Samenstellen van het programma is geen taak voor de productie, dat doe ik samen met mijn muziekredacteur Tijssie van het lijssie.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar eens even in de gaten houden of het qua muziek deze week heel anders zal zijn. Vraag me af of Maricha nog iets doet met het samenstellen van de muziek of zal dat nu helemaal bij Tjibbe liggen.
Scheelt inderdaad een hoop nu Andrew weg is![]()
Day 'n nite
Tijssie van het lijssie? lolquote:Op maandag 2 februari 2009 22:45 schreef MichielV het volgende:
Samenstellen van het programma is geen taak voor de productie, dat doe ik samen met mijn muziekredacteur Tijssie van het lijssie.
Hopelijk komt Byonce niet meer op het lijssiequote:Op maandag 2 februari 2009 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijssie van het lijssie? lol.. Helder, thanks voor de info
.
Als er meer van je eigen smaak in zit, moet het per definitie een aantrekkelijker programma worden. Binnenkort weer eens luisteren.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:42 schreef MichielV het volgende:
Als muziekfreak kom ik zelf nu veel meer aan m'n trekken in 3.0.
Ey Veenstra.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:42 schreef MichielV het volgende:
[..]
Grappige discussie (ik lees ff mee) In MM 3.0 zit meer nieuwe muziek dan in 2.0. Neem bv de Singlestrijd, daar sneuvelden vaak heel toffe liedjes omdat de ander door bv een actieve fanclub won. In Nieuwe Muziek draai ik ze gegarandeerd. Als muziekfreak kom ik zelf nu veel meer aan m'n trekken in 3.0.
soort engelse Roosbiefquote:Op maandag 2 februari 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Damn... ik weet niet wie dit is maar haar stemgeluid is echt een ramp
Als ik de lijssie, denk ik: er mag nog meer nieuwe muziek op en wat minder standaardmeuk van overdagquote:Op maandag 2 februari 2009 22:45 schreef MichielV het volgende:
[..]
Samenstellen van het programma is geen taak voor de productie, dat doe ik samen met mijn muziekredacteur Tijssie van het lijssie.
parapluusquote:Op maandag 2 februari 2009 22:53 schreef borisz het volgende:
Het is mooi geweest, morgen weer 2 hoorcolleges en aan de slag voor vermogensrecht.
Ajuus
Trustenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:53 schreef borisz het volgende:
Het is mooi geweest, morgen weer 2 hoorcolleges en aan de slag voor vermogensrecht.
Ajuus
Daar ben je al het hele uur mee bezig?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef Joncho het volgende:
[ afbeelding ]
Een mieters Hawaï shirt staat m ook niet verkeerd
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef Joncho het volgende:
[ afbeelding ]
Spoiler, please!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef Joncho het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef Joncho het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe geweldig ! Zou opzich wel lachen zijn als Corton het kan zien. Kan iemand het niet even op zijn Hyves zetten?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef Joncho het volgende:
[ afbeelding ]
kzal m dr ff opzettenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe geweldig ! Zou opzich wel lachen zijn als Corton het kan zien. Kan iemand het niet even op zijn Hyves zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |