Je gebruikt ook IE.quote:
Dat istie al 2 maand, maar meestal als ik hem dan na een maand of 2 weer pak doetie het opeens, nu dus aant herstellen, kaptie dr weer meequote:
So?quote:
IE is stom.quote:
Ik kan tenminste ALT ESSEN voor een hogere post countquote:
1 keer kotsen, alles wegquote:Op maandag 2 februari 2009 13:45 schreef ImTheBase het volgende:
Ik voel me trouwens niet lekker vandaag, hoerezooi.
Haha ja dat denk ikquote:
Ik doe hemaal nietsquote:
Een verdwaalde fiets, maar terugquote:
Vreemdquote:Op maandag 2 februari 2009 13:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik doe hemaal niets, ik zet er gewoon mooie muziek op en speel dit af, af en toe een spelletje
quote:
Zie je nou welquote:Op maandag 2 februari 2009 13:51 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Net ff een taart gebakken, dat hielp
Daar zit ook wat inquote:Op maandag 2 februari 2009 13:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]ik verdwaal nooit. Ik kies altijd de weg van de minste weerstand voor mijn posts.
Ja ik snap het ook nietquote:
Doejehier?quote:
Fiets is altijd gzelligquote:
Nou das toch blijquote:Op maandag 2 februari 2009 14:05 schreef VlaDje het volgende:
D'r zijn mensen die denken dat Fiets mijn broer is
NEE ?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:05 schreef VlaDje het volgende:
D'r zijn mensen die denken dat Fiets mijn broer is
Wat inhoud...?quote:
Ahaquote:Op maandag 2 februari 2009 13:45 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=6359
Haha veel plezierquote:
op jou- computerquote:
Toch heb ik steeds meer het idee dat het door jouw toedoen komtquote:Op maandag 2 februari 2009 13:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik doe hemaal niets, ik zet er gewoon mooie muziek op en speel dit af, af en toe een spelletje
Watquote:
Ja maar wat zou ik ermee doen danquote:Op maandag 2 februari 2009 14:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Toch heb ik steeds meer het idee dat het door jouw toedoen komt
Corrupte bestanden downloaden via limewire, die op je iPod komen? Misschien.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maar wat zou ik ermee doen dan?
Ik heb geen limewirequote:Op maandag 2 februari 2009 14:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Corrupte bestanden downloaden via limewire, die op je iPod komen? Misschien.
als dat ding een beetje degelijk was had hij er gewoon mee kunnen omgaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Corrupte bestanden downloaden via limewire, die op je iPod komen? Misschien.
Nou moet ik wel zeggen dat veel wat ik aanraak stuk gaat, maar met die iPods heb ik echt niets gedaanquote:Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
als dat ding een beetje degelijk was had hij er gewoon mee kunnen omgaan.
Wees blij.quote:
Hoi!quote:
Punt. Maar hoe gaat hetquote:
Goed, ik ben half bezig met 'n verslag voor economie en ik ben vandaag niet naar school gegaan. Had me ontzettend verslapen en stond op rond de tijd dat op school de bel ging/dat ik uit was:').quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:54 schreef xalo het volgende:
[..]
Goed, ik ben half bezig met 'n verslag voor economie en ik ben vandaag niet naar school gegaan. Had me ontzettend verslapen en stond op rond de tijd dat op school de bel ging/dat ik uit was:').
De iPod wel, maar iTunes is helaas een stukje troepquote:Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
als dat ding een beetje degelijk was had hij er gewoon mee kunnen omgaan.
Briljantquote:Op maandag 2 februari 2009 14:54 schreef xalo het volgende:
[..]
Goed, ik ben half bezig met 'n verslag voor economie en ik ben vandaag niet naar school gegaan. Had me ontzettend verslapen en stond op rond de tijd dat op school de bel ging/dat ik uit was:').
Haha dat heb ik vroeger ook wel eens gehad jaquote:Op maandag 2 februari 2009 14:54 schreef xalo het volgende:
[..]
iTunes is het enige stukje apple wat ik gebruikquote:Op maandag 2 februari 2009 14:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De iPod wel, maar iTunes is helaas een stukje troep
Van mij op't moment ookquote:Op maandag 2 februari 2009 15:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
iTunes is het enige stukje apple wat ik gebruik
Ik heb niet eens een mp3 spelerquote:Op maandag 2 februari 2009 15:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
iTunes is het enige stukje apple wat ik gebruik
Ik op het moment dus ook nietquote:
Doneerquote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb een shuffle, maar gebruik 'm nooit
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij is in gebruik door m'n moeder voor tijdens het hardlopen
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij is in gebruik door m'n moeder voor tijdens het hardlopen
Verschrikkelijk, hopelijk belt de afdelingsleider niet op want dan ben ik de lulquote:
Ik snap niet hoe je zonder kunt.quote:
Naar wiequote:Op maandag 2 februari 2009 15:13 schreef xalo het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, hopelijk belt de afdelingsleider niet op want dan ben ik de lul.
Tot ik werd wakker gemsntquote:
Mam & pap, maar ik denk dat ze al op school m'n vader inlichten.quote:
Iddquote:Op maandag 2 februari 2009 15:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Tot ik werd wakker gemsnt
Lag naast mn laptop te slapen en toen ineens keihard *bericht-geluid*
Toen was ik wakker, gelukkig issie niet van de bank afgepleurd, hij stond op het randje
Ach, het is niet gebeurdquote:
Ik heb een PC en platenspeler .. en ik woon maar 10 minuutjes van de uni afquote:
Ah sterkte danquote:Op maandag 2 februari 2009 15:15 schreef xalo het volgende:
[..]
Mam & pap, maar ik denk dat ze al op school m'n vader inlichten.
Ja dat slaat nergens opquote:Op maandag 2 februari 2009 15:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, het is niet gebeurd
Vertel je vervolgens dat diegene je wakker maakt.. En dan ben je ineens een slaapkop
Hm.. als je niet lang hoeft te fietsen of weinig met 't OV gaat scheelt het inderdaad wel.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb een PC en platenspeler .. en ik woon maar 10 minuutjes van de uni af
Bovendien heb ik nu mn auto met radio (CD speler), dus jaquote:Op maandag 2 februari 2009 15:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Hm.. als je niet lang hoeft te fietsen of weinig met 't OV gaat scheelt het inderdaad wel.
En als je niet continu muziek kan luisteren blijft het ook mooierquote:Op maandag 2 februari 2009 15:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Hm.. als je niet lang hoeft te fietsen of weinig met 't OV gaat scheelt het inderdaad wel.
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 2 februari 2009 15:21 schreef Seam het volgende:
[..]
En als je niet continu muziek kan luisteren blijft het ook mooier
Nèh, dat vind ik niet. Ik luister het liefste de hele dag door muziek, maar als ik weer 'n nieuwe band of nieuw nummer ontdek kan ik weer helemaal in de wolken zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:21 schreef Seam het volgende:
[..]
En als je niet continu muziek kan luisteren blijft het ook mooier
Hoezo niet dan? Ik vind het geweldig als ik een plaat al lang niet meer gehoord heb en hem dan met al mijn aandacht ga luisterenquote:
Waarom?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:22 schreef Hyman het volgende:
pff net een heel lokaal met computers moeten verplaatsen naar een andere locatie
Daarvan krijg je het wel warm
Ik luister altijd met al mn aandachtquote:Op maandag 2 februari 2009 15:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Ik vind het geweldig als ik een plaat al lang niet meer gehoord heb en hem dan met al mijn aandacht ga luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |