SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
Waarom is de klacht slecht? Ik zou er ook boos van zijnquote:
Ik had wind tegenquote:
weet ik veel ik roep ook maar watquote:Op maandag 2 februari 2009 15:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom is de klacht slecht? Ik zou er ook boos van zijn
Jij hebt óf amper spaken, óf je reed extreem zacht.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:53 schreef reetveter het volgende:
Bij mij vloog er een keer zon kleine mus doorheen, gelukkig ging dat wel goed
.
Je kent mijn snelheid.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij hebt óf amper spaken, óf je reed extreem zacht.
Eensch.quote:
Dan zal je fiets wel stil hebben gestaanquote:
Nee, maar ik besloot niet de grammar nazi uit te hangen uit respect voor de paintskillz van TS.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:41 schreef Harpert het volgende:
Ben ik dan echt de enige die de continue fout van suicidiale duif ziet?
Oke, dan weet ik dat.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:46 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Nee, maar ik besloot niet de grammar nazi uit te hangen uit respect voor de paintskillz van TS.
Moet hij ook nog de creativiteit en de fantasie van Beverton hebbenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:58 schreef mafkees01 het volgende:
Idd, complimenten voor de paint.
Wellicht kom je bij beverton in de buurt!
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:48 schreef ToT het volgende:
TS komt dus tegenwoordig wel wat vaker buiten?
Die kutkatten kunnen er best wel een zooi van maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:06 schreef ToT het volgende:
De afgelopen dagen is er bij mij achter in de tuin een duif ontploft!
Er laten een hele zooi veren. Ik wist niet dat we katten in de buurt hadden!
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:29 schreef zovty het volgende:
Fiets eens een beetje rechtop joh, je ziet eruit als een zwerver.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |