Dat doe ik in de zomer VlaDquote:Op maandag 2 februari 2009 12:58 schreef VlaDje het volgende:
Nijnja, is de fietstas al gerolt?
Zelfs daar ben ik het al niet mee eensquote:Op maandag 2 februari 2009 12:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Op zich zijn ze best fijn trouwens! Alleen alle software is enorm oud en nieuwe dingen installeren duurt een uur dus dan is het uur dat je op de pc's mag zitten alweer voorbij.
GO INSANEquote:Op maandag 2 februari 2009 13:00 schreef Tremium het volgende:
Hebben ze hier weer handig gedaan. Opgekropte woede losgeweekt
Druk. Weinig tijd, veel school, veel toneel, veel te doen daarnaast. Dus tof, maar moe.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoi anneHoe gaat het
? Lang niet gezien
Ah kijkquote:Op maandag 2 februari 2009 13:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Druk. Weinig tijd, veel school, veel toneel, veel te doen daarnaast. Dus tof, maar moe.
Arme jij.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zelfs daar ben ik het al niet mee eens
Daar is Snowworld!quote:
36 minuten met de intercity en overstap op de stoptrein in gouda.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:02 schreef raaavi het volgende:
Hoever is dat van utrecht? En gaat het hier ook sneeuwen?
Hier is het wel grijs, maar nog geen sneeuwquote:Op maandag 2 februari 2009 13:02 schreef raaavi het volgende:
Hoever is dat van utrecht? En gaat het hier ook sneeuwen?
Kusje erop!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:03 schreef Seam het volgende:
Weer terug van college .. jezus wat was dat saai
Succesquote:Op maandag 2 februari 2009 13:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En nu werken aan de schoolkrant, tata.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |