Ja hoor.quote:
Ga dan maar snel slapen, dan is deze dag snel voorbijquote:Op maandag 2 februari 2009 18:51 schreef drummerdude het volgende:
Wat een kutmaandag zeg. Op school kutcijfers terug gekregen, op weg naar huis bijna expres aangereden door een 50/60 jarige, die allemaal vage gebaren naar me ging smijten. Echt, ik ben blij dat het avond is![]()
(Tip, dit concert, en dan St. John)
ach, bijna weekend weer !quote:Op maandag 2 februari 2009 18:51 schreef drummerdude het volgende:
Wat een kutmaandag zeg. Op school kutcijfers terug gekregen, op weg naar huis bijna expres aangereden door een 50/60 jarige, die allemaal vage gebaren naar me ging smijten. Echt, ik ben blij dat het avond is![]()
(Tip, dit concert, en dan St. John)
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hoor.
Rob deed de deur voor me open na de lunch bijv.
Tegelijk met mij is er trouwens ook nog een andere stagiair begonnen (maar dan de redactionele kant)
weekendquote:Op maandag 2 februari 2009 19:04 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Pff, wéééééééékend![]()
Nog de hele week naar school/werken![]()
![]()
![]()
Ik vindt die hele plaat Beyonce slecht.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar eigenlijk vind ik het echt een <piep> plaat. Bagger tekst maar het swingt verder wel..
Bier doordeweeksquote:
waarom niet , vanmiddag op het werk ook biertje op , baas kwam er mee aanzetten, bier en wijnquote:Op maandag 2 februari 2009 19:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik vindt die hele plaat Beyonce slecht.
[..]
Bier doordeweeks.
Even previewenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:40 schreef Sersjee het volgende:
Voor de geïnteresseerden, het nieuwe album van Lily Allen is af te halen bij uw lokale torrentboer.
Vrijdag oké, maar niet op een doordeweekse dag hier. Wordt je dik vanquote:Op maandag 2 februari 2009 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarom niet , vanmiddag op het werk ook biertje op , baas kwam er mee aanzetten, bier en wijn
terug naar school jijquote:Op maandag 2 februari 2009 19:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vrijdag oké, maar niet op een doordeweekse dag hier. Wordt je dik van
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
terug naar school jij, werkende mensen mogen een verzetje hebben
Ik ben ook niet zo'n Beyonce liefhebberquote:Op maandag 2 februari 2009 19:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
[..]
Bier doordeweeks.
14+ mag datquote:Op maandag 2 februari 2009 19:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
[..]
Bier doordeweeks.
ik zing em gezellig meequote:
laat maarquote:
quote:
Vandaag was op het werk ook een klote dagquote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
De maandag mag dan wel bijna over zijn maar zo'n happy gevoel krijg ik er eerlijk gezegd niet van
Aha, jij bent er zo eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uuhhm dat is irritantquote:Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vandaag was op het werk ook een klote dag
halve dag in vergadering gezeten met iemand met 3 agendas waarvan hij er 2 niet op tafel legde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |