Ik 2quote:Op maandag 2 februari 2009 12:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
zelfs binnen is t koud hier
en ik heb nu 4 lagen kleding aan.
Niet meer op Donderdag?quote:
Handrem voldoetquote:
Dat had ik vandaag dus ookquote:Op maandag 2 februari 2009 12:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha dat had ik ook een keer, tering nou!!! Die instructeur zat ernaast en nog voelde ik me niet helemaal veilig
!!
Alleen als jij bijtquote:
vergeleken met de mensen hier zou ik het vervolg van Jurassic Park kunnen zijn jaquote:Op maandag 2 februari 2009 12:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
jij bent dan wel érg oud he
grapje he
Kwam verkeer aan, drukt hem er zo voor, bijna botsingquote:Op maandag 2 februari 2009 12:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat had ik vandaag dus ook
Op het laatste moment remmen, 65 rijden in z'n 3 waar je 50 mag
En ga zo maar door
Hij zat deze week eerst vol, en nu had ie vanochtend een plekkie, dus kon ikquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vergeleken met de mensen hier zou ik het vervolg van Jurassic Park kunnen zijn ja.
Picsquote:Op maandag 2 februari 2009 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vergeleken met de mensen hier zou ik het vervolg van Jurassic Park kunnen zijn ja.
Ze reed ook echt 5 cm bij geparkeerde auto's vandaanquote:Op maandag 2 februari 2009 12:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kwam verkeer aan, drukt hem er zo voor, bijna botsing!
ik kan dat kei goedquote:
Laat me raden, dit post je weer vanaf je mobiel?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:41 schreef raaavi het volgende:
Jeahjeah! Kheb een voldoende voor me AK toets! 52.5 van de 83 punten!
Ja in die 2 minuten dat jij naar huis moest...quote:Op maandag 2 februari 2009 12:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze reed ook echt 5 cm bij geparkeerde auto's vandaan
Instructeur heeft daar 3 keer wat over gezegd geloof ik
hahahahahha!!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 februari 2009 12:41 schreef raaavi het volgende:
Jeahjeah! Kheb een voldoende voor me AK toets! 52.5 van de 83 punten!
Nou, hooguit 10 minutenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja in die 2 minuten dat jij naar huis moest...
quote:
Daagquote:Op maandag 2 februari 2009 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Maar goed, ik ga maar weer denk ik, voor er nog meer mooie meiden van 19 me komen uitlachen hier
.
okequote:Op maandag 2 februari 2009 12:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel hoor
Maar heb er gewoon niks mee
Eerder remmen of eerder gas loslatenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, hooguit 10 minuten
En nog wel meer dingen
Dat ze beter moest kijken, geleidelijker schakelen, rustiger remmen, eerder remmen.
Kinderen voor kinderenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:43 schreef Noortje. het volgende:
Hay!
dr zijn niet meer mooie meiden van 19 in de SCquote:Op maandag 2 februari 2009 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Maar goed, ik ga maar weer denk ik, voor er nog meer mooie meiden van 19 me komen uitlachen hier
.
Groeten aan de docentquote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef raaavi het volgende:
@bb. Ja.! Zit in de les. Hoe moet in anders fokken ¿!
Eigenlijk allebei.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Eerder remmen of eerder gas loslaten? Ivm nieuwe rijden
Godver wat een kansloos stuk vreten ben je tochquote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef raaavi het volgende:
@bb. Ja.! Zit in de les. Hoe moet in anders fokken ¿!
Hoi Noor W.!quote:
Werksequote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
dr zijn niet meer mooie meiden van 19 in de SC![]()
daarbij ga ik ook weer fijn werken
Briljantquote:
Ik zeg niet dat je je telefoon moet inleverenquote:
Nou en of... Soms doe ik het ook wel eens, maar dan niet tijdens rijles ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 12:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon gasgeven tot 10-15 meter voor de stopstreep en dan moet je hard remmen ja
Ik voel me dan toch écht niet op m'n gemak als iemand zo rijdtquote:Op maandag 2 februari 2009 12:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nou en of... Soms doe ik het ook wel eens, maar dan niet tijdens rijles ofzoIets met normaal rijden tot rijbewijs en dan
Dat kan ik me heelgoed voorstellen jaquote:Op maandag 2 februari 2009 12:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik voel me dan toch écht niet op m'n gemak als iemand zo rijdt
BIERquote:
En dan troost ik mijzelf maar dat er iemand naast zit die ook pedalen heeft, als zou ik ze al 10 keer ingetrapt hebben en hij blijft koelquote:Op maandag 2 februari 2009 12:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat kan ik me heelgoed voorstellen ja
laaatmaarweer!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je je telefoon moet inleveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |