Ik weet wel wat ik zegquote:
Haha ja stalen zenuwen...quote:Op maandag 2 februari 2009 12:51 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan troost ik mijzelf maar dat er iemand naast zit die ook pedalen heeft, als zou ik ze al 10 keer ingetrapt hebben en hij blijft koel
Ooh wat is die kast toch dichtbijquote:
Maak daar maar 3 vanquote:Op maandag 2 februari 2009 12:54 schreef mstr het volgende:
Toch nog maar 2 broodjes in de oven gooien
Standaardquote:Op maandag 2 februari 2009 12:55 schreef Noortje. het volgende:
"Je gebruikt Internet Explorer 6. Dit is een erg oude browser. We raden je aan te upgraden naar versie 7 "
Kutcomputers op school.![]()
Dat is uhm ja, die zouden niet altijd kunnen rijden, al heb ik laatst een kamper terug gepaktquote:Op maandag 2 februari 2009 12:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen
Maar het is een soort van kamper/breezer-kind
jij zegt: laatmaarweerquote:
En ze heeft een beetje ADHD volgens mij ')quote:Op maandag 2 februari 2009 12:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is uhm ja, die zouden niet altijd kunnen rijden, al heb ik laatst een kamper terug gepakt
Neequote:Op maandag 2 februari 2009 12:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Is iedereen wel braaf op school?
Precies, ze kan dr voet gewoon niet bedwingenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:57 schreef mstr het volgende:
[..]
En ze heeft een beetje ADHD volgens mij ')
Dus werkt goed samen allemaal
Op zich zijn ze best fijn trouwens! Alleen alle software is enorm oud en nieuwe dingen installeren duurt een uur dus dan is het uur dat je op de pc's mag zitten alweer voorbij.quote:
Altijd!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ik heb nog 15 om me eruit te laten sturen :p!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoi annequote:Op maandag 2 februari 2009 12:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
JE MAG ME OOK ANNE NOEMEN HOOR![]()
Dat doe ik in de zomer VlaDquote:Op maandag 2 februari 2009 12:58 schreef VlaDje het volgende:
Nijnja, is de fietstas al gerolt?
Zelfs daar ben ik het al niet mee eensquote:Op maandag 2 februari 2009 12:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Op zich zijn ze best fijn trouwens! Alleen alle software is enorm oud en nieuwe dingen installeren duurt een uur dus dan is het uur dat je op de pc's mag zitten alweer voorbij.
GO INSANEquote:Op maandag 2 februari 2009 13:00 schreef Tremium het volgende:
Hebben ze hier weer handig gedaan. Opgekropte woede losgeweekt
Druk. Weinig tijd, veel school, veel toneel, veel te doen daarnaast. Dus tof, maar moe.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoi anneHoe gaat het
? Lang niet gezien
Ah kijkquote:Op maandag 2 februari 2009 13:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Druk. Weinig tijd, veel school, veel toneel, veel te doen daarnaast. Dus tof, maar moe.
Arme jij.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zelfs daar ben ik het al niet mee eens
Daar is Snowworld!quote:
36 minuten met de intercity en overstap op de stoptrein in gouda.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:02 schreef raaavi het volgende:
Hoever is dat van utrecht? En gaat het hier ook sneeuwen?
Hier is het wel grijs, maar nog geen sneeuwquote:Op maandag 2 februari 2009 13:02 schreef raaavi het volgende:
Hoever is dat van utrecht? En gaat het hier ook sneeuwen?
Kusje erop!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:03 schreef Seam het volgende:
Weer terug van college .. jezus wat was dat saai
Succesquote:Op maandag 2 februari 2009 13:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En nu werken aan de schoolkrant, tata.
Ik heb nog 2 uur voor een taak waar ik eigenlijk 10 uur aan had moeten bestedenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het uur is bijna af en ik heb bijna niets gedaan.
Godzijdankquote:Op maandag 2 februari 2009 13:13 schreef Noortje. het volgende:Er zitten van die wannabebreezersletjes naast me en die zaten op
![]()
Hyves
![]()
wat dus niet mag en toen kwam de mediatheekmevrouw langs.
Hahahahaha wat een paupers, helemaal trots, blij en opgelucht ademhalen dat ze het op tijd weggeklikt hadden.
![]()
Ik ben soms zo blij dat ik niet bij dat volk hoor.
En terechtquote:Op maandag 2 februari 2009 13:13 schreef Noortje. het volgende:Er zitten van die wannabebreezersletjes naast me en die zaten op
![]()
Hyves
![]()
Hahahahaha wat een paupers, helemaal trots, blij en opgelucht ademhalen dat ze het op tijd weggeklikt hadden.
![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:13 schreef Noortje. het volgende:Er zitten van die wannabebreezersletjes naast me en die zaten op
![]()
Hyves
![]()
![]()
Het ging me dan ook niet om het feit dat ze Hyves hebben, het ging me meer om het feit hoe hun Hyves eruit zag, hoe ze er zelf uitzien en hoe enorm niet-stoer ze ineens zijn als er een leraar langsloopt.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:15 schreef mstr het volgende:
En stiekem heeft hier de helft zelf ook Hyves
Ik heb er 3!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:15 schreef mstr het volgende:
En stiekem heeft hier de helft zelf ook Hyves
Da's mooi kut dan.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 uur voor een taak waar ik eigenlijk 10 uur aan had moeten besteden
Sneaky is iets anders dan niet stoer.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het ging me dan ook niet om het feit dat ze Hyves hebben, het ging me meer om het feit hoe hun Hyves eruit zag, hoe ze er zelf uitzien en hoe enorm niet-stoer ze ineens zijn als er een leraar langsloopt.
Ik ga hier niet eens over in discussie.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Sneaky is iets anders dan niet stoer.
Dat is omdat je weet dat ik gelijk heb.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens over in discussie.
Lis bijt hem wel doorquote:Op maandag 2 februari 2009 13:17 schreef mstr het volgende:
Kanker, die broodjes waren heet
Dat wordt een blaar op mn vinger
Voorspelbaar.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat is omdat je weet dat ik gelijk heb.
Zie nou wel dat apple kut isquote:Op maandag 2 februari 2009 13:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Voorspelbaar.
Maar nee, ik weet niet hoe ik mijn gelijk goed kan verwoorden en dan ga je denken dat ik je gelijk geef wat ik niet doe. En godverdomme mijn iPodoortje is kapot aan het gaan en de nieuwe zijn kut.
Ik heb ze al bijna twee jaar! Da's mijn record voor die dingen, normaal deed ik er twee maanden mee.quote:
Ach stelt toch niets voor, tutor zal wel niks merkenquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Voorspelbaar.
Maar nee, ik weet niet hoe ik mijn gelijk goed kan verwoorden en dan ga je denken dat ik je gelijk geef wat ik niet doe. En godverdomme mijn iPodoortje is kapot aan het gaan en de nieuwe zijn kut.
quote:
Ik vind mn iPod an sich ook wel superfijn werken, het enige is dus dat een iPod het bij mij maar 1 of 2 maand doetquote:Op maandag 2 februari 2009 13:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb ze al bijna twee jaar! Da's mijn record voor die dingen, normaal deed ik er twee maanden mee.
Daarbij: iPod
Mac's zijn wel kut trouwens.
Valt nog wel mee toch D_Aquote:
quote:
Wat moest je doen dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach stelt toch niets voor, tutor zal wel niks merken
Hoe krijg je dat voor elkaar? Je moet er niet mee gooien, dat weet je hè?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vind mn iPod an sich ook wel superfijn werken, het enige is dus dat een iPod het bij mij maar 1 of 2 maand doetEn daarna dood... Niets waard dus
Gewoon een normale taak over bloeddrukregeling en interpretatie van een ECGquote:Op maandag 2 februari 2009 13:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
Wat moest je doen dan?
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Je moet er niet mee gooien, dat weet je hè?
Mijn uur is afgelopen trouwens, tot vanmiddag
True truequote:Op maandag 2 februari 2009 13:25 schreef VlaDje het volgende:
Is jou dat niet geleerd dan Nijn?
Dat je je stil moet houden als grote mensen aan het woord zijn.
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:29 schreef raaavi het volgende:
Byna me telefoonkwijt door me kk klasgenoten. My beetje veraden. Anders wask m een week kwijt. Grrr
Flikker eens op kutbreezerquote:Op maandag 2 februari 2009 13:29 schreef raaavi het volgende:
Byna me telefoonkwijt door me kk klasgenoten. My beetje veraden. Anders wask m een week kwijt. Grrr
Als er 1 ding is waar niemand aankomt is het mn telefoon wel...quote:Op maandag 2 februari 2009 13:29 schreef raaavi het volgende:
Puntquote:Op maandag 2 februari 2009 13:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als er 1 ding is waar niemand aankomt is het mn telefoon wel...
Als ze hem willen pakken gewoon in je broekzak stoppen... Als ze je aankomen mag je stompen uit zelfverdediging.
quote:
Als ik iets een neppe band vind is het datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |