Dat is wel poep jaquote:Op maandag 2 februari 2009 12:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik wil dus de nieuwe video bekijken van een band. Zijn er 3 uploads op youtube, en alle drie verwijderd..
Ik wilde dat doenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik niet want ik ga lekker Lost kijken
quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 2 februari 2009 12:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je bent nog steeds een lieve nijn hoor
* Down!quote:
schrik doodquote:Op maandag 2 februari 2009 12:31 schreef Lauriette91 het volgende:
Boe.
Daar ben ik nog niet geweestquote:
Waar leeft u ook alweerquote:
undquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ging wel lekker, was alleen beetje vroegquote:
Haha dat zijn de leukequote:Op maandag 2 februari 2009 12:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Ging wel lekker, was alleen beetje vroeg
Ging bochtje achteruit doen enzo
Zegt ie: Je moet ongeveer 3 slagen maken.. Al hoef ik jou dat niet te vertellen, jij hebt daar gevoel genoeg voor om het zelf te weten.
Ik weet niet waar je woont, maar het zal vast wel komen nogquote:Op maandag 2 februari 2009 12:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hier niet eens
Sneeuw is nog wel leuk. Dan vergeet ik de kou
Hoi nijnnnnquote:
haha.quote:
Helemaal nietquote:
ja. ziekelijkquote:
quote:
twee keer deze week?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Maar die blauwe kutmod ken ik nietquote:Op maandag 2 februari 2009 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, op dit moment klopt het ook natuurlijk, ik ben er.
hihi, dat heb ik ook al allemaal gedaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Ging wel lekker, was alleen beetje vroeg
Ging bochtje achteruit doen enzo
Zegt ie: Je moet ongeveer 3 slagen maken.. Al hoef ik jou dat niet te vertellen, jij hebt daar gevoel genoeg voor om het zelf te weten.
zelfs binnen is t koud hierquote:
Heb er niks mee met straatje kerenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
hihi, dat heb ik ook al allemaal gedaan.
Straatje keren vind ik leuk
Lelystad. Het sneeuwde gister een beetje.. maar bleef niet liggenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:35 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar het zal vast wel komen nog
Ik heb hier ook bijster weinig te zoeken natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 12:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar die blauwe kutmod ken ik niet?
Haha dat had ik ook een keer, tering nouquote:Op maandag 2 februari 2009 12:37 schreef mstr het volgende:
[..]
idd
Dat meisje dat mij naar huis bracht, één emoticon vat het samen:
jij bent dan wel érg oud hequote:Op maandag 2 februari 2009 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, op dit moment klopt het ook natuurlijk, ik ben er.
Dat weet ik niet, van mij mag u blijven hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb hier ook bijster weinig te zoeken natuurlijk.
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:37 schreef nijnja het volgende:
[..]n-e-e.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
Ik 2quote:Op maandag 2 februari 2009 12:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
zelfs binnen is t koud hier
en ik heb nu 4 lagen kleding aan.
Niet meer op Donderdag?quote:
Handrem voldoetquote:
Dat had ik vandaag dus ookquote:Op maandag 2 februari 2009 12:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha dat had ik ook een keer, tering nou!!! Die instructeur zat ernaast en nog voelde ik me niet helemaal veilig
!!
Alleen als jij bijtquote:
vergeleken met de mensen hier zou ik het vervolg van Jurassic Park kunnen zijn jaquote:Op maandag 2 februari 2009 12:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
jij bent dan wel érg oud he
grapje he
Kwam verkeer aan, drukt hem er zo voor, bijna botsingquote:Op maandag 2 februari 2009 12:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat had ik vandaag dus ook
Op het laatste moment remmen, 65 rijden in z'n 3 waar je 50 mag
En ga zo maar door
Hij zat deze week eerst vol, en nu had ie vanochtend een plekkie, dus kon ikquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vergeleken met de mensen hier zou ik het vervolg van Jurassic Park kunnen zijn ja.
Picsquote:Op maandag 2 februari 2009 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vergeleken met de mensen hier zou ik het vervolg van Jurassic Park kunnen zijn ja.
Ze reed ook echt 5 cm bij geparkeerde auto's vandaanquote:Op maandag 2 februari 2009 12:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kwam verkeer aan, drukt hem er zo voor, bijna botsing!
ik kan dat kei goedquote:
Laat me raden, dit post je weer vanaf je mobiel?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:41 schreef raaavi het volgende:
Jeahjeah! Kheb een voldoende voor me AK toets! 52.5 van de 83 punten!
Ja in die 2 minuten dat jij naar huis moest...quote:Op maandag 2 februari 2009 12:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze reed ook echt 5 cm bij geparkeerde auto's vandaan
Instructeur heeft daar 3 keer wat over gezegd geloof ik
hahahahahha!!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 februari 2009 12:41 schreef raaavi het volgende:
Jeahjeah! Kheb een voldoende voor me AK toets! 52.5 van de 83 punten!
Nou, hooguit 10 minutenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja in die 2 minuten dat jij naar huis moest...
quote:
Daagquote:Op maandag 2 februari 2009 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Maar goed, ik ga maar weer denk ik, voor er nog meer mooie meiden van 19 me komen uitlachen hier
.
okequote:Op maandag 2 februari 2009 12:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel hoor
Maar heb er gewoon niks mee
Eerder remmen of eerder gas loslatenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, hooguit 10 minuten
En nog wel meer dingen
Dat ze beter moest kijken, geleidelijker schakelen, rustiger remmen, eerder remmen.
Kinderen voor kinderenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:43 schreef Noortje. het volgende:
Hay!
dr zijn niet meer mooie meiden van 19 in de SCquote:Op maandag 2 februari 2009 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Maar goed, ik ga maar weer denk ik, voor er nog meer mooie meiden van 19 me komen uitlachen hier
.
Groeten aan de docentquote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef raaavi het volgende:
@bb. Ja.! Zit in de les. Hoe moet in anders fokken ¿!
Eigenlijk allebei.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Eerder remmen of eerder gas loslaten? Ivm nieuwe rijden
Godver wat een kansloos stuk vreten ben je tochquote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef raaavi het volgende:
@bb. Ja.! Zit in de les. Hoe moet in anders fokken ¿!
Hoi Noor W.!quote:
Werksequote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
dr zijn niet meer mooie meiden van 19 in de SC![]()
daarbij ga ik ook weer fijn werken
Briljantquote:
Ik zeg niet dat je je telefoon moet inleverenquote:
Nou en of... Soms doe ik het ook wel eens, maar dan niet tijdens rijles ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 12:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon gasgeven tot 10-15 meter voor de stopstreep en dan moet je hard remmen ja
Ik voel me dan toch écht niet op m'n gemak als iemand zo rijdtquote:Op maandag 2 februari 2009 12:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nou en of... Soms doe ik het ook wel eens, maar dan niet tijdens rijles ofzoIets met normaal rijden tot rijbewijs en dan
Dat kan ik me heelgoed voorstellen jaquote:Op maandag 2 februari 2009 12:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik voel me dan toch écht niet op m'n gemak als iemand zo rijdt
BIERquote:
En dan troost ik mijzelf maar dat er iemand naast zit die ook pedalen heeft, als zou ik ze al 10 keer ingetrapt hebben en hij blijft koelquote:Op maandag 2 februari 2009 12:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat kan ik me heelgoed voorstellen ja
laaatmaarweer!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je je telefoon moet inleveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |