Tettenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:41 schreef Bravebart het volgende:
Bier!
Dat delen wij danquote:
quote:
Ik heb uhm, 12 + 6 geslapen dit weekendquote:Op maandag 2 februari 2009 11:56 schreef mstr het volgende:
[..]
13 uur slapen in 2 nachten is niet genoeg
Ik train tot half 10 en daarna altijd nadrinken met de clubquote:Op maandag 2 februari 2009 11:58 schreef VlaDje het volgende:
IK ga ook weer vroeg erin vanavondben nu alweer brak
Ik 5 + 8quote:Op maandag 2 februari 2009 11:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb uhm, 12 + 6 geslapen dit weekend
Hier valt het ook meequote:Op maandag 2 februari 2009 12:01 schreef Lauriette91 het volgende:
Ja, hier ook
Zit er best ver vanaf, best weinig geluid
Ik heb dr hier 1 op 200 meter afstandquote:Op maandag 2 februari 2009 12:01 schreef Lauriette91 het volgende:
Ja, hier ook
Zit er best ver vanaf, best weinig geluid
Hier nietquote:
Postenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:03 schreef Lauriette91 het volgende:
Wat zal ik nou toch is gaan doen vandaag
Dat vraag ik mijzelf ook afquote:Op maandag 2 februari 2009 12:03 schreef Lauriette91 het volgende:
Wat zal ik nou toch is gaan doen vandaag
Waarom nietquote:
Als ik beloof dat ik niet ga ga je dan welquote:
Haha nee inderdaad, zoals... Najib of Theo? altijd al zei:quote:Op maandag 2 februari 2009 12:09 schreef VlaDje het volgende:
ik neem die rare rampentoeter nu al niet meer serieus
quote:Ik heb een tip voor terroristen, als je een aanslag wil plegen doe dat dan op de eerste maandag van de maand, niemand zal het doorhebben
so truequote:Op maandag 2 februari 2009 12:11 schreef VlaDje het volgende:
Mijn ervaring is als je niet gaat dat je de volgende dag te horen krijgt wat je gemist heb.
En dat je zoiets heb van: Had ik toch maar gegaan.
Waarom zou ik dan wel gaanquote:Op maandag 2 februari 2009 12:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als ik beloof dat ik niet ga ga je dan wel?
Ja, daar heb je denk ik wel gelijk inquote:Op maandag 2 februari 2009 12:11 schreef VlaDje het volgende:
Mijn ervaring is als je niet gaat dat je de volgende dag te horen krijgt wat je gemist heb.
En dat je zoiets heb van: Had ik toch maar gegaan.
Omdat ik er dan niet benquote:
Dat heeft hij ookquote:Op maandag 2 februari 2009 12:14 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je denk ik wel gelijk in
En dat was?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:23 schreef Desunoto het volgende:
This video is no longer available due to a copyright claim by Avex Entertainment, Inc..
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:23 schreef Hyman het volgende:
ik verveel me![]()
En internet is nog steeds dood
Ik wil dus de nieuwe video bekijken van een band. Zijn er 3 uploads op youtube, en alle drie verwijderd..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |