Ik heb ze al bijna twee jaar! Da's mijn record voor die dingen, normaal deed ik er twee maanden mee.quote:
Ach stelt toch niets voor, tutor zal wel niks merkenquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Voorspelbaar.
Maar nee, ik weet niet hoe ik mijn gelijk goed kan verwoorden en dan ga je denken dat ik je gelijk geef wat ik niet doe. En godverdomme mijn iPodoortje is kapot aan het gaan en de nieuwe zijn kut.
quote:
Ik vind mn iPod an sich ook wel superfijn werken, het enige is dus dat een iPod het bij mij maar 1 of 2 maand doetquote:Op maandag 2 februari 2009 13:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb ze al bijna twee jaar! Da's mijn record voor die dingen, normaal deed ik er twee maanden mee.
Daarbij: iPod
Mac's zijn wel kut trouwens.
Valt nog wel mee toch D_Aquote:
quote:
Wat moest je doen dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach stelt toch niets voor, tutor zal wel niks merken
Hoe krijg je dat voor elkaar? Je moet er niet mee gooien, dat weet je hè?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vind mn iPod an sich ook wel superfijn werken, het enige is dus dat een iPod het bij mij maar 1 of 2 maand doetEn daarna dood... Niets waard dus
Gewoon een normale taak over bloeddrukregeling en interpretatie van een ECGquote:Op maandag 2 februari 2009 13:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
Wat moest je doen dan?
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Je moet er niet mee gooien, dat weet je hè?
Mijn uur is afgelopen trouwens, tot vanmiddag
True truequote:Op maandag 2 februari 2009 13:25 schreef VlaDje het volgende:
Is jou dat niet geleerd dan Nijn?
Dat je je stil moet houden als grote mensen aan het woord zijn.
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:29 schreef raaavi het volgende:
Byna me telefoonkwijt door me kk klasgenoten. My beetje veraden. Anders wask m een week kwijt. Grrr
Flikker eens op kutbreezerquote:Op maandag 2 februari 2009 13:29 schreef raaavi het volgende:
Byna me telefoonkwijt door me kk klasgenoten. My beetje veraden. Anders wask m een week kwijt. Grrr
Als er 1 ding is waar niemand aankomt is het mn telefoon wel...quote:Op maandag 2 februari 2009 13:29 schreef raaavi het volgende:
Puntquote:Op maandag 2 februari 2009 13:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als er 1 ding is waar niemand aankomt is het mn telefoon wel...
Als ze hem willen pakken gewoon in je broekzak stoppen... Als ze je aankomen mag je stompen uit zelfverdediging.
quote:
Als ik iets een neppe band vind is het datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |