Waarom zonodig ondertitels erbij ??quote:Op maandag 2 februari 2009 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
oh en we gaan geen Valkyrie kijken.....kon geen goede ondertitel vinden die netjes meeloopt, dus dan maar Planet of the apes op blu-ray![]()
omdat mijn verstaan/horen discutabel is met 1 oor wat het maar doetquote:Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef ThunderChild het volgende:
Wie is die dame eigenlijk ??
[..]
Waarom zonodig ondertitels erbij ??
Hahah cooolquote:Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef muisje-eliza het volgende:
deze ga ik aanvragen voor de zeroes request![]()
![]()
![]()
vast wel...denk dat ie t gewassen heeft met bleekquote:Op maandag 2 februari 2009 22:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
M'n ogen, wat doe je?![]()
Kan iemand dat overhemd zwart photoshoppen?
Heet jij toevallig Kim Feenstra ??quote:Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef muisje-eliza het volgende:
omdat mijn verstaan/horen discutabel is met 1 oor wat het maar doet![]()
Dan moet 'ie 'm maar weggooien.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vast wel...denk dat ie t gewassen heeft met bleek
neeh Kim Feenstra praat ook nog debiel.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heet jij toevallig Kim Feenstra ??![]()
Hoe komt dat ??
Anyway, is Corton van z'n geloof gevallen of zo ?? Iemand 'm al gemaild met die vraag ??![]()
Herkenbaar (ben zelf aan 2 kanten half doof) en juist bij DVD films is spraak idd verschrikkelijk zacht en de ontploffingen juist weer verschrikkelijk hard . . .quote:Op maandag 2 februari 2009 22:26 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik ben gewoon doof geboren aan 1 oor, maar kan daarom dingen moeilijk volgen als er veel geluid "omheen" zit..en in een film heb je dat heel vaak *spannend muziekje enzo*
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
oh kijk dan....Eric Beelen
[ afbeelding ]
oh das idd zo lastigquote:Op maandag 2 februari 2009 22:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Herkenbaar (ben zelf aan 2 kanten half doof) en juist bij DVD films is spraak idd verschrikkelijk zacht en de ontploffingen juist weer verschrikkelijk hard . . .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |