Potjandriedubbeltjes nog an toe zeg!
Zit ik gisterochtend zo met mijn moeder en zusje op het station op de trein te wachten.. ineens horen we iets vallen zo van *flatschzzz*..
Wij gelijk kijken, ligt er ineens zwaar ruftende schijt op onze broeken en tassen! Zusje had geluk en zat net goed, maar vooral moeder was de dupe. Halve broek onder de schijt + tas en klein deel van mijn broek + tas. Wij naar boven kijken, zat een duif ons aan te kijken zo van gna gna heb ik jullie ff lekker te pakken
Kutduif!
Gelukkig hadden we nog ff tijd tot de trein kwam, dus ff naar de stationsplee gegaan om zo goed mogelijk één en ander schoon te maken.
Wij weer terug, natuurlijk niet meer op de plek des onheils gaan zitten, sterker nog iedereen die op die bank zat was opgestaan

.. zagen we dus dat die duif nog steeds op die richel zat en lekker zat te kijken
Tering, wat meurt die duivenschijt zeg! Echt waar, de schijt van mijn katten ruikt lekker als ik het vergelijk met die duivenschijtlucht
Klacht: duif die het grappig vindt om bovenop ons te schijten
Nog een plaatje ter illustratie
[ Bericht 2% gewijzigd door MissJ op 27-07-2008 12:59:45 ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.