 schreef Sirolf het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 februari 2009 23:32 schreef Sirolf het volgende:
50 procent kans nogquote:Op maandag 2 februari 2009 23:47 schreef Joncho het volgende:
Wood Pigeon - Chorus of Wolves er nog steeds in, ben benieuwd of mijn toevoeging erin blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |