Nijnquote:
Haha, je bent ook al stadswacht geweest, dieper kun je echt niet zinkenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
28ste he![]()
Zou wel wat zijn gek, heb ik 6 diploma'skom je solliciteren als postbode en wordt je afgewezen.
![]()
![]()
Pwndquote:Op maandag 2 februari 2009 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
28ste he![]()
Zou wel wat zijn gek, heb ik 6 diploma'skom je solliciteren als postbode en wordt je afgewezen.
![]()
![]()
Begin gelijk met die cursus CAD tekenen dan.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tja, zit hier eerst nog tot oktober wss... Dus daarna moet ik wat nieuws hebben![]()
En dan hoop ik eigenlijk op een baantje als tekenaar, zoals ik nu ook doe. Maar dat moet er maar net zijn dan
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Haha, je bent ook al stadswacht geweest, dieper kun je echt niet zinken
Ow wacht nu je het zegt, 7 diploma'squote:Op maandag 2 februari 2009 11:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Haha, je bent ook al stadswacht geweest, dieper kun je echt niet zinken
maar tegen die tijd zijn er toch ook al kleine fietsjes en mevrouw fiets?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Boeiend. Met al die stages en overige werkervaring kan ik dan overal aan het werk.Met tig diploma's. Of gelijk voor mezelf beginnen.
big timequote:
Thuiswonen tot je 30ste schijnt heel hip te zijn in Italiëquote:Op maandag 2 februari 2009 11:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
maar tegen die tijd zijn er toch ook al kleine fietsjes en mevrouw fiets?![]()
heeft mevrouw fiets zo'n goede baan ofzo dan?
Hoe gaat het hierquote:
eigenlijk best een ideequote:Op maandag 2 februari 2009 11:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Begin gelijk met die cursus CAD tekenen dan.
We zitten weer op niveau. Het gaat weer over studies en andere shizzlequote:
Ja dan kan je gelijk aan de slag.quote:
Daar wil je mee zeggen dat je 2 kinderen bij je ouders in huis op wil voeden?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Thuiswonen tot je 30ste schijnt heel hip te zijn in Italië
Wie zegt dat ik 2 kinderen krijg de komende jaren?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Daar wil je mee zeggen dat je 2 kinderen bij je ouders in huis op wil voeden?
Ah kijk, dan houd ik me nog even op de achtergrond om in te lezenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We zitten weer op niveau. Het gaat weer over studies en andere shizzle![]()
Dat ik daar zelf niet op gekomen benquote:Op maandag 2 februari 2009 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja dan kan je gelijk aan de slag.
Of je lult gewoon wat over je opleidingen en dergelijke of je werk.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah kijk, dan houd ik me nog even op de achtergrond om in te lezen
Je Foboquote:Op maandag 2 februari 2009 11:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik 2 kinderen krijg de komende jaren?
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat ik daar zelf niet op gekomen ben
Haha nou, mijn werk is Albert Heijn en in de vakantie (zomer) schoffelen (à 10 euri schoon per uur, 40urige werkweekquote:Op maandag 2 februari 2009 11:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of je lult gewoon wat over je opleidingen en dergelijke of je werk.
Eens zienquote:
Stoppen is niet slim. Raak je al je geïnvesteerde tijd kwijt.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha nou, mijn werk is Albert Heijn en in de vakantie (zomer) schoffelen (à 10 euri schoon per uur, 40urige werkweek), en verder is mijn studie op't moment dus de pabo maar ik twijfel daaraan omdat mn afgelopen stage geen succes was... en nu moet ik dus stagelopen in een andere stad (dorp), en daar kijk ik opzich wel naar uit
teveel is het probleemquote:Op maandag 2 februari 2009 11:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Je drinkt te weinig vladiii
Ja maar dat ben ik ook van plan, de stage goed af te ronden. Maar ik heb op dit moment mijn MBO binnen en ben nu 'pas' en half jaar HBO aan het doen, pabo dus. Als ik dit niet haal dan ga ik denkik een andere studie doen, maar wel in de richting van leerlingenzorg zegmaarquote:Op maandag 2 februari 2009 11:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stoppen is niet slim. Raak je al je geïnvesteerde tijd kwijt.![]()
Gewoon je volgende stage perfect doen en goed afsluiten.
staat dat berichtje van zn mokkel er niet meer in dan?quote:
Jongen, zie waar ik sta... MBO-dropout en zou op mezelf kunnen wonenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stoppen is niet slim. Raak je al je geïnvesteerde tijd kwijt.![]()
Gewoon je volgende stage perfect doen en goed afsluiten.
'Ik heb een drankprobleem'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ik zie bij fiets geen fobologoquote:Op maandag 2 februari 2009 11:23 schreef VlaDje het volgende:
[..]
staat dat berichtje van zn mokkel er niet meer in dan?![]()
![]()
[..]
Jongen, zie waar ik sta... MBO-dropout en zou op mezelf kunnen wonen
Wat ik zeiquote:Op maandag 2 februari 2009 11:24 schreef VlaDje het volgende:
Als er geen drank meer is dan heb je pas een probleem
Nou zeg, wat een asoquote:
Dat is ook fijn, dat had ik laatst en toen zonder na te denken ging ik aardappelschijfjes eten...quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is ook fijn, dat had ik laatst en toen zonder na te denken ging ik aardappelschijfjes eten...
MET ZOUT
Bierquote:Op maandag 2 februari 2009 11:33 schreef ImTheBase het volgende:
Bijna 12 uur, bijna school afgelopen, bier!
Haha die ken ik uit de film groene straat uitkeringstrekkersquote:Op maandag 2 februari 2009 11:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
steken en doen, ranzige shit..
Mij lijkt het nu net of ik een chelsea smile heb
Beter geen drank voor vladiquote:Op maandag 2 februari 2009 11:33 schreef ImTheBase het volgende:
Bijna 12 uur, bijna school afgelopen, bier!
Daar kan je niet zo goed tegenquote:
Met drank, of..quote:Op maandag 2 februari 2009 11:39 schreef VlaDje het volgende:
Ik moet stoppen
Voor 12 uur nog even nietquote:
Tettenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:41 schreef Bravebart het volgende:
Bier!
Dat delen wij danquote:
quote:
Ik heb uhm, 12 + 6 geslapen dit weekendquote:Op maandag 2 februari 2009 11:56 schreef mstr het volgende:
[..]
13 uur slapen in 2 nachten is niet genoeg
Ik train tot half 10 en daarna altijd nadrinken met de clubquote:Op maandag 2 februari 2009 11:58 schreef VlaDje het volgende:
IK ga ook weer vroeg erin vanavondben nu alweer brak
Ik 5 + 8quote:Op maandag 2 februari 2009 11:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb uhm, 12 + 6 geslapen dit weekend
Hier valt het ook meequote:Op maandag 2 februari 2009 12:01 schreef Lauriette91 het volgende:
Ja, hier ook
Zit er best ver vanaf, best weinig geluid
Ik heb dr hier 1 op 200 meter afstandquote:Op maandag 2 februari 2009 12:01 schreef Lauriette91 het volgende:
Ja, hier ook
Zit er best ver vanaf, best weinig geluid
Hier nietquote:
Postenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:03 schreef Lauriette91 het volgende:
Wat zal ik nou toch is gaan doen vandaag
Dat vraag ik mijzelf ook afquote:Op maandag 2 februari 2009 12:03 schreef Lauriette91 het volgende:
Wat zal ik nou toch is gaan doen vandaag
Waarom nietquote:
Als ik beloof dat ik niet ga ga je dan welquote:
Haha nee inderdaad, zoals... Najib of Theo? altijd al zei:quote:Op maandag 2 februari 2009 12:09 schreef VlaDje het volgende:
ik neem die rare rampentoeter nu al niet meer serieus
quote:Ik heb een tip voor terroristen, als je een aanslag wil plegen doe dat dan op de eerste maandag van de maand, niemand zal het doorhebben
so truequote:Op maandag 2 februari 2009 12:11 schreef VlaDje het volgende:
Mijn ervaring is als je niet gaat dat je de volgende dag te horen krijgt wat je gemist heb.
En dat je zoiets heb van: Had ik toch maar gegaan.
Waarom zou ik dan wel gaanquote:Op maandag 2 februari 2009 12:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als ik beloof dat ik niet ga ga je dan wel?
Ja, daar heb je denk ik wel gelijk inquote:Op maandag 2 februari 2009 12:11 schreef VlaDje het volgende:
Mijn ervaring is als je niet gaat dat je de volgende dag te horen krijgt wat je gemist heb.
En dat je zoiets heb van: Had ik toch maar gegaan.
Omdat ik er dan niet benquote:
Dat heeft hij ookquote:Op maandag 2 februari 2009 12:14 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je denk ik wel gelijk in
En dat was?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:23 schreef Desunoto het volgende:
This video is no longer available due to a copyright claim by Avex Entertainment, Inc..
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:23 schreef Hyman het volgende:
ik verveel me![]()
En internet is nog steeds dood
Ik wil dus de nieuwe video bekijken van een band. Zijn er 3 uploads op youtube, en alle drie verwijderd..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |