Ok nicequote:Op maandag 2 februari 2009 10:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, lol viel tegenWel gewoon vroeg opgestaan vandaag
Life Science & Technology [ afbeelding ]
Dan heb ik na deze opleiding binnen 5 jaar een masterquote:
Voor de uni moet je minimaal een HBO studie hebben gedaan dacht ikquote:Op maandag 2 februari 2009 10:32 schreef VlaDje het volgende:
Zou ik ook gaan studeren?![]()
Kan dat eigenlijk nog, als ik zo'n toelatingstest neem, of moet ik eerst HBO afronden?
Daarom, schiet lekker op!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan heb ik na deze opleiding binnen 5 jaar een master
Ja kan ook in 4quote:
Ik vraag me af of ik niet gewoon journalistiek kan gaan studeren....quote:
VMBO whaha, noob, whaha, ik doe uni, whahaha.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja kan ook in 4![]()
Ik ben maar zoeen VMBO-er ja
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
VMBO whaha, noob, whaha, ik doe uni, whahaha.
[/standaard Fok reactie]
Serieus?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ow wacht ik heb de mavo gedaan. Ze gaan het weer terugdraaien.
Ja en dan alleen het hoogste niveau van het VMBOquote:
Whehequote:Op maandag 2 februari 2009 10:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja en dan alleen het hoogste niveau van het VMBOdat wordt weer MAVO
De drie niveaus onder VMBO-T-Niveau-4 blijven gewoon VMBO
Dit komt van de VMBO scholen zelf, "ja er is een iets wat negatief beeld in de media ontstaan"quote:Op maandag 2 februari 2009 10:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WheheBureaucratische nietsnutten ook
Is dat onterecht dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dit komt van de VMBO scholen zelf, "ja er is een iets wat negatief beeld in de media ontstaan"![]()
![]()
![]()
![]()
Noooopequote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dit komt van de VMBO scholen zelf, "ja er is een iets wat negatief beeld in de media ontstaan"![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dan nog, hoe moeilijk kan de uni nou zijn.quote:
Tja, dat verschilt van cursus (alfa's) tot studie (beta's)quote:Op maandag 2 februari 2009 10:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar dan nog, hoe moeilijk kan de uni nou zijn.
* gaat dan voor een Beta natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 11:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tja, dat verschilt van cursus (alfa's) tot studie (beta's)
Nee joh, ik doe bouwkunde.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:03 schreef VlaDje het volgende:
Fiets, doe je journalistiek opleiding dan?
Ja, dat kan vrij moeilijk zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 11:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* gaat dan voor een Beta natuurlijk![]()
kon zijn dat je gekapt was jaquote:Op maandag 2 februari 2009 11:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee joh, ik doe bouwkunde.
Dan haak ik al afquote:Op maandag 2 februari 2009 11:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat kan vrij moeilijk zijnMaar goed opletten en meedoen is 90% van het werk
Als ik 6 jaar bouwkunde heb gedaan zal Architectuur wel niet zo moeilijk zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat kan vrij moeilijk zijnMaar goed opletten en meedoen is 90% van het werk
maar fiets, je gaat trouwen toch?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik 6 jaar bouwkunde heb gedaan zal Architectuur wel niet zo moeilijk zijn.Tevens kan ik na het HBO al gelijk dan een minor doen en dan gelijk een master
en daarna nog een 4 jarige Master
![]()
Moet ik nog 8/9 jaar
Kan je niet schakeljaar en dan gelijk de master?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik 6 jaar bouwkunde heb gedaan zal Architectuur wel niet zo moeilijk zijn.Tevens kan ik na het HBO al gelijk dan een minor doen en dan gelijk een master
en daarna nog een 4 jarige Master
![]()
Moet ik nog 8/9 jaar
Nee joh, kappen doe ik niet aan.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
kon zijn dat je gekapt was ja.
Ik ga denk ik eind dit jaar nog een opleiding CAD-tekenen doen.
Heb straks anderhalf jaar Microstation ervaring... Als ik daarbij ook nog kan CAD tekenen kan ik vast als tekenaar aan de gang.
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:08 schreef Hyman het volgende:
noooh wat een domme apen op de service desk
Ik bel zo dat ik geen internet heb, en omdat ik daar niet over ga vraag ik aan hun of ze willen kijken.
- ja meneer wat is uw computernummer?, dankunnen we even meekjken
Ik: dat gaat toch niet als er geen netwerk is?
We sturen uw wel een mailtje als we meer vragen willen weten
Ja nee dat is lekker bijdehand!
Ja ookquote:Op maandag 2 februari 2009 11:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je niet schakeljaar en dan gelijk de master?
Je bent toch zelf ICTer daar?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:08 schreef Hyman het volgende:
Ik bel zo dat ik geen internet heb, en omdat ik daar niet over ga vraag ik aan hun of ze willen kijken.
Tja, ik wil niet terug de ICT in en ik wil niet meer 4 jaar naar school..quote:Op maandag 2 februari 2009 11:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee joh, kappen doe ik niet aan.![]()
CAD tekenen is toch wel zo saaiheb nog wel een boek voor je
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:08 schreef Hyman het volgende:
En ben je op je 32ste klaar en word je vervolgens postbodequote:Op maandag 2 februari 2009 11:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja ookscheelt weer een jaartje. Als ik een minor planologie zou doen kan ik een gelijk de eenjarige master planologie doen.
Dus dat of gelijk architectuur.
Mezelf kennende doe ik alles
Dan zit je tot je 30e op school manquote:Op maandag 2 februari 2009 11:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja ookscheelt weer een jaartje. Als ik een minor planologie zou doen kan ik een gelijk de eenjarige master planologie doen.
Dus dat of gelijk architectuur.
Mezelf kennende doe ik alles
Je kan wel zo aan de slag als CAD tekenaarquote:Op maandag 2 februari 2009 11:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tja, ik wil niet terug de ICT in en ik wil niet meer 4 jaar naar school..
Wat moet ik danOp pallets sorteren na.
28ste hequote:Op maandag 2 februari 2009 11:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En ben je op je 32ste klaar en word je vervolgens postbode
Tja, zit hier eerst nog tot oktober wss... Dus daarna moet ik wat nieuws hebbenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan wel zo aan de slag als CAD tekenaarwerk genoeg zeker in het noorden.
Het is pussy easy gek. Zeker aangezien je alle versies van autocad kan downloaden.
Boeiend. Met al die stages en overige werkervaring kan ik dan overal aan het werk.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan zit je tot je 30e op school man![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |