Kloptquote:Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben het wel met de stelling eens , je moet te snel kiezen voor beroepsopleiding
kom ik aan met mn MAVOotjequote:Op maandag 2 februari 2009 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt
Best vervelend als je er in het 3e jaar van je HBO-opleiding achter komt dat je iets anders wilt
Helaas moet dat. Je moet op de 12de of zo al kiezen welke richting je op wil . . .quote:Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben het wel met de stelling eens , je moet te snel kiezen voor beroepsopleiding
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt
Best vervelend als je er in het 3e jaar van je HBO-opleiding achter komt dat je iets anders wilt
Mooie overstap jaquote:
Ik weet na 3 jaar iig wel wat ik niet wil worden, en dat is accountantquote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik wist op 2-havo al wat ik wilde worden (accountant). Havo, HEAO gedaan, aan accountantsopleiding begonnen, maar uiteindelijk niet afgemaakt (vanwege switch buiten accountancy). Wel nog in ongeveer dezelfde richting aan 't werk (controlling).
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet na 3 jaar iig wel wat ik niet wil worden, en dat is accountant
Ik wilde ooit full time fotograaf worden, maar is geen droog brood in te verdienenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet na 3 jaar iig wel wat ik niet wil worden, en dat is accountant
Het enige wat ik wil is luchtverkeersleider, en anders weet ik het gewoon ook nog echt nietEen eigen bedrijf lijkt me tof, maar in wat
![]()
FF
Weltrusten en succes morgen @ je top-stagequote:Op maandag 2 februari 2009 23:32 schreef Sirolf het volgende:
Yuksek - Tonight... Leuk slaapliedje!
Ik ga iig slapen, morgen om 6.10 uur opstaan...
Er zijn nog wel meer kleine dingetjes die niet helemaal goed gaan. Ik zal 't morgen iig even testen.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sirolf mag tijdens zijn stage ook even kijken naar de refresh knop in de now on air ding , die crash na 3x drukken na flash overload
Kom ik net, gaan de mensen al naar bedquote:Op maandag 2 februari 2009 23:32 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:32 schreef Sirolf het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 februari 2009 23:32 schreef Sirolf het volgende:
50 procent kans nogquote:Op maandag 2 februari 2009 23:47 schreef Joncho het volgende:
Wood Pigeon - Chorus of Wolves er nog steeds in, ben benieuwd of mijn toevoeging erin blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |